Názory na software Ad-Aware Free Antivirus + - Slunečnice.cz
nebo Projít kategorie programů

Ad-Aware Free Antivirus + 11.9.696.8769

Koupit plnou verzi od 787 Kč

Pro hodnocení programu se prosím nejprve přihlaste

Staženo

1 482 823 ×

Názory na software Ad-Aware Free Antivirus +

Petr
Petr (neregistrovaný) ---.171.broadband13.iol.cz
1. 3. 2015 15:16 Nový

Instalace

Po více než hodině nebyla instalace u konce. Stahování virových definic 10 min. - 1 procento, na to nemám trpělivost. (na HW není žádný problém)
HadrDisk
HadrDisk (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
17. 10. 2013 11:23 Nový

Nebrat!!!

Tak jsem po letech zatoužil opět po tomto "věhlasném" prográmku a překvapení málem infarktový! 2PC s Win 7 a u obou po instalaci nereagující Explorer!!! nechápu jak si někdo dovolí za takovej shit nechat ještě zaplatit...  V nouzovým režimu soft nicméně funguje a vyhledává i odstraňuje :)) S odinstalací je to ještě lepší :) na jednou stroji bez problému a na druhým že prej program nejde najít ... no vyřešeno smazáním složky s programem ... takže za mě prostě tento balast nebrat !!!
kornel
kornel (neregistrovaný) ---.164.broadband10.iol.cz
18. 9. 2013 10:07 Nový

nový Ad-Aware...

samozřejmě tady je to už bohužel za zenitem...poslední aktuální má označení 10.5.3.4405  dá se stáhnout na netu....ve free má jen dobu použití 30 dnu ale když najedete v programu na registaci a  kliknete,že chcete Free-ta možnost tam je-tak Vám vyjede tabulka,kde dáte svoji int.adresu-další tabulka-kde dáte 20 místný free kod/ten už budete mít v emailu/ lišta pro 30 denní lhutu zmizí a je to....mimochodem zkoušel jsem teď na chvíli Avast... a po nainstalování tohoto free programu mi to našlo 3 trojany a nějaké drobnosti-počet raději neuvádím...toto je moje osobní zkušenost,nechci se z někým hádat a nikomu nic nepodsunuji...přeji pěkný den
uživatel si přál zůstat v anonymitě 213.195.215.---
2. 7. 2013 19:47 Nový

RE: Ad-Aware Free Internet Security 10.2.17.3686

http://download.emsisoft.com/EmsisoftAntiMalwareSetup_5115056
Zde stahujte Emsisoft Anti-Malware, skvělý doplněk k vašemu hlavnímu antiviru. Je zdarma a česky.

Výsledek v testu antivirů je na http://chart.av-comparatives.org/chart1.php
Jardahala
Jardahala (neregistrovaný) 194.12.32.---
31. 10. 2012 7:46 Nový

AD-AWARE

celé vlákno

DOBRÝ DEN mám nainstalován antivir Microsoft Security Essential ,je možné abych ktomu nainstaloval AD-Avare a mněl je oba puštěné .Děkujipředem za odpověď.Jarda

 

johny
johny (neregistrovaný) ---.80.broadband7.iol.cz
4. 11. 2012 19:49 Nový

Re: AD-AWARE

celé vlákno

ano, je možné si nainstalovat oba programy a používat je současně, ale systém se výrazně zpomalí,

osobně preferuji nainstalovat, zkontrolovat, vymazat havěť a odinstalovat

uživatel si přál zůstat v anonymitě 62.168.62.---
22. 3. 2012 12:49 Nový

žádost o radu

celé vlákno

Pepa

Mám nainstalován AD-AWARE a chci se ho zbavit. Nelze jej korektně odinstalovat, ani vymazat. Jak na to? Díky za radu.

 

sw4all.cz
22. 3. 2012 12:51 Nový

Re: žádost o radu

celé vlákno

Dobrý den,

použijte původní instalátor a v něm je možnost i odinstalace.

 

Jinak můžete postupovat dle video návodu zde:

http://www.youtube.com/watch?v=E-3-SgJwLv0

22. 3. 2012 12:56 redakčně upravil Daniel Tengler, důvod: Doplnění odkazu na video
kornel
kornel (neregistrovaný) ---.164.broadband10.iol.cz
11. 11. 2012 22:23 Nový

Re: žádost o radu

celé vlákno
všechny programy u sebe ,mažu programem Revo Uninstaller a nikdy jsem neměl potíže,Ad Aware jsem jsem zrovna teď několikrát nainstaloval a mazal,než jsem našel verzi se kterou jsem spokojen...mimochodem jsem teď měl v počítači Avast...poslední dobou starty systému,načítání stránek trvalo několik desítek sekund,DĚS...tak jsem udělal poslední test po restartu...nic nenašel..odinstaloval Avast a .nainstaloval připravenýAd-Aware pro. udělal první test/asi 12 minut/a našel 4 problémy....pak jsem udělal poslední  třetí/jsou tam tři druhy scanu/-trval okolo 40 minut a našel 29 problému.....no teď mi to jde vše jak po másle a jsem rád,že mám Ad-Aware ve svém počítači....
Kiwi
Kiwi (neregistrovaný) ---.netfree.cz
31. 1. 2011 21:21 Nový

Kontrola

Zdravim, chtel bych se zeptat:

Na starem stolnim PC a na notebooku mam stejnou kombinaci programu (AVG, Spybot, TuneUp Utilitesm jen Ad-aware bylo SE Personal a na v notebooku mam myslim tento) a stale pripojeni k internetu (jen na PC je kabl, notebook wi-fi)

Pri spousteni kontroly celeho HDD na starem pocitaci vzdycky Ad-aware nasel spoustu bordelu, ktery jsem rad smazal. Nyni na notebooku mi ad-aware nenasel myslim nikdy nic (vzdy davam full scan). Je to mozne? Jestli vsechny ostatni programy tak krasne makaly a vse vychytaly? Ale jak to ze na starem PC ad-aware vzdy spoustu veci nasel? Nevite cim to muze byt? Dekuji

Mesfin
Mesfin (neregistrovaný) ---.8.broadband7.iol.cz
25. 9. 2010 4:57 Nový

Pužívání více programů

celé vlákno
Ahoj, chtěl bych se zeptat, zda pc neškodí když používám více anti-spywarových programů - přesněji řečeno Ad-Aware, CCleaner, Zrychlení počitače, RegCleaner a do toho noda jako antivirus. Někde jsem slyšel, že třeba není vhodné používat na jednom pc více antivirů, tak jestli něco podobného neplatí i pro anti-spywary. Díky...
Michael Christiani
Michael Christiani (neregistrovaný) 93.91.50.---
4. 11. 2010 20:04 Nový

Re: Pužívání více programů

celé vlákno

Ahoj, Ccleaner neni antispyware, regcleaner podle me taky ne.. RegCleaner bude pravdepodobne cistit jen registry a ccleaner, krom cisteni registu, odstranuje nepotrebny soubory (logovaci,co se napr. vygenerujou kdyz nejaky program spadne, nebo soubory co se nastahujou pri prohlizeni netu (nemyslim tim co si cilene stahnete) atp.) Zrychleni PC bych taky nepovazoval za antispyware...hadat by se mohl mozna tak ten NOD a Adaware..ale jestli skodi..mno nevim..mozna ho jen zbytecne o to vic zatezujou a navic se muzou "kousnout" :)

Crusy
Crusy (neregistrovaný) ---.tmcz.cz
1. 6. 2010 19:39 Nový

Srovnání

celé vlákno

Dobrý den..

Který z těchto programů je tak nějak nejvhodnější..Spybot,Ad-Aware,Spyware Terminator..Děkuji

Dave
Dave (neregistrovaný) ---.infos.cz
9. 9. 2010 17:47 Nový

Re: Srovnání

celé vlákno
Já jsem ad-aware nezkousel a Spybot mi nikdy nic nenasel. Spyware terminator je super ale pri posledni verzi jsem mel na 3 PC problem s kombinaci Spyware a antivirem (i kdyz jsem integrovaj clam av a vse ostatni pryc,pc se sekl po startu).Doporucim si stahnout Spyware Terminator verze 2.3-ten problemy nedela.:)
Jirka
Jirka (neregistrovaný) ---.mnet.cz
12. 11. 2009 22:14 Nový

Ad Aware = hnus

celé vlákno

Dnes konečně letěl z PC. Pomalý, těžkopádný, nestabilní, prostě sračka nejtěžšího kalibru. Lámal jsem si hlavu proč je počítač v poslední době tak pomalý při zavádění Windows. Problém se ukázal v procesu aawservice, který patří k Ad Aware. Dvě minuty vytěžoval procesor i na 98%! Když k tomu přičtu neustálé problémy s updaty (zamrzání aplikace, nedostupný server, hlášky, že "scanner is busy"), tak se divím, že jsem to s ním vydržel tak dlouho. Kdeže časy skvělé verze 1.05 (06) jsou. Sice jsem používal jen free verzi, ale k nákupu placené verze by mě taková parodie na program nepřiměla. Asi půl roku jsem ho používal společně se SpyBotem. AAW po Spybotovi nikdy nic nenašel. Spybot po AAW občas něco našel.

uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.75.broadband6.iol.cz
1. 12. 2009 11:29 Nový

Re: Ad Aware = hnus

celé vlákno
Zlatá verze SE
Danny
Danny (neregistrovaný) ---.78-99-28.t-com.sk
11. 11. 2009 21:54 Nový

nic moc

Obrovsky zrut pamate, tazkopadny, zamrza.... Programatori asi nepoznaju optimalizaciu kodu...

Stary dobry AdAwareS Ebol ok

uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.net.upc.cz
22. 10. 2009 12:38 Nový

Nejde to naistalovat!!!!

Když to stáhnu (free) a chci instalovat, vyžaduje to jakýsi personal password a ten nikde neexistuje. Je to verze free. Poradí někdo!
aristo
aristo (neregistrovaný) ---.karneval.cz
17. 10. 2009 22:03 Nový

Ad-Aware 8.1.0

Nechápu proč uvádíte velikost 31.81MB když to má po stahnutí přes 73 MB.
dede_stary
dede_stary (neregistrovaný) ---.gs1cz.org
14. 10. 2009 13:54 Nový

Zasekava se verze 8.1.0

Vcera nainstalovano, zaktualizovano o novy core.aawdef a pri smart scanu se program po chvili zasekl a nesel scan ani prerusit, ani zrusit, ani zavrit v spravci uloh se neobjevil, ale CPU si bral porad 25 procent pri nicem jinem spustenem. Porad bezel na pozadi. Odinstaloval jsem jej a zpet nainstaloval verzi 8.08 a vse bezi spravne jako driv.
Milan24
Milan24 (neregistrovaný) ---.scnet.cz
19. 7. 2009 12:24 Nový

Uznání

Jsem velmi vděčný tvůrcům tohoto programu. Již několikrát mně pomohl!
pomoc
pomoc (neregistrovaný) 81.19.35.---
25. 6. 2009 18:53 Nový

pomoc pls

Lidi stáhnu si ad-aware nainstaluju a pak to píše Aplikace nemohla být spuštěna ,protože součást FLTLIB.DLL nelze najít .Potíže odstraníte novou instalací pochopitelně sem to několikrát udělal ,ale bez výsledku kdo muže a poradí mi pls předem dík
kolemjdouci
kolemjdouci (neregistrovaný) ---.149.100.105.adsl.nextra.cz
12. 4. 2009 19:04 Nový

Skoncila podpora Ad-Aware SE

Jen tak mimochodem... Ad-Aware SE konci podpora 1.4.2009, takze zadne aktualizace uz nebudou vychazet a pokud chcete nejnovejsi "definition file", tak musite pouzivat novejsi verzi ;)
http://www.lavasoft.com/mylavasoft/company/blog/adaware-se-updates-discontinued
David
David (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
7. 10. 2008 13:21 Nový

Jak spravne nastavit a cestina

celé vlákno
Zdravim, potreboval bych od nekoho znaleho vedet, stahl a nainstaloval jsem si tento Ad-aware 2008 Free a potreboval bych od nekoho znaleho vedet jak program spravne nastavit-nabo staci ponechat tak ja je defaultne nasteven v settings? a za druhe-existuje nejaka 100% funkcni cestina, poradne jsem nic nenasel, jenom nejake falsne odkazy apod. Jinak zkusil jsem pomoci nej prvni full scan a naslo to jen "malware" me domovske stranyk, coz mi prijde dost divny...Diky za vycerpavajici infa.
Alena Kabátová
25. 1. 2009 15:08 Nový

Re: Jak spravne nastavit a cestina

celé vlákno
B-) Používání programu je intuitivní-kdo neumí anglicky,nevadí-prográmek je natolik jednoduchý,že se v něm dobře orientujete.Jestli detekuje jako malware domovskou stránku,dejte to do ignorovaných a máte svatý pokoj 0:-)
vestar
vestar (neregistrovaný) ---.mitranet.cz
22. 9. 2008 5:30 Nový

odinstalování ad aware

celé vlákno
Mám problém s ad aware 2007, za žádnou cenu ho nemůžu odinstalovat, nejde vyhodit ani do koše a drží se mě jako klíště. Co a jak udělat, když ho nechci ? Přeinstalovat Windows ? Dík za odpověď. 
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.client.ufon.cz
23. 9. 2008 9:29 Nový

Re: odinstalování ad aware

celé vlákno
vestar napsal:
Mám problém s ad aware 2007, za žádnou cenu ho nemůžu odinstalovat, nejde vyhodit ani do koše a drží se mě jako klíště. Co a jak udělat, když ho nechci ? Přeinstalovat Windows ? Dík za odpověď. 

Zkus před odinstalací vypnout všechny součásti programu (Ctrl+Alt+Del - vybrat všechny procesy tohoto programu a ukončit je). Případně zvolit možnost nespouštět automaticky při startu Windows, restartovat a potom odinstalovat nebo smazat.
Venca
Venca (neregistrovaný) 213.29.197.---
29. 8. 2008 17:09 Nový

Hele Mudra

vsiml jsi si toho že některé viry malware a spyware mění domovskou stránku ? Asi ne jinak by jsi nenapsal takovej nesmysl!
Mudra
Mudra (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
29. 7. 2008 18:46 Nový

.Schmejd

celé vlákno
Prosím free verzi vůbec nestahovat.Program je tak hloupý,že i pouhou změnu domovské stránky  prohlížeče vyhodnotí jako" kritickou chybu!" a malware.Pochybuju ovšem,že by se to za prachy a s antivirem a rezidentem naučil.
uživatel si přál zůstat v anonymitě 213.29.144.---
24. 8. 2008 11:00 Nový

Re: .Schmejd

celé vlákno
Mudra napsal:
Prosím free verzi vůbec nestahovat.Program je tak hloupý,že i pouhou změnu domovské stránky  prohlížeče vyhodnotí jako" kritickou chybu!" a malware.Pochybuju ovšem,že by se to za prachy a s antivirem a rezidentem naučil.
Poslouchej,kdyby ti to nezaregistroval tu změnu domovské stránky ,tak tady napíšeš toho ještě víc ,že to to je šmejd atd...Je to jen na tobě co všechno uvážíiš,jako škodlivej program a taky si ho můžeš zařadit do ignorovaných pro příště,aby ti to nevyhazovalo,jako škodlivý software...... Nauč se s ním radějí zacházet.........
savoy
savoy (neregistrovaný) ---.21.broadband7.iol.cz
27. 4. 2008 23:51 Nový

Tak se mi zdá ...

celé vlákno
Nevím jak Vám, ale zakoupil jsem Ad-Aware 2007 Pro ( na tři počítače ), nainstaloval jej a děsně dlouho trvá než se program spustí a dále pokud dám skenovat rychlý test zamrzně někde v 1/3. Dnes jsem si ze stránek adware stáhl beta verzi 2008 a stejný problém ( i po přeinstalování na čistý systém). Tak mi přijde že spíše na mne působí jako nějakej začervavenej program, který spomaluje systém a prd vyřeší. Nekoupili jej nějaký hekři? ... uvidíme jak se vyprsí, zatím nic moc -10 bodů, kam se hrabe na Spyware Terminator, nebo SpyBot
uživatel si přál zůstat v anonymitě 213.195.199.---
28. 4. 2008 14:28 Nový

Re: Tak se mi zdá ...

celé vlákno
savoy napsal:
Nevím jak Vám, ale zakoupil jsem Ad-Aware 2007 Pro ( na tři počítače ), nainstaloval jej a děsně dlouho trvá než se program spustí a dále pokud dám skenovat rychlý test zamrzně někde v 1/3. Dnes jsem si ze stránek adware stáhl beta verzi 2008 a stejný problém ( i po přeinstalování na čistý systém). Tak mi přijde že spíše na mne působí jako nějakej začervavenej program, který spomaluje systém a prd vyřeší. Nekoupili jej nějaký hekři? ... uvidíme jak se vyprsí, zatím nic moc -10 bodů, kam se hrabe na Spyware Terminator, nebo SpyBot

 

 

Ad-aware je úplně k ničemu. Např. na výborný Superantispyware se dají pořídit doživotní licence. Spyware Terminator je nástroj chudých studentů, Spybot nemá rezidentní ochranu.

uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.141.broadband11.iol.cz
3. 3. 2011 11:58 Nový

Re: Tak se mi zdá ...

celé vlákno
Jak jsi  přišel na to, že Spybot nemá real-time ochranu.Musíš jen přepnout na nastavení pro pokročilé a řádně nastavit.Pozor,jsou tam i nastavení,které mohou způsobit problémy s OS.Jestli se v tom nevyznáš,používej nastavení pro začátečníky,bez reltime.
dedapepa
dedapepa (neregistrovaný) ---.141.broadband11.iol.cz
3. 3. 2011 12:10 Nový

Re: Tak se mi zdá ...

celé vlákno
Ano,program je pomalejší.Nepíšeš jaké programové složení pro ochranu PC používáš(antivir,antispyware)ne se všemi je bezkonflikní.Je nutné laborovat v nastavení a postupným vypínáním antimalware zjisti,co zpomaluje počítač a hledat vhodnou náhrahu.Já používám placené MalwareBytes-Antimalware +Eset Smart Security(navzájem nastavené a ignoraci) a pracují bez problémů.Občas projedu PC Spybotem.Malware Bytes-Antimalware je určitě lepší program ne Ad-Aware,který jsem rovněž dříve používal(SE),ale nové verze jsou pomalé a nenajdou vše,proto vyletěl z PC.
MatyEU
MatyEU (neregistrovaný) 80.188.41.---
18. 4. 2008 12:57 Nový

pls. help

celé vlákno

Po instalaci mi nejde spustit Ad-Aware 2007. Píše mi to: Program Ad-Aware 2007 přestal fungovat... přitom jsem ho měl a fungoval mi. Po aktualizacích od Microsoftu na Office 2007 mi přestal jit Outlook a Ad-Aware. Po přeinstalování Office jsem tu aktualizaci už nestahoval a Outlook jde v poho. Ad-Aware ne, ani po přeinstalování. Zkoušel jsem i bod obnovení před prvními problémy - bez kýženého výsledku.
Neví někdo čim by to mohlo být?
Sestava: OS Windows Vista-32, AMD Turion 64x2 (TL-60), 4GB Ram

www
www (neregistrovaný) 213.195.223.---
18. 4. 2008 17:32 Nový

Re: pls. help

celé vlákno
MatyEU napsal:

Po instalaci mi nejde spustit Ad-Aware 2007. Píše mi to: Program Ad-Aware 2007 přestal fungovat... přitom jsem ho měl a fungoval mi. Po aktualizacích od Microsoftu na Office 2007 mi přestal jit Outlook a Ad-Aware. Po přeinstalování Office jsem tu aktualizaci už nestahoval a Outlook jde v poho. Ad-Aware ne, ani po přeinstalování. Zkoušel jsem i bod obnovení před prvními problémy - bez kýženého výsledku.
Neví někdo čim by to mohlo být?
Sestava: OS Windows Vista-32, AMD Turion 64x2 (TL-60), 4GB Ram



Je to tím, že používáš program, který je sice populární, ale za zenitem. Daleko lepší jsou A-squared free, Superantispyware free. Např. disponují cca 10x větší databází malwaru než Ad-aware. Ad-aware sucks.
Markéta
Markéta (neregistrovaný) 88.103.94.---
20. 3. 2008 22:50 Nový

Prosba

celé vlákno
Zdravím, nevěděl by někdo prosím co Ad-aware, které se "zaseklo" při stahování poslední aktualizace (zřejmě té na "upgrade" na verzi ....7)- aktualizaci to celou nestáhne, program pak nejde ani spustit ("k systému je přihlášen jiný uživatel"....ehm, na počítači je jen jeden uživ. účet), ani odinstalovat ("nemáte právo ke změně registrů"; "při odinstalaci došlo k závažné chybě")... Předtím fungoval bez problémů, na nynějším PC přes rok. díky za radu. Markéta
anti ad-aware
anti ad-aware (neregistrovaný) 213.195.199.---
21. 3. 2008 9:56 Nový

Re: Prosba

celé vlákno
Markéta napsal:
Zdravím, nevěděl by někdo prosím co Ad-aware, které se "zaseklo" při stahování poslední aktualizace (zřejmě té na "upgrade" na verzi ....7)- aktualizaci to celou nestáhne, program pak nejde ani spustit ("k systému je přihlášen jiný uživatel"....ehm, na počítači je jen jeden uživ. účet), ani odinstalovat ("nemáte právo ke změně registrů"; "při odinstalaci došlo k závažné chybě")... Předtím fungoval bez problémů, na nynějším PC přes rok. díky za radu. Markéta

 

 

Doporučuji se na tento program už konečně vykašlat. Nejlepší léta má za sebou a řadu uživatelů, alespoň podle jejich vyjádření, pěkně trápí. Přejděte na A-squared Antimalware free nebo Superantispyware free nebo AVG antispyware free. 

Vik
Vik (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
31. 3. 2008 4:15 Nový

Re: Prosba

celé vlákno
Markéta napsal:
Zdravím, nevěděl by někdo prosím co Ad-aware, které se "zaseklo" při stahování poslední aktualizace (zřejmě té na "upgrade" na verzi ....7)- aktualizaci to celou nestáhne, program pak nejde ani spustit ("k systému je přihlášen jiný uživatel"....ehm, na počítači je jen jeden uživ. účet), ani odinstalovat ("nemáte právo ke změně registrů"; "při odinstalaci došlo k závažné chybě")... Předtím fungoval bez problémů, na nynějším PC přes rok. díky za radu. Markéta
U předchozí verze (tj. SE) jsem podobné problémy vyřešil ručním stažením aktualizovaného definičního souboru (defs.zip) ze stránky http://www.lavasoft.com/support/securitycenter/blog/ (verze 2007 vlevo od šipky, verze SE vpravo), rozbalením zipu... pak tímto souborem přemažte zpotvořený download stejného názvu ve složce programu.
AAA
AAA (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
18. 4. 2008 20:24 Nový

Re: Prosba

celé vlákno
Jde to řešit stejně, stáhnout ze stránek Lavasosoftu zabalený aktualisační soubor core.aawdef, ten se nachází (narozdíl od verse SE, kde byl přímo v adresáři programu) v C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikací\Lavasoft\Ad-Aware 2007 a původní (poškozený) jím přepsat, mělo by to pak normálně fungovat.
MatyEU
MatyEU (neregistrovaný) 80.188.41.---
21. 4. 2008 12:05 Nový

Re: Prosba

celé vlákno
AAA napsal:
Jde to řešit stejně, stáhnout ze stránek Lavasosoftu zabalený aktualisační soubor core.aawdef, ten se nachází (narozdíl od verse SE, kde byl přímo v adresáři programu) v C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikací\Lavasoft\Ad-Aware 2007 a původní (poškozený) jím přepsat, mělo by to pak normálně fungovat.

Tak to je v XP, ve Vistách ne (aspoň ne v Home Premium). :-(
Soubor jsem na webu Lavasoftu taky nenašel, tak to vyřeší jiný antispy.
Přesto děkuji za ochotu. :-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě 212.65.252.---
25. 2. 2008 16:34 Nový

kde najít češtinu

celé vlákno
Odkud jste si stahli tu češtinu do Ad-aware 2007 ? Prosím poraďte.
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.78-99-71.t-com.sk
25. 2. 2008 21:59 Nový

Re: kde najít češtinu

celé vlákno
anonymní uživatel napsal:
Ja som ju nasla tu:     http://rs292.rapidshare.com/files/90012265/czadaw.rar 
 
Odkud jste si stahli tu češtinu do Ad-aware 2007 ? Prosím poraďte.
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.802.cz
13. 3. 2008 13:18 Nový

Re: kde najít češtinu

celé vlákno
anonymní uživatel napsal:
anonymní uživatel napsal:
Ja som ju nasla tu:     http://rs292.rapidshare.com/files/90012265/czadaw.rar 
Odkud jste si stahli tu češtinu do Ad-aware 2007 ? Prosím poraďte.
milda
milda (neregistrovaný) ---.karneval.cz
18. 2. 2008 23:17 Nový

Re:čeština

celé vlákno
Stáhnul jsem si také Ad-aware 2007 7.0.2.6 a chtěl jsem nainstalovat  češtinu podle uvedeného návodu, ale bezúspěšně. Soubor v Lang  English.lslang neexistuje, ale je tam označen jako EN.lslang ( m.j. je tam uvedena i verze francouzká) a po všech možných pokusech se mi nepodařilo češtinu " naroubovat". Upřesní někdo tuto informaci svými poznatky?
uživatel si přál zůstat v anonymitě 213.195.223.---
22. 2. 2008 7:42 Nový

Re: Re:čeština

celé vlákno
milda napsal:
Stáhnul jsem si také Ad-aware 2007 7.0.2.6 a chtěl jsem nainstalovat  češtinu podle uvedeného návodu, ale bezúspěšně. Soubor v Lang  English.lslang neexistuje, ale je tam označen jako EN.lslang ( m.j. je tam uvedena i verze francouzká) a po všech možných pokusech se mi nepodařilo češtinu " naroubovat". Upřesní někdo tuto informaci svými poznatky?


Upřesnění zní vysrat se na Ad-aware a nainstalovat si AVG Antispyware free (česky) nebo A-squared Antimalware free (taky česky). Ad-aware stejně najde jenom tracking cookies, kterých se jednoduše zbavíš používáním čistícího programu Crap Cleaner.
Wana
Wana (neregistrovaný) ---.moravia-it.com
17. 1. 2008 10:05 Nový

Čeština

celé vlákno
No nemám to sice vyzkoušené, ale tady je jeden odkaz na češtinu: http://leteckaposta.cz/457967743
Boromir
Boromir (neregistrovaný) ---.cust.casablanca.cz
22. 1. 2008 19:02 Nový

Re: Čeština

celé vlákno
Wana napsal:
No nemám to sice vyzkoušené, ale tady je jeden odkaz na češtinu: http://leteckaposta.cz/457967743
 
NEFUNGUJE...!!! 
Zelda
Zelda (neregistrovaný) ---.252.broadband9.iol.cz
26. 1. 2008 6:22 Nový

Re: Čeština

celé vlákno
funguje, je potreba to udelat dle navodu na stejne strance
jiri broukal
31. 1. 2008 19:40 Nový

Re: Čeština

celé vlákno
Zelda napsal:
funguje, je potreba to udelat dle navodu na stejne strance
Jara Artur
2. 2. 2008 21:23 Nový

Re: Čeština

celé vlákno
jiri broukal napsal:
Zelda napsal:
funguje, je potreba to udelat dle navodu na stejne strance
Jara Artur
2. 2. 2008 21:43 Nový

Re: Čeština

celé vlákno
jiri broukal napsal:
Zelda napsal:
funguje, je potreba to udelat dle navodu na stejne strance
B-) Ta čeština opravdu funguje jen ten návod je špatně napsaný!
Ten postup je :1)rozbalit ve složce kde máš Ad-Aware.2)Skopírovat z rozbalené složky soubor Ad-Aware 2007.CS do složky s názvem Lang.3)Původní soubor English.lslang buďto zálohovat do jiné složky s jiným názvem a nebo odstranit.4)A to nejdůležitější!!!! Přejmenovat soubor Ad-Aware 2007.CS na English.lslang B-) .Zároveň děkuji autorovi za překlad B-) .
Případný dotaz odpovím.Přeji mnoho zadržených virů s pozdravem Jarek. :-X
Jara Artur
2. 2. 2008 21:58 Nový

Re: Čeština

celé vlákno
Jara Artur napsal: Oprava návodu :-X
Já sem si nevšiml že to není zazipované tak pardon. :-X
B-) Ta čeština opravdu funguje jen ten návod je špatně napsaný!
Ten postup je :1)Uložit kde máš Ad-Aware.2)Skopírovat ze soubor Ad-Aware 2007.CS do složky s názvem Lang.3)Původní soubor English.lslang buďto zálohovat do jiné složky s jiným názvem a nebo odstranit.4)A to nejdůležitější!!!! Přejmenovat soubor Ad-Aware 2007.CS na English.lslang B-) .Zároveň děkuji autorovi za překlad B-) .
Případný dotaz odpovím.Přeji mnoho zadržených virů s pozdravem Jarek.
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.235.broadband2.iol.cz
3. 2. 2008 14:54 Nový

Re: Čeština

celé vlákno
Jara Artur napsal:  Zkoušel jsem to 2x podle Jarkova návodu, ale neúspěšně ... nicméně sw funguje, ale ... radši bych češtinu, prosím
Jara Artur napsal: Oprava návodu :-X
Já sem si nevšiml že to není zazipované tak pardon. :-X
B-) Ta čeština opravdu funguje jen ten návod je špatně napsaný!
Ten postup je :1)Uložit kde máš Ad-Aware.2)Skopírovat ze soubor Ad-Aware 2007.CS do složky s názvem Lang.3)Původní soubor English.lslang buďto zálohovat do jiné složky s jiným názvem a nebo odstranit.4)A to nejdůležitější!!!! Přejmenovat soubor Ad-Aware 2007.CS na English.lslang B-) .Zároveň děkuji autorovi za překlad B-) .
Případný dotaz odpovím.Přeji mnoho zadržených virů s pozdravem Jarek.
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.114.broadband5.iol.cz
5. 2. 2008 18:01 Nový

Re: Čeština

celé vlákno
návod by mi byl asi jasný, ale nenašel jsem zmiňovanou češtinu. Poraďte
anonymní uživatel napsal:
Jara Artur napsal: Zkoušel jsem to 2x podle Jarkova návodu, ale neúspěšně ... nicméně sw funguje, ale ... radši bych češtinu, prosím
Jara Artur napsal: Oprava návodu :-X
Já sem si nevšiml že to není zazipované tak pardon. :-X
B-) Ta čeština opravdu funguje jen ten návod je špatně napsaný!
Ten postup je :1)Uložit kde máš Ad-Aware.2)Skopírovat ze soubor Ad-Aware 2007.CS do složky s názvem Lang.3)Původní soubor English.lslang buďto zálohovat do jiné složky s jiným názvem a nebo odstranit.4)A to nejdůležitější!!!! Přejmenovat soubor Ad-Aware 2007.CS na English.lslang B-) .Zároveň děkuji autorovi za překlad B-) .
Případný dotaz odpovím.Přeji mnoho zadržených virů s pozdravem Jarek.
Boromir
Boromir (neregistrovaný) ---.cust.casablanca.cz
5. 2. 2008 20:31 Nový

Re: Čeština

celé vlákno
anonymní uživatel napsal: TAKY MI TO NEFUNGUJE... :'(
návod by mi byl asi jasný, ale nenašel jsem zmiňovanou češtinu. Poraďte
anonymní uživatel napsal:
Jara Artur napsal: Zkoušel jsem to 2x podle Jarkova návodu, ale neúspěšně ... nicméně sw funguje, ale ... radši bych češtinu, prosím
Jara Artur napsal: Oprava návodu :-X
Já sem si nevšiml že to není zazipované tak pardon. :-X
B-) Ta čeština opravdu funguje jen ten návod je špatně napsaný!
Ten postup je :1)Uložit kde máš Ad-Aware.2)Skopírovat ze soubor Ad-Aware 2007.CS do složky s názvem Lang.3)Původní soubor English.lslang buďto zálohovat do jiné složky s jiným názvem a nebo odstranit.4)A to nejdůležitější!!!! Přejmenovat soubor Ad-Aware 2007.CS na English.lslang B-) .Zároveň děkuji autorovi za překlad B-) .
Případný dotaz odpovím.Přeji mnoho zadržených virů s pozdravem Jarek.
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.nwt.cz
15. 2. 2008 0:49 Nový

Re: Čeština

celé vlákno
Buďte zdrávi všichni. Taky nemůžu najít češtinu, poradí mi někdo? Děkuji.
anonymní uživatel napsal: TAKY MI TO NEFUNGUJE... :'(
návod by mi byl asi jasný, ale nenašel jsem zmiňovanou češtinu. Poraďte
anonymní uživatel napsal:
Jara Artur napsal: Zkoušel jsem to 2x podle Jarkova návodu, ale neúspěšně ... nicméně sw funguje, ale ... radši bych češtinu, prosím
Jara Artur napsal: Oprava návodu :-X
Já sem si nevšiml že to není zazipované tak pardon. :-X
B-) Ta čeština opravdu funguje jen ten návod je špatně napsaný!
Ten postup je :1)Uložit kde máš Ad-Aware.2)Skopírovat ze soubor Ad-Aware 2007.CS do složky s názvem Lang.3)Původní soubor English.lslang buďto zálohovat do jiné složky s jiným názvem a nebo odstranit.4)A to nejdůležitější!!!! Přejmenovat soubor Ad-Aware 2007.CS na English.lslang B-) .Zároveň děkuji autorovi za překlad B-) .
Případný dotaz odpovím.Přeji mnoho zadržených virů s pozdravem Jarek.
Chelsea
Chelsea (neregistrovaný) 88.83.174.---
29. 3. 2008 14:27 Nový

Re: Čeština

celé vlákno
Tato čeština nejde, ten kretén který radí blbosti si také musí přečíst že se mluví o verzi 7.0.2.6 a tam nejde čeština kterou popisuje !!!!!!! Stačí jen koukat!!! Potom se stane že kopírujete .cz jako blbý a ve finále zjistíte že to hodí chybu a program neotevřete !!! Verze 7.0.2.6 má jiný jazykový balíček ......
dnu
dnu (neregistrovaný) ---.78-99-18.t-com.sk
31. 3. 2008 0:07 Nový

Redakčně smazáno

celé vlákno
31. 3. 2008 17:16 smazal Tomáš Filípek, důvod: vulgární výrazy
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.202.broadband7.iol.cz
31. 3. 2008 15:49 Nový

Re: Odpověď

celé vlákno
Asi se budeš podivovat ale mně už to jde.A právě kvůli takovým kreténům jako si ty nemám důvod sdělovat svoje poznatky.Polib mi prdel blbečku.A jestli neumíš číst tak jsem psal že chyba může být i v textovém souboru pane moudrý. :'D :-O .
Nobody
Nobody (neregistrovaný) ---.211.54-226.selfnet.cz
3. 4. 2008 20:17 Nový

Redakčně smazáno

celé vlákno
3. 4. 2008 22:08 smazal Tomáš Filípek, důvod: vulgární výrazy
pan moudrý
pan moudrý (neregistrovaný) 88.83.174.---
4. 4. 2008 21:01 Nový

Redakčně smazáno

celé vlákno
7. 4. 2008 0:52 smazal Tomáš Filípek, důvod: vulgární výrazy
Veronika
Veronika (neregistrovaný) 88.83.174.---
4. 4. 2008 21:04 Nový

Re: Odpověď

celé vlákno
Přesně tak návod je napsaný chybně a ten kdo píše něco jiného je kecal a ten anonymní trouba jen se snaží zviditelnit!!!! :-P
Veronika
Veronika (neregistrovaný) 88.83.174.---
4. 4. 2008 21:08 Nový

Redakčně smazáno

celé vlákno
7. 4. 2008 0:51 smazal Tomáš Filípek, důvod: vulgární výrazy
Kamokery
Kamokery (neregistrovaný) ---.84.broadband3.iol.cz
13. 9. 2009 9:51 Nový

Re: Mluvíš za sebe

celé vlákno
Dle sebe soudím tebe? Je tak?
VLADO
VLADO (neregistrovaný) 62.77.94.---
16. 6. 2009 13:34 Nový

Re: Čeština

celé vlákno
prosím tě , nalpiš mi na email. adresu mojí, ten postup pro češtinu do Ad Aware 8 !! (zn. Senior )

Měl jsem dříve ad aware personal 1.06, a to bylo české !!
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.202.broadband7.iol.cz
6. 2. 2008 10:59 Nový

Re: Čeština

celé vlákno
anonymní uživatel napsal:
návod by mi byl asi jasný, ale nenašel jsem zmiňovanou češtinu. Poraďte
anonymní uživatel napsal:
Jara Artur napsal: Zkoušel jsem to 2x podle Jarkova návodu, ale neúspěšně ... nicméně sw funguje, ale ... radši bych češtinu, prosím

Odpověď:Bohužel ta čeština mi fungovala pouze jen dočasně pravděpodobně je někde chyba která se ukazovala při ukončení tohoto programu.1)čeština asi pracuje jen u v.7.0.2.3 důvod by mohl být v aktualizaci.2)čeština asi neobsahuje správnou součást textového souboru a proto to háže hlášku error.3)Podle stránek výrobce asi tento program zatím neumožnuje multijazyčné použití.Atd...........!Měl jsem
Ad-aware SE kde to fungovalo.Pak jsem stáhl z německého serveru Ad-aware v.1.7.2.3.(link výrobce).Nainstaloval a vložil dle návodu a spustil.Vše pracovalo jak má a v češtině poté jsem aktualizoval definici a versi na 1.7.2.6. proscanoval PC a ukončil.Při dalším spuštění to již házelo hlášku Error.Snažím se na to přijít jak to bude ozvu se.PS:čeština je na http://leteckaposta.cz/457967743
kolotuk
kolotuk (neregistrovaný) ---.181.broadband3.iol.cz
11. 1. 2008 1:21 Nový

Ad-Aware SE Personal

celé vlákno
Zdravím, používám tento program už léta a jsem s ním velice spokojený. Jenže poslední dobou se mi nedaří stáhnout žádné aktualizace. Nemáte někdo ponětí, čím to je ? Pokud jsem si všiml na domvských stránkách, tak nejdou stáhnout ani do "A-A"2007. Děkuji za odpověď.
Homer
Homer (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
11. 1. 2008 14:34 Nový

Re: Ad-Aware SE Personal

celé vlákno
Jo to se mi taky stalo,nevím čím tzo j, ale nainstaloval jsem si novou verzi 2007 ma tak se už update-ovala.
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.net.upc.cz
17. 1. 2008 11:05 Nový

Re: Ad-Aware SE Personal

celé vlákno
Zdravim, ten stejny problem, pouzivam jiz dlouho Ad-aware Se 1.06 a jsem s nim jinak plne spokojen, ale uz dobre pres mesic nejsou zadne aktualizace, coz mi prijde celkem podivny, ze by se na to v Lavasoftu vybodli?, jde mi o to jestli mam teda prejit na novou , predpokladam, ze tuto verzi Ad-aware 2007...
Zdravím, používám tento program už léta a jsem s ním velice spokojený. Jenže poslední dobou se mi nedaří stáhnout žádné aktualizace. Nemáte někdo ponětí, čím to je ? Pokud jsem si všiml na domvských stránkách, tak nejdou stáhnout ani do "A-A"2007. Děkuji za odpověď.
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.220.broadband4.iol.cz
19. 1. 2008 12:40 Nový

Re: Ad-Aware SE Personal

celé vlákno
anonymní uživatel napsal:
 Zajeď si přímo na jejich stránky a zde najdeš aktualizace k 14.01.2008.
 
Zdravim, ten stejny problem, pouzivam jiz dlouho Ad-aware Se 1.06 a jsem s nim jinak plne spokojen, ale uz dobre pres mesic nejsou zadne aktualizace, coz mi prijde celkem podivny, ze by se na to v Lavasoftu vybodli?, jde mi o to jestli mam teda prejit na novou , predpokladam, ze tuto verzi Ad-aware 2007...
Zdravím, používám tento program už léta a jsem s ním velice spokojený. Jenže poslední dobou se mi nedaří stáhnout žádné aktualizace. Nemáte někdo ponětí, čím to je ? Pokud jsem si všiml na domvských stránkách, tak nejdou stáhnout ani do "A-A"2007. Děkuji za odpověď.
Tovim
Tovim (neregistrovaný) ---.vslesy.cz
20. 1. 2008 18:06 Nový

Re: Ad-Aware SE Personal

celé vlákno
anonymní uživatel napsal:
anonymní uživatel napsal:
Zajeď si přímo na jejich stránky a zde najdeš aktualizace k 14.01.2008.
Zdravim, ten stejny problem, pouzivam jiz dlouho Ad-aware Se 1.06 a jsem s nim jinak plne spokojen, ale uz dobre pres mesic nejsou zadne aktualizace, coz mi prijde celkem podivny, ze by se na to v Lavasoftu vybodli?, jde mi o to jestli mam teda prejit na novou , predpokladam, ze tuto verzi Ad-aware 2007...
Zdravím, používám tento program už léta a jsem s ním velice spokojený. Jenže poslední dobou se mi nedaří stáhnout žádné aktualizace. Nemáte někdo ponětí, čím to je ? Pokud jsem si všiml na domvských stránkách, tak nejdou stáhnout ani do "A-A"2007. Děkuji za odpověď.
Tovim
Tovim (neregistrovaný) ---.vslesy.cz
20. 1. 2008 18:21 Nový

Re: Ad-Aware SE Personal

celé vlákno
Tovim napsal: Také jsem jej (Ad-Aware SE Personal) do dneška měl a protože mě rovněž krkalo, že mi pokaždé říkal, že si mám stáhnout aktualizace a potom mi to (už asi po dvacáté) řeklo, že žádné aktualizace nejsou - tak jsem ten program vyhodil.
Potom jsem někde četl, že ten program byl 12 měsíců zdarma a pak jsem se měl (za poplatek) zaregistrovat. Což jsem ovšemže neudělal a proto si myslím, že se program choval, jak se choval: pořád sloužil ale se zastaralými informacemi.
Škoda, před SE jsem měl normální Ad-Aware Free, který měl stejné prostředí jako SE. V novém (free) Ad-Aware 2007
je prostředí jiné a ještě jsem si na něj nezvykl.
Nicméně, jsem rád že tento program mohu používat. Sverige skól.
anonymní uživatel napsal:
anonymní uživatel napsal:
Zajeď si přímo na jejich stránky a zde najdeš aktualizace k 14.01.2008.
Zdravim, ten stejny problem, pouzivam jiz dlouho Ad-aware Se 1.06 a jsem s nim jinak plne spokojen, ale uz dobre pres mesic nejsou zadne aktualizace, coz mi prijde celkem podivny, ze by se na to v Lavasoftu vybodli?, jde mi o to jestli mam teda prejit na novou , predpokladam, ze tuto verzi Ad-aware 2007...
Zdravím, používám tento program už léta a jsem s ním velice spokojený. Jenže poslední dobou se mi nedaří stáhnout žádné aktualizace. Nemáte někdo ponětí, čím to je ? Pokud jsem si všiml na domvských stránkách, tak nejdou stáhnout ani do "A-A"2007. Děkuji za odpověď.
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.uzsvm.cz
24. 1. 2008 8:08 Nový

Re: Ad-Aware SE Personal

celé vlákno
na stánkách Lavasoftu jsem zjistila, že Ad-aware SE byl ukončen a je třeba si stáhnout novou verzi tj Ad-aware2007. 
 
anonymní uživatel napsal:
Zdravim, ten stejny problem, pouzivam jiz dlouho Ad-aware Se 1.06 a jsem s nim jinak plne spokojen, ale uz dobre pres mesic nejsou zadne aktualizace, coz mi prijde celkem podivny, ze by se na to v Lavasoftu vybodli?, jde mi o to jestli mam teda prejit na novou , predpokladam, ze tuto verzi Ad-aware 2007...
Zdravím, používám tento program už léta a jsem s ním velice spokojený. Jenže poslední dobou se mi nedaří stáhnout žádné aktualizace. Nemáte někdo ponětí, čím to je ? Pokud jsem si všiml na domvských stránkách, tak nejdou stáhnout ani do "A-A"2007. Děkuji za odpověď.
kolotuk
kolotuk (neregistrovaný) ---.181.broadband3.iol.cz
24. 1. 2008 20:24 Nový

Re: Ad-Aware SE Personal

celé vlákno
anonymní uživatel napsal:
na stánkách Lavasoftu jsem zjistila, že Ad-aware SE byl ukončen a je třeba si stáhnout novou verzi tj Ad-aware2007.
anonymní uživatel napsal:
Zdravim, ten stejny problem, pouzivam jiz dlouho Ad-aware Se 1.06 a jsem s nim jinak plne spokojen, ale uz dobre pres mesic nejsou zadne aktualizace, coz mi prijde celkem podivny, ze by se na to v Lavasoftu vybodli?, jde mi o to jestli mam teda prejit na novou , predpokladam, ze tuto verzi Ad-aware 2007...
Zdravím, používám tento program už léta a jsem s ním velice spokojený. Jenže poslední dobou se mi nedaří stáhnout žádné aktualizace. Nemáte někdo ponětí, čím to je ? Pokud jsem si všiml na domvských stránkách, tak nejdou stáhnout ani do "A-A"2007. Děkuji za odpověď.
kolotuk
kolotuk (neregistrovaný) ---.181.broadband3.iol.cz
24. 1. 2008 20:25 Nový

Re: Ad-Aware SE Personal

celé vlákno
kolotuk napsal:
anonymní uživatel napsal:Chtěl bych všem poděkovat, za vyčerpávající odpovědi. Přejdu tedy na Ad-aware2007
na stánkách Lavasoftu jsem zjistila, že Ad-aware SE byl ukončen a je třeba si stáhnout novou verzi tj Ad-aware2007.
anonymní uživatel napsal:
Zdravim, ten stejny problem, pouzivam jiz dlouho Ad-aware Se 1.06 a jsem s nim jinak plne spokojen, ale uz dobre pres mesic nejsou zadne aktualizace, coz mi prijde celkem podivny, ze by se na to v Lavasoftu vybodli?, jde mi o to jestli mam teda prejit na novou , predpokladam, ze tuto verzi Ad-aware 2007...
Zdravím, používám tento program už léta a jsem s ním velice spokojený. Jenže poslední dobou se mi nedaří stáhnout žádné aktualizace. Nemáte někdo ponětí, čím to je ? Pokud jsem si všiml na domvských stránkách, tak nejdou stáhnout ani do "A-A"2007. Děkuji za odpověď.
statis
statis (neregistrovaný) ---.static.adsl.vol.cz
27. 1. 2008 19:38 Nový

Re: Ad-Aware SE Personal

celé vlákno

kolotuk napsal: Do Ad-Aware SE Personal musíte update stáhnout ze stránek Lavasoftu zde link http://www.lavasoft.com/support/securitycenter/blog/ v pravo nahoře. Po stažení rozbalit a nakopírovat

do složky Program Files\Lavasoft\Ad-Aware SE Personal.

kolotuk napsal:
anonymní uživatel napsal:Chtěl bych všem poděkovat, za vyčerpávající odpovědi. Přejdu tedy na Ad-aware2007
na stánkách Lavasoftu jsem zjistila, že Ad-aware SE byl ukončen a je třeba si stáhnout novou verzi tj Ad-aware2007.
anonymní uživatel napsal:
Zdravim, ten stejny problem, pouzivam jiz dlouho Ad-aware Se 1.06 a jsem s nim jinak plne spokojen, ale uz dobre pres mesic nejsou zadne aktualizace, coz mi prijde celkem podivny, ze by se na to v Lavasoftu vybodli?, jde mi o to jestli mam teda prejit na novou , predpokladam, ze tuto verzi Ad-aware 2007...
Zdravím, používám tento program už léta a jsem s ním velice spokojený. Jenže poslední dobou se mi nedaří stáhnout žádné aktualizace. Nemáte někdo ponětí, čím to je ? Pokud jsem si všiml na domvských stránkách, tak nejdou stáhnout ani do "A-A"2007. Děkuji za odpověď.
Moror
Moror (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
28. 1. 2008 23:30 Nový

Re: Ad-Aware SE Personal

celé vlákno
statis napsal:

kolotuk napsal: Do Ad-Aware SE Personal musíte update stáhnout ze stránek Lavasoftu zde link http://www.lavasoft.com/support/securitycenter/blog/ v pravo nahoře. Po stažení rozbalit a nakopírovat

do složky Program Files\Lavasoft\Ad-Aware SE Personal.

kolotuk napsal:
anonymní uživatel napsal:Chtěl bych všem poděkovat, za vyčerpávající odpovědi. Přejdu tedy na Ad-aware2007
na stánkách Lavasoftu jsem zjistila, že Ad-aware SE byl ukončen a je třeba si stáhnout novou verzi tj Ad-aware2007.
anonymní uživatel napsal:
Zdravim, ten stejny problem, pouzivam jiz dlouho Ad-aware Se 1.06 a jsem s nim jinak plne spokojen, ale uz dobre pres mesic nejsou zadne aktualizace, coz mi prijde celkem podivny, ze by se na to v Lavasoftu vybodli?, jde mi o to jestli mam teda prejit na novou , predpokladam, ze tuto verzi Ad-aware 2007...
Zdravím, používám tento program už léta a jsem s ním velice spokojený. Jenže poslední dobou se mi nedaří stáhnout žádné aktualizace. Nemáte někdo ponětí, čím to je ? Pokud jsem si všiml na domvských stránkách, tak nejdou stáhnout ani do "A-A"2007. Děkuji za odpověď.
Moror
Moror (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
28. 1. 2008 23:38 Nový

Re: Ad-Aware SE Personal

celé vlákno
Moror napsal:Blbnu. Chtěl sem napsat poděkování tomu mému dobrodinci (asi Kolotuk) za návod, jak aktualizovat program starší verze, bez jakýchkoli problémů (reinstalace starého, instalace nového, přihlašování a shánění češtiny). Ještě jednou: DÍK!
statis napsal:

kolotuk napsal: Do Ad-Aware SE Personal musíte update stáhnout ze stránek Lavasoftu zde link http://www.lavasoft.com/support/securitycenter/blog/ v pravo nahoře. Po stažení rozbalit a nakopírovat

do složky Program Files\Lavasoft\Ad-Aware SE Personal.

kolotuk napsal:
anonymní uživatel napsal:Chtěl bych všem poděkovat, za vyčerpávající odpovědi. Přejdu tedy na Ad-aware2007
na stánkách Lavasoftu jsem zjistila, že Ad-aware SE byl ukončen a je třeba si stáhnout novou verzi tj Ad-aware2007.
anonymní uživatel napsal:
Zdravim, ten stejny problem, pouzivam jiz dlouho Ad-aware Se 1.06 a jsem s nim jinak plne spokojen, ale uz dobre pres mesic nejsou zadne aktualizace, coz mi prijde celkem podivny, ze by se na to v Lavasoftu vybodli?, jde mi o to jestli mam teda prejit na novou , predpokladam, ze tuto verzi Ad-aware 2007...
Zdravím, používám tento program už léta a jsem s ním velice spokojený. Jenže poslední dobou se mi nedaří stáhnout žádné aktualizace. Nemáte někdo ponětí, čím to je ? Pokud jsem si všiml na domvských stránkách, tak nejdou stáhnout ani do "A-A"2007. Děkuji za odpověď.
milda
milda (neregistrovaný) 213.235.132.---
27. 1. 2008 10:56 Nový

Re: Ad-Aware SE Personal

celé vlákno
A nezna někdo, kde  se dá stahnout čeština pro  Ad 07, pokud již někde je?? Děkuji Miloš
anonymní uživatel napsal:
na stánkách Lavasoftu jsem zjistila, že Ad-aware SE byl ukončen a je třeba si stáhnout novou verzi tj Ad-aware2007. 
anonymní uživatel napsal:
Zdravim, ten stejny problem, pouzivam jiz dlouho Ad-aware Se 1.06 a jsem s nim jinak plne spokojen, ale uz dobre pres mesic nejsou zadne aktualizace, coz mi prijde celkem podivny, ze by se na to v Lavasoftu vybodli?, jde mi o to jestli mam teda prejit na novou , predpokladam, ze tuto verzi Ad-aware 2007...
Zdravím, používám tento program už léta a jsem s ním velice spokojený. Jenže poslední dobou se mi nedaří stáhnout žádné aktualizace. Nemáte někdo ponětí, čím to je ? Pokud jsem si všiml na domvských stránkách, tak nejdou stáhnout ani do "A-A"2007. Děkuji za odpověď.
Radek
Radek (neregistrovaný) ---.ostrava.angel.static.bluetone.cz
22. 12. 2007 0:11 Nový

Čeština do Ad-aware 2007

celé vlákno
Prosím prosím prosím, neví někdo, kde by šla stáhnout? Některé pojmy mi nejsou zcela jasné a nechci nastavovat program a ani Ad-Watch 2007 bez toho.

Rád bych se vrátil k verzi SE, ale bohužel jsem si Ad-aware 2007 Plus zakoupil na 3 roky a teďka je mi to líto ji mít a nevyužívat ji....
inhibitor
inhibitor (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
14. 1. 2008 11:15 Nový

Re: Čeština do Ad-aware 2007

celé vlákno
Radek napsal:
Prosím prosím prosím, neví někdo, kde by šla stáhnout? Některé pojmy mi nejsou zcela jasné a nechci nastavovat program a ani Ad-Watch 2007 bez toho.

Rád bych se vrátil k verzi SE, ale bohužel jsem si Ad-aware 2007 Plus zakoupil na 3 roky a teďka je mi to líto ji mít a nevyužívat ji....
Ad-aware SE je od nového roku k ničemu, zrušili aktualizace a podporu tohoto produktu.
PIK Poruba
15. 3. 2008 22:59 Nový

Re: Čeština do Ad-aware 2007

celé vlákno
inhibitor napsal: Ak máš ešte záujem o preklad a nevadí Ti slovenčina, ozvi sa.
Radek napsal:
Prosím prosím prosím, neví někdo, kde by šla stáhnout? Některé pojmy mi nejsou zcela jasné a nechci nastavovat program a ani Ad-Watch 2007 bez toho.

Rád bych se vrátil k verzi SE, ale bohužel jsem si Ad-aware 2007 Plus zakoupil na 3 roky a teďka je mi to líto ji mít a nevyužívat ji....
Ad-aware SE je od nového roku k ničemu, zrušili aktualizace a podporu tohoto produktu.
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.iol.sk
19. 3. 2008 10:10 Nový

Re: Čeština do Ad-aware 2007

celé vlákno

AJ ja by som mal zaujem o cz alebo sk do Ad-Aware 2007.Hladal som vsade,ale zatial neuspesne.Kde sa da stiahnut? Alebo mi poslite na mejl :)

Thnx,za odpoved.

 

uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.iol.sk
19. 3. 2008 10:11 Nový

Re: Čeština do Ad-aware 2007

celé vlákno
anonymní uživatel napsal:

AJ ja by som mal zaujem o cz alebo sk do Ad-Aware 2007.Hladal som vsade,ale zatial neuspesne.Kde sa da stiahnut? Alebo mi poslite na mejl :)

Thnx,za odpoved.

 

este som zabudol ten mejl    robco1 zavinac seznam bodka cezet

 

Hrom
Hrom (neregistrovaný) ---.net.baz.cz
24. 4. 2008 9:20 Nový

Re: Čeština do Ad-aware 2007

celé vlákno
PIK Poruba napsal:
Ad-aware SE je od nového roku k ničemu, zrušili aktualizace a podporu tohoto produktu.
To je blbost.Aktualizace pro SE se dají na jejich webu stáhnout stále. http://www.lavasoft.com/support/securitycenter/blog/
Miro
Miro (neregistrovaný) ---.dupeto.cz
9. 7. 2008 14:28 Nový

Re: Čeština do Ad-aware 2007

celé vlákno
Miro: ad-Aware Se - Aktualityjsou na CNET Download.com stačí zadat Ad-Aware Se Definition File Se1R267 a
PIK Poruba napsal:
Ad-aware SE je od nového roku k ničemu, zrušili aktualizace a podporu tohoto produktu.
To je blbost.Aktualizace pro SE se dají na jejich webu stáhnout stále. http://www.lavasoft.com/support/securitycenter/blog/
Vojtin
Vojtin (neregistrovaný) ---.wnet.cz
11. 2. 2009 14:40 Nový

Re: Čeština do Ad-aware 2007

celé vlákno
přesně, používam na notesu SE 1.05 a aktualizace stále běží :)
Pavlína Skalošová
10. 11. 2007 15:57 Nový

pomoc

celé vlákno
tak za prvé nainstalovala jsem si blbec Ad aware 2007 free ,ale když ho otevřu vypadá úplně jinak než ten obrázek který je u něj takže nevím jak s ním zarábat za druhé jsem asi 150x zkoušela podle návodu natáhnout do něj češtinu ale když jí pak hledám v awarku,prostě je tam language only english >:O a za třetí mi to našlo 3 malvare a ať tam dám ad ignore nebo qarantina je to šumák,protože když zadám scan now jsou tam opět :'( jen jestli to nefunguje tak,že ti je pouze vyhledá ale odstranění si už musíš zacálovat.Já už jsem fakt zoufalá.Díky za případnou radu
tadkon
tadkon (neregistrovaný) ---.210.175.44.adsl.nextra.cz
14. 11. 2007 8:31 Nový

Souhlas

celé vlákno
Pavlína Skalošová napsal:
tak za prvé nainstalovala jsem si blbec Ad aware 2007 free ,ale když ho otevřu vypadá úplně jinak než ten obrázek který je u něj takže nevím jak s ním zarábat za druhé jsem asi 150x zkoušela podle návodu natáhnout do něj češtinu ale když jí pak hledám v awarku,prostě je tam language only english >:O a za třetí mi to našlo 3 malvare a ať tam dám ad ignore nebo qarantina je to šumák,protože když zadám scan now jsou tam opět :'( jen jestli to nefunguje tak,že ti je pouze vyhledá ale odstranění si už musíš zacálovat.Já už jsem fakt zoufalá.Díky za případnou radu
Tadeáš Konczyna
14. 11. 2007 8:39 Nový

Souhlasím s Váma

celé vlákno

Plně paní Skalošová s Vámi souhlásím ! Nový Ad Aware 2007 free jsem měl taký nainstalovaný,ale jelikož nejde do něj dostat češtinu ani ze starší verze Ad Aware SE jsem jej ihned odstranil a tak pořáad používám Ad Aware SE a jsem s nim spokojen.

Většina programů (i placených) je pouze v angličtině,němčině a jiných evropských řečí,někdy se objeví slovenština nebo polština a čeština je jako vždy zvláštnost. měli by se už ti slavní vyvojaří zamyslet co předkladají uživatelům PC a kvalitní programy nabízet v češtině.Jsem čech a neminím se na stará kolena učit připitomnělé angličtině a.p. 

uživatel si přál zůstat v anonymitě 62.240.184.---
14. 11. 2007 9:56 Nový

Re: Souhlasím s Váma

celé vlákno
Tadeáš Konczyna napsal:

Plně paní Skalošová s Vámi souhlásím ! Nový Ad Aware 2007 free jsem měl taký nainstalovaný,ale jelikož nejde do něj dostat češtinu ani ze starší verze Ad Aware SE jsem jej ihned odstranil a tak pořáad používám Ad Aware SE a jsem s nim spokojen.

Většina programů (i placených) je pouze v angličtině,němčině a jiných evropských řečí,někdy se objeví slovenština nebo polština a čeština je jako vždy zvláštnost. měli by se už ti slavní vyvojaří zamyslet co předkladají uživatelům PC a kvalitní programy nabízet v češtině.Jsem čech a neminím se na stará kolena učit připitomnělé angličtině a.p. 

Pavlína Skalošová
14. 11. 2007 10:12 Nový

Re: Souhlasím s Váma

celé vlákno
anonymní uživatel napsal: jenže já bohužel Ad Aware SE nemám - to je placené nebo free? a kde se dá stáhnout? Já jsem tenkrát  odinstalovala,ten starý dobrý Ad Aware, protože mi kdosi poradil Terminátora,který sice může být dobrý,ale hned po instalaci se mi zasekával počítač.Takže jsem po čase terminátora vyhodila a vrátila se k Ad-Aware a teď jsem nešťastná :'(
Tadeáš Konczyna napsal:

Plně paní Skalošová s Vámi souhlásím ! Nový Ad Aware 2007 free jsem měl taký nainstalovaný,ale jelikož nejde do něj dostat češtinu ani ze starší verze Ad Aware SE jsem jej ihned odstranil a tak pořáad používám Ad Aware SE a jsem s nim spokojen.

Většina programů (i placených) je pouze v angličtině,němčině a jiných evropských řečí,někdy se objeví slovenština nebo polština a čeština je jako vždy zvláštnost. měli by se už ti slavní vyvojaří zamyslet co předkladají uživatelům PC a kvalitní programy nabízet v češtině.Jsem čech a neminím se na stará kolena učit připitomnělé angličtině a.p. 

Pavlína Skalošová
14. 11. 2007 10:13 Nový

Re: Souhlasím s Váma

celé vlákno
Pavlína Skalošová napsal:
Tadeáš Konczyna napsal:

Plně paní Skalošová s Vámi souhlásím ! Nový Ad Aware 2007 free jsem měl taký nainstalovaný,ale jelikož nejde do něj dostat češtinu ani ze starší verze Ad Aware SE jsem jej ihned odstranil a tak pořáad používám Ad Aware SE a jsem s nim spokojen.

Většina programů (i placených) je pouze v angličtině,němčině a jiných evropských řečí,někdy se objeví slovenština nebo polština a čeština je jako vždy zvláštnost. měli by se už ti slavní vyvojaří zamyslet co předkladají uživatelům PC a kvalitní programy nabízet v češtině.Jsem čech a neminím se na stará kolena učit připitomnělé angličtině a.p. 

uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.134.broadband5.iol.cz
3. 2. 2008 21:02 Nový

Re: Souhlasím s Váma

celé vlákno
anonymní uživatel napsal: 
Zdravím Vás pane Konczyna a s Vámi všechny normální české uživatele PC a internetu. Máme již spoustu let po pádu komunismu (kdy vše bylo orientované na ruštinu) a tak by jsme měli být češi. Jestliže v obchodech máme prakticky vše s českými názvy a nebo alespoň s návodem k použití v češtině,naprosto nechápu proč je na internetu pro české uživatele naprostá většina programů v angličtině a p.Copak to vývojáři ještě nepochopili? Vždyť i prodejnost výrobků je úplně jiná, pokud je návod v řeči národa na jehož území se prodává.


Tadeáš Konczyna napsal:

Plně paní Skalošová s Vámi souhlásím ! Nový Ad Aware 2007 free jsem měl taký nainstalovaný,ale jelikož nejde do něj dostat češtinu ani ze starší verze Ad Aware SE jsem jej ihned odstranil a tak pořáad používám Ad Aware SE a jsem s nim spokojen.

Většina programů (i placených) je pouze v angličtině,němčině a jiných evropských řečí,někdy se objeví slovenština nebo polština a čeština je jako vždy zvláštnost. měli by se už ti slavní vyvojaří zamyslet co předkladají uživatelům PC a kvalitní programy nabízet v češtině.Jsem čech a neminím se na stará kolena učit připitomnělé angličtině a.p. 

Tadeáš Konczyna
15. 11. 2007 8:24 Nový

Rada

celé vlákno

Paní Skalošová,pokud si chcete nainstalovat původní-ten "starý" a lepší Ad Aware SE,na www.slunecnice.cz zadejte do vyhledavače : Ad Aware SE,program si do Vašeho PC stáhněte a je tam i přiložena čeština,tuto stáhněte a vložte do Ad Aware SE,češtinu také najdete na www.cestiny.cz a nejlepší překlad ma p.Vlamo.Pokud by jste měla nějaký problém s montáží,napíšte mi na tadkon@seznam.cz,rád poradím.

Program TERMINATIOR je na dvě věci,také jsem jej měl,ale do všeho se "plete",tak jsem jej odmontoval.

uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.vslesy.cz
10. 11. 2007 7:25 Nový

instalace

Když instaluju novej ad aware2007 a je to free verze proč to po mě chce nejake seriove  čislo ?? dik
ferda
ferda (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
9. 8. 2007 22:18 Nový

ad-aware nebo adware?

celé vlákno
Tak jsem si to prave stahnul odtud (free verze) a antivir mi v tom .exe instalacnim souboru odhalil skodlivej kod Downloader.Generic5.PIO. Dobrej for.
čtenář
čtenář (neregistrovaný) ---.freepoint.cz
10. 8. 2007 21:00 Nový

Re: ad-aware nebo adware?

celé vlákno
ferda napsal:
Tak jsem si to prave stahnul odtud (free verze) a antivir mi v tom .exe instalacnim souboru odhalil skodlivej kod Downloader.Generic5.PIO. Dobrej for.

 

A není to náhodou falešné hlášení AVG ? 

čtenář
čtenář (neregistrovaný) ---.freepoint.cz
7. 8. 2007 16:04 Nový

Pochybnosti

Prý odstraňuje špehovací programy. Hmmm.

Jenomže verze 2007 je strašně objemná. Copak je v tak dlouhém souboru asi obsaženo. Není nějaký špehovací program přímo v Ad-aware 2007 ?

Hanah
Hanah (neregistrovaný) 88.103.109.---
23. 7. 2007 9:14 Nový

co mám zmáčknout?

celé vlákno

Prosím,právě jsem si nainstalovala do Windows Vista, ad-ware 2007, našlo mi to 3 malware, ale když zmáčknu remove, příšte se zase objeví. Mám zmáčknout Add to ignore nabo quarantine?Děkuji

aaa
aaa (neregistrovaný) ---.isp.mcnet.cz
29. 7. 2007 14:39 Nový

Re: co mám zmáčknout?

celé vlákno
Hanah napsal:

Prosím,právě jsem si nainstalovala do Windows Vista, ad-ware 2007, našlo mi to 3 malware, ale když zmáčknu remove, příšte se zase objeví. Mám zmáčknout Add to ignore nabo quarantine?Děkuji

Odinstalujte W vista a je klid jednou pro vždy. Hezký den.
sandra
sandra (neregistrovaný) ---.karneval.cz
24. 8. 2007 23:00 Nový

Re: co mám zmáčknout?

celé vlákno
Hanah napsal:klikni na karanténu a potom pracuj  s tím v karanténě

Prosím,právě jsem si nainstalovala do Windows Vista, ad-ware 2007, našlo mi to 3 malware, ale když zmáčknu remove, příšte se zase objeví. Mám zmáčknout Add to ignore nabo quarantine?Děkuji

Miky
Miky (neregistrovaný) 195.113.168.---
18. 10. 2007 10:33 Nový

????

celé vlákno
Tak mám dotaz takže tohle má bejt jako nová verze místo starýho dobrýho SE Personal??Dik
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.215.broadband7.iol.cz
8. 2. 2008 21:44 Nový

zmačklni quarantine

celé vlákno
sandra napsal:
Hanah napsal:klikni na karanténu a potom pracuj s tím v karanténě

Prosím,právě jsem si nainstalovala do Windows Vista, ad-ware 2007, našlo mi to 3 malware, ale když zmáčknu remove, příšte se zase objeví. Mám zmáčknout Add to ignore nabo quarantine?Děkuji

pepa
pepa (neregistrovaný) ---.211.54-226.selfnet.cz
29. 6. 2007 20:21 Nový

Re:

Nevim proč tady jsou příspěvky ke staré verzi to je tu taková bída nebo takoví pitomci? :-X
Miloš Bišický
Miloš Bišický (neregistrovaný) ---.dialup.iol.cz
9. 11. 2002 0:27 Nový

Velmi kvalitní program

Tak si představuji kvalitní program. Od instalace až po použití bez jediné chyby.
Radim
Radim (neregistrovaný) ---.mb.worldonline.cz
30. 11. 2002 8:13 Nový

hodnocení

Opravdu - velmi dobrý a užitečný program
Jura Vaněrek
Jura Vaněrek (neregistrovaný) ---.dialup.iol.cz
9. 1. 2003 20:13 Nový

Posouzení

Musím se připojit k názoru, je to dobrý program. Zároveň bych potřeboval poradit, kde se aktualizuje. Pokud to někdo víte, dejte mi prosím vědět na můj e-mail.Děkuji.
Mirek
Mirek (neregistrovaný) ---.dkm.cz
16. 2. 2003 14:34 Nový

Stará verze češtiny

Čeština , která je zde ke stažení není na verzi 6.0 !!!!!!!!!
Venca
Venca (neregistrovaný) 193.108.66.---
17. 4. 2003 19:59 Nový

info

Podpora jazyku vcetne Cz
http://www.lavasoft.de/res/aaw-lang-pack.exe

Okaz na aktualni databaze
http://www.lavasoft.de/ls/reflist.zip

Neoficialni Cz
http://feret.host.sk/
M.Sýkora
M.Sýkora (neregistrovaný) ---.dialup.vol.cz
27. 5. 2003 20:16 Nový

Nevím,co s tím

Program je to asi podle všeho kvalitní, ale nevím jak ho mám správně používat. Poradí někdo, kde stáhnout český manuál nebo alespoň stručný návod? Díky.
P.S.Nebo zašlete.
lada
lada (neregistrovaný) ---.ul.tiscali.cz
29. 8. 2003 21:30 Nový

blbec

Asi jsem úplný blbec, ale na co mám vlastně kliknout, když si chci program Ad-aware 6 stáhnout.
Ať kliknu na cokoliv, vždy se dozvím něco o programu, nebo jsem někam přesměrován, ale nikde není odkaz : stáhnout zde.
Lada
vlakyt
vlakyt (neregistrovaný) ---.mistral.cz
1. 9. 2003 17:55 Nový

Ad-ware 6.181

Pokud budeš mít problém se stažením FTP ze Slunečnice,jdi přímo na
web výrobce (www.lavasoft.de) a zde je 6 zdrcadel ke stažení programu. Zde jdi na "download" vlevo a po otevření máš ve spodní
části pod nápisem "Adware 6 Standart edition" výše uvedená zrcadla
ke stahování.Které si vybereš, záleží na tobě.Zlom vaz!
David
David (neregistrovaný) ---.aristia.cz
17. 9. 2003 18:45 Nový

Re: Posouzení

V menu AKTUALIZOVAT...
Milan Bacík
Milan Bacík (neregistrovaný) ---.sbone.cz
29. 9. 2003 2:30 Nový

český manuál ??????

Podařilo se mi naimplantovat češtinu,ale český manuál se mi nepodařilo sehnat.Ozval by se někdo a poradil kde se dá sehnat?
Předem díky za odpověď.Milan.
Milan Bacík
Milan Bacík (neregistrovaný) ---.sbone.cz
29. 9. 2003 2:34 Nový

český manuál ??????

Podařilo se mi naimplantovat češtinu,ale český manuál se mi nepodařilo sehnat.Ozval by se někdo a poradil kde se dá sehnat?
Předem díky za odpověď.Milan.
David
David (neregistrovaný) 212.80.81.---
30. 10. 2003 15:35 Nový

Muzu to pouzit na XP?

Bude to slapat i na XP?
Vlakyt
Vlakyt (neregistrovaný) ---.mistral.cz
31. 10. 2003 16:05 Nový

Ad-aware a XP

Program běhá bez problémů jak pod Win XP Home, tak i Professional!
Hm
Hm (neregistrovaný) ---.ostrava.tiscali.cz
8. 11. 2003 16:29 Nový

A co reklama?

Je to dobry program, ma vsak nevyhodu, neodstranuje slidici reklamy, jako napr. freeprogram SpyBot. Ad-Aware odstrani pouze slidici programy. Zkuste napr. SpyBot a uvidite, kolik reklam Vam smejdi v kompu.
Hm
Hm (neregistrovaný) ---.ostrava.tiscali.cz
8. 11. 2003 16:32 Nový

Oprava

Likviduje nejen slidici programy, ale i jine, napr. cookies, ale neumi reklamu, coz je spatne.
M@trixium
M@trixium (neregistrovaný) 217.218.127.---
8. 1. 2004 22:06 Nový

Hele Adware je v pohode,dokonce i pod XP... ale chci říct jeste neco jineho

Cauky kouknete se na stránky a vše dozvíte...www.geocities.com/matrixovo/centrum.html
blondy
blondy (neregistrovaný) ---.softex.cz
11. 1. 2004 18:04 Nový

Ad-aware 6.0.181

Ad-aware 6.0.181 jsem měla,šlapal i s češtinou ale jen do té doby než jsem dala aktualizaci programu,v tu chvíli se seknul a už nic neudělal.Tak jsem si nainstalovala Spybot a SpywareBlaster.Teď mám klídek.Tedy doufám,že mám klídek.Pokud jsem je správně nastavila.
JIRKA
JIRKA (neregistrovaný) ---.planeta.cz
13. 1. 2004 20:35 Nový

SUPER!!!!!!

SUPER PROGRAM a SUPER ŽE JE ZDARMA!!!! TAKOVÝCH ZDARMA BY MNĚLO BÝT VÍC!!! DÍKY AUTORŮM KTEŘÍ TENTO PROGRAM POSKYTLY ZDARMA!!! JIRKA
Karel Smolík
Karel Smolík (neregistrovaný) ---.hk.tiscali.cz
25. 1. 2004 22:52 Nový

Re: český manuál ??????

Český manuál k Ad-aware je možné zdarma stáhnout z těchto stránek. Mně již funguje, ale není ovládán z vlastního programu. Otvírá se na samostatné webové stránce.
Steny2
Steny2 (neregistrovaný) ---.vslesy.cz
2. 3. 2004 9:04 Nový

Ad

Již několik dní se snažím program stáhnout,ale poněkud se nechytám!
Smrt_Kmotricek
Smrt_Kmotricek (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
26. 3. 2004 15:53 Nový

k cemu adaware?

k cemu pouzivat ubohy adaware kdyz jsou nove verze spybot a spyvare blaster. vcelku nechapu za co dostal 5 hvezdicek kdyz umi odstranit z internet exploreru6 spyware alexu pouze z registru a souboru related.htm si ani nevsimne.mozna proto ze byl "uspesnejsi v nejakem pofidernim testu". kazdopadne novy spybot obsahuje spravu active x a komponent,nastavovani registru atp.- takze uzivatel ma vse ve svych rukou a pekne pod kontrolou.. kazdy sveho stesti strujce:))))..
blunder
blunder (neregistrovaný) ---.mstu.cz
29. 3. 2004 16:07 Nový

Re: blbec

nejdříve na nápis : "Program" a po otevření nové stránky tam máš Download.Blunder.
Michal
Michal (neregistrovaný) ---.as-l004.contactel.cz
30. 3. 2004 15:39 Nový

Jak na to?

Přečetl jsem si vaše komentáře a musim dodat, že ten program je opravdu perfektní. Mám jen jednu připomínku a hlavně dotaz zda to umí někdo vyřešit. Jedná se o PC kde je neinstalován Win 98 SE a zároveň Ad aware jenže problém je v tom že na tomto PC je nahrán a používán také Flash Get a Irfan View tyto programy po spuštění a kontrole PC s Ad aware přestane fungovat a jsou částečně odinstalovány. Jak na to?
Dík za radu Michal
Max-Wesslo
Max-Wesslo (neregistrovaný) ---.miramo.cz
3. 4. 2004 17:44 Nový

Re: Jak na to?

stejná chyba při Windows 98 přestane fungovat ICQ2003b, prosím, odpověď na mail
Kamfr
Kamfr (neregistrovaný) ---.mistral.cz
19. 4. 2004 1:07 Nový

Zbytecny program

Kdybyste nespousteli kazdou blbost a nebrouzdali deravym exploderem, tak tenhle typ programu vubec nepotrebujete. Ale je to vase volba......
Láďa
Láďa (neregistrovaný) 80.188.188.---
6. 5. 2004 9:01 Nový

Re: Zbytecny program

Zbytečný příspěvek.
Hombre
Hombre (neregistrovaný) ---.karneval.cz
8. 5. 2004 18:30 Nový

Re: Zbytecny program

Zbytečný program? Jak pro koho, nikam jsem nelezl a stejně se na mne připojilo 20 - slovy dvacet - "škodných" a tento OK program je zlikvidoval.
Jan Koloušek
Jan Koloušek (neregistrovaný) ---.tyniste.indos.cz
16. 6. 2004 12:52 Nový

Re: Zbytecny program

...zbytečný? Vsadím se že máte v PC plno smetí! AD-Ware by je odstranil, tady nejde o internet explorer...
Kamfr
Kamfr (neregistrovaný) ---.mistral.cz
17. 6. 2004 11:53 Nový

Re: Zbytecny program

Podivejte, nejak se vam to tam smeti musi dostat - bud dirou v nejakem programu, nebo tak, ze si neco, co to smeti obsahuje, spustite.
Tim deravym programem je nejcasteji exploder - ale nerekl jsem, ze to je jedina cesta.

Nebo jak by se mi podle vas to smeti do pocitace dostalo ? Teleportuje se tam ?
j
j (neregistrovaný) ---.pl.gin.cz
19. 6. 2004 23:50 Nový

Re: Zbytecny program

Právě se mi to smetí dostalo do kompu mozillou firefox 0.8 , v tomto směru už diskriminace alternativních prohlížečů také mizí :-((
Denver
Denver (neregistrovaný) ---.dialup.vol.cz
20. 6. 2004 13:07 Nový

Re: Zbytecny program

co to melete za nesmysly??? Vy si myslite, že se to smetí k vám dostane opravdu jen přes internet? Dokonce i sám Windows obsahuje pár klíču registru, které tam být nemají, proč by měl microsoft o nás vedět vše??? V dnešní době různí výrobci do programů (instalaček) davájí různé špiony, sledovače, dialery a tak podobně!!! Já a uživatelé zkušení si volíme volitelné instalace a označím si co chci a co ne, ovšem ani to někdy nepomůže. A teď mi řekněte jak se má běžný uživatel bránit, který je rád, že je rád, když ten program, který si v dobré víře koupil ho špehuje, apod....
Kamfr
Kamfr (neregistrovaný) ---.mistral.cz
29. 6. 2004 14:47 Nový

Re: Zbytecny program

Ja nic nenamitam na to, ze pokud si instalujete blbosti, tak se vam tam to smeti dostane taky (mimochodme, za takovou blbost pocitam i ad-aware). Ale to je prave vase chyba, ze si instalujete blbosti. A to je chyba uzivatelu, kteri misto aby se naucili instalovat jen software, kteremu lze duverovat (napriklad OpenSource) a ktery skutecne potrebuji, si instaluji bezhlave vse, co na webu potkaji a jen trochu je to zaujme, nebo jim to treba nekdo posle postou. Ja jsem jednou nejaky program typu AdAware zkousel a nic mi nenasel - proc asi ? Protoze neignoruju bezpecnost a neuklidnuju si svedomi instalovanim blbustek typu Ad-Aware.
Klimax
Klimax (neregistrovaný) ---.rychnov.worldonline.cz
14. 7. 2004 14:13 Nový

Re: Zbytecny program

Na foru věnovaném bezpečnosti se dá dočíst,že i "normální" výrobci dávají spyware-příkladem je HP či Dell.Fora jsou www.spywareinfo.com
nebo boards.cexx.org/ či http://www.wilderssecurity.com/
ja osobne
ja osobne (neregistrovaný) ---.adsl.vol.cz
29. 7. 2004 0:45 Nový

Re: Jak na to?

tak to mas v compu vira ... a jmenuje se Microsoft :-))
http://cestiny.idnes.cz/pa/
http://cestiny.idnes.cz/pa/ (neregistrovaný) ---.guzu.cz
18. 8. 2004 10:02 Nový

Re: Zbytecny program

Nechapu toho kamfra-jera, ze on nema zadne smeti.Od ded kazdy človek bude se ridit podle kamfra, a uz nikdo nikdy nebude mit z pc zadne smeti. Zrusime vsechny progamy typu ad-ware a uz nebudou ani hekri, protoze vsichni lidi si budou instalovat jenom nepochybne programy. To je ale vysneny svet. Kamfr ma bezpochybne doma vsechny programy značkové, zakoupené. Podleme ma doma program, ktery obsahuje nejake to smeti. Podle me zesebe dela borecka. Vsak at si instaluje open source. Ja si klidne nainstaluju pochybnou utilitu ci program. Nabídne mi mnohe moznosti. Vsak at mi zkusi neco udelat s pocitacem, tak si s tim budu bojovat, dokud to neodstranim. Me to bavi resit problemy ohledne spijonu, spamy, viry atd. Pro me jsou open source zbytečné a ad-ware uritečny. Zdravim vsechny tucnáky.
http://cestiny.idnes.cz/pa/
http://cestiny.idnes.cz/pa/ (neregistrovaný) ---.guzu.cz
19. 8. 2004 8:32 Nový

Re: Zbytecny program

Nechapu toho kamfra-jera, ze on nema zadne smeti.Od ded kazdy človek bude se ridit podle kamfra, a uz nikdo nikdy nebude mit z pc zadne smeti. Zrusime vsechny progamy typu ad-ware a uz nebudou ani hekri, protoze vsichni lidi si budou instalovat jenom nepochybne programy. To je ale vysneny svet. Kamfr ma bezpochybne doma vsechny programy značkové, zakoupené. Podleme ma doma program, ktery obsahuje nejake to smeti. Podle me zesebe dela borecka. Vsak at si instaluje open source. Ja si klidne nainstaluju pochybnou utilitu ci program. Nabídne mi mnohe moznosti. Vsak at mi zkusi neco udelat s pocitacem, tak si s tim budu bojovat, dokud to neodstranim. Me to bavi resit problemy ohledne spijonu, spamy, viry atd. Pro me jsou open source zbytečné a ad-ware uritečny. Zdravim vsechny tucnáky.)
pressmen
pressmen (neregistrovaný) ---.dialup.vol.cz
5. 9. 2004 23:06 Nový

Re: Zbytecny program

Kamfr ma v kompu hromady cookies&tracking control. Minimálně. :-)
Michal
Michal (neregistrovaný) ---.chello.upc.cz
6. 9. 2004 11:12 Nový

Spybot S&D

Nevidím důvod používat Ad-aware, když je tu Spybot. Výsledky v odstraňování spywaru má lepší Spybot, o většině nalezených špionů zobrazí detailní informace (včetňe výrobce, toho co daný vetřelec dělá a jaké informace odesílá), v rozšířeném rozhraní je mnoho velice užitečných utilitek, čeština se nemusí nikde hledat a instalovat a nové verze překladu se stáhnou a nainstalují v rámci update automaticky a jistě ještě mnoho dalších výhod. Skutečně nevím proč používat tento shareware.
Vojta
Vojta (neregistrovaný) ---.isp.t-mobile.cz
1. 11. 2004 12:11 Nový

Ad-aware SE

Tak jsem si vážení nainstaloval z download.com novou verzi ad-aware a nestačil jsem se divit, kolik jsem měl v počítači svinstva. A to používám ad-aware 6.0 v kombinaci se Spybotem... Doporučuji
Zdeněk
Zdeněk (neregistrovaný) ---.pb.cz
4. 11. 2004 16:31 Nový

Re: Ad-aware SE

je to výborný,ještě mít k tomu češtinu.
Míra
Míra (neregistrovaný) ---.ul.tiscali.cz
4. 11. 2004 21:21 Nový

Redakčně smazáno

6. 4. 2008 16:25 smazal Tomáš Filípek, důvod: warez
Vojtěch Hlavinka
Vojtěch Hlavinka (neregistrovaný) ---.isp.t-mobile.cz
4. 11. 2004 23:12 Nový

Re: Ad-aware SE

No dneska je ve svete pocitacu je ta anglictina nutna... Ale neni to tak tragicky, ma to stejny system jako 6.0
Naděžda Blažková
Naděžda Blažková (neregistrovaný) ---.chello.upc.cz
5. 11. 2004 3:50 Nový

Čeština funguje !

Vlamo má češtinu na BonusWebu ke stažení:
Download češtiny do programu Ad-Aware SE Professional build 1.03 (22 kB). Funguje perfektně.
Tomáš Filípek
Tomáš Filípek (neregistrovaný) 212.80.69.---
5. 11. 2004 10:13 Nový

Re: Ad-aware SE

http://www.slunecnice.cz/product/Ad-aware-CZ/

T.F.
viki
viki (neregistrovaný) ---.antik.sk
11. 11. 2004 15:57 Nový

Re: Čeština funguje !

prosim: kde vie stiahnut cestinu do adware SE? prosim napis adresu www.dik
Naděžda Blažková
Naděžda Blažková (neregistrovaný) ---.chello.upc.cz
11. 11. 2004 19:28 Nový

Re: Čeština funguje !

Já jsem češtinu stáhla z herního serveru BonusWeb,ale protože je tam problém s frontou na stahování, doporučila bych jinou adresu:
http://vlamoxyz.cestiny.cz/cestiny3.htm
Tam si sjeďte na češtinu:
Ad-Aware SE Professional build 1.03.
Je perfektně funkční i pro program Ad-Aware SE Personal 1.06
Přeji úspěch.
PetrP
PetrP (neregistrovaný) 193.179.31.---
16. 11. 2004 8:34 Nový

Bezpečné použití

Jako likvidátor špionů je asi Ad-ware bezkonkurenční,jen mám při mazání souborů divnej pocit-nemůžu smáznout nějakou systémovou složku? Je mazání zcela bezpečné?
Pavel Ryšavý
Pavel Ryšavý (neregistrovaný) ---.humlak.cz
17. 11. 2004 13:18 Nový

Dobrej soft ALE...

Asi jako všichni oceňuji,že některé firmy nepasou po zisku a dokáží vyrobit i freeware,přestože si v rukávu nechají nějaké eso pro placenou verzi. Když sem ale pustil Ad-aware 6.0 personal build 6.181 a hned na to Ad-aware SE Pro Edition 1.05, byl sem opravdu nemile překvapen o co všechno člověk přichází (resp. co vše mu zůstává na jeho HDD).

Posuďte sami: http://www.humlak.cz/~power/Ad-aware.JPG

Power
Michael
Michael (neregistrovaný) 83.249.46.---
21. 11. 2004 16:20 Nový

Re: Zbytecny program

Kazdy brouzdac pousti spehovaci cookies apod. Ja pouzivam Firefox 1 nejnovejsi browser ale stejne Ad-Aware nachazi spiony.
Michael
Michael (neregistrovaný) 83.249.46.---
21. 11. 2004 16:30 Nový

Re: Bezpečné použití

Par let vse mazu ale zatim jsem zadnou systemovou slozku nesmazal. Maz s dobrym svedomim.
misojogi
misojogi (neregistrovaný) ---.213-160-162.telecom.sk
27. 11. 2004 3:46 Nový

ako nainstalovat cestinu?

Stiahol som ju z webu, ale Adawar ju ignoruje, vie mi niekto poradit postup?
dakujem
venca
venca (neregistrovaný) ---.lom.cz
2. 12. 2004 16:15 Nový

Re: Zbytecny program

ty blázínku,ty mas deravou hlavu a ne exploder.normalni smrtelnik se bez toho neobejde a rada na zaver:ad aware pouzivat pri nouzovem rezimu najde se vic spamu :-)))
jan v
jan v (neregistrovaný) ---.iba.cz
5. 12. 2004 12:24 Nový

Rozdíl mezi Ad aware 6.0 a SE ???

Jaký je rozdíl mezi Ad-aware 6.0 (6.181) a tímto Ad-aware SE ???
Stocky
Stocky (neregistrovaný) ---.homeptp.poda.cz
22. 12. 2004 21:27 Nový

Problém,pls help

Mám problém s adaware se 1.05.Vždy když dám scan tak mi to najde cca 180 chyb.Dám je odstranit ale nejde to.Furt mi tam vysí deleting.Když ho vypnu a dám znovu scan tak mi to najde znovu 180 chyb.Není to náhodou tím že mám win 98 SE?Nevíte co stím?
Chen
Chen (neregistrovaný) ---.karneval.cz
27. 12. 2004 22:35 Nový

Re: Problém,pls help

Mám stejný problém, ale ve Windows XP, takže tím, že máš Win 98 SE to nebude.
anonym...
anonym... (neregistrovaný) 84.244.73.---
30. 12. 2004 1:38 Nový

Re: SUPER!!!!!!

Je prima, že na sebe umíš upozornit. Když už to děláš tak okatě, že napíšeš všechno velkými písmeny, dobře. Co takhle se ale napřed naučit psát rodným jazykem? MNĚLO se správně píše mělo, a POSKYTLY s tvrdým Y je taky špatně, to by totiž znamenalo, že šlo o ženy. Vzhledem k tomu, že autorský tým nějaký tým feministek asi nebude, má to být správně s měkkým. Neber to tak, že tě chci urážet, ale z toho příspěvku to vypadalo, jako kdyby to psal nějaký hlupák...
kenda
kenda (neregistrovaný) ---.chello.upc.cz
7. 1. 2005 15:14 Nový

problém

stalo se vám někomu že vám ad-aware se prostě ''zmizel''? normálně ho nainstaluji, dam tam češtinu, aktualizuji a zkontroluji pc. nalezenej bordel dam do karantény a program zavřu. druhej den mam na ploše ''neznámou ikonu'' místo té z ad-aware. když se podívám do program files tam co to bylo nainstalovaný tak je tam jenom ta čeština a nic jinýho. divný co? taky sem na to čuměl jak z jara...
dělá to taky ještě někomu? mam winxp profi.
kenda
kenda (neregistrovaný) ---.chello.upc.cz
7. 1. 2005 19:44 Nový

Re: Spybot S&D

hned po kontrole spyboot jsem nechal zkontrolovat pc ad-aware a našlo to bordel který spyboot nenašel.... tak nevim....
chonga
chonga (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
23. 1. 2005 21:41 Nový

Re: problém

prosím poraďte co dělat se soubory "zanedbatelné objekty"
děkuji
Medo
Medo (neregistrovaný) ---.net.tvtrinec.cz
27. 1. 2005 21:20 Nový

Ad-aware nejde rozbalit soubor(nekde je chyba)

Zdravim lidicky
Chtel bych vas pozadat o radu.Mam Ad-Aware SE Personal a kdyz mi skenuje tak pri 45006 objektu mi nemuze oskenovat nejaky soubor CLSID(408D5.....A dalsi cislice a pismena).Ad-Aware se nesekne ale vyuziti CPU je prakticky nula :( .Zkratka nepokracuje dal jen premysli.Pak mi nezbyva nez dat storno ale kdyz dam storno tak zadny vir nemohu odstranit :(.Zkousel jsem i Ad-Aware odinstalovat a zase nainstalovat ale nepomaha to :(.Nevim co s tim.
Prosim poradte!
Jirka
Jirka (neregistrovaný) 80.188.165.---
2. 2. 2005 7:38 Nový

POMOC - Zasekává se

Obracím se na všechny s prosbou o pomoc. AD aware je bezesporu výborný "čistič", ale mám jeden problém. Najde mi sice plno červů a ostatního svinstva, ale když dám odstranit tak se zasekne a zůstane zobrazené pouze okno "deleting selection". Žádné červi nesmaže, protože při další kontrole je zase všechny najde. Nevíte někdo jak to odstranit?
Miloss
Miloss (neregistrovaný) ---.antik.sk
3. 2. 2005 16:20 Nový

Re: POMOC - Zasekává se

Mám stejný problém. Ad Aware neumí odstranit spyware z běžících procesů. V nastavení zakaž kontrolu běžících procesů a vymažeš alespoň ty, které jsou jinde. Jinak je to skutečně dobrý program, ale co s tím, že neumí běžící procesy. Jak jej spustit tak, aby to dokázal. Ví někdo poradit? Díky.
Vojtěch Daněk
Vojtěch Daněk (neregistrovaný) ---.adsl.dial-up.cz
4. 2. 2005 17:59 Nový

Odpočítá a vypne :-(

Instaloval jsem si Ad Aware a po prvním spuštění mi po chvilce hlásí, že si nějak nerozumí s NT\AUTORITY\SYSTEM a začal odpočítávat vypnutí systému, až k tomu nakonec došlo. Opakované pokusy i nová instalace programu nepřinesly zlepšení.
Pracuji v OS W_XP
Vojtěch Daněk
Vojtěch Daněk (neregistrovaný) ---.adsl.dial-up.cz
4. 2. 2005 18:06 Nový

Re: ako nainstalovat cestinu?

Stáhnul jsem ji z
http://vlamoxyz.cestiny.cz
a přečetl jsem si přilozený ctimne.txt
Je to podrobný návod, který mě přivedl k úspěšnému konci.
Míša
Míša (neregistrovaný) ---.wms.cz
8. 2. 2005 12:03 Nový

DOTAZ

Mela bych malinky dotaz , po scanu dam vse do karanteny a karantenu smazu. nedelam neco spatne?nesmazu si tak i dulezite veci?mam tedy mazat karantenu, nebo se veci v ni , nejak vyleci?:-) kdybyste mi nekdo nahodou poradil tak moc dekuju.
km@
km@ (neregistrovaný) ---.isp.t-mobile.cz
12. 2. 2005 6:52 Nový

Re: Ad-aware SE

Doporučuji vřele též - koneckonců řídil jsem se jen doporučením od IT profíků, nemám to ze své hlavy. Kombinace Ad-Aware SE (samozřejmě s patřičnou aktualizací - ale to platí u všeho) a Spybotu S&D zaručuje, že toho svinstva zachytí co nejvíc: každý z těch programů totiž zaměřuje svou pozornost někam trochu jinam - i když základ mají společný. Takže resumé: používat oba a co nejčastěji!
km@
km@ (neregistrovaný) ---.isp.t-mobile.cz
12. 2. 2005 7:01 Nový

Re: Rozdíl mezi Ad aware 6.0 a SE ???

U ad-aware 6.0 skončila k 31.12. 2004 technická podpora výrobce - už nenabízí ke stažení nové referenční soubory s aktualizacemi. SE je nová verze. Ale výrobce při přechodu na SE důrazně doporučuje nejprve zcela odinstalovat 6.0 a pak teprve instalaci SE!! Nejedná se o upgrade.
km@
km@ (neregistrovaný) ---.isp.t-mobile.cz
12. 2. 2005 7:09 Nový

Re: problém

Jednoduché: označit a dát do karantény spolu s hlavním bordelem. Hlavně na to člověk nesmí zapomenout, protože když systém doskenuje, nabídne (pokud tam jsou) k označení jen kritické problémy. Ty zanedbatelné (já je mám nazvané "Drobné objekty") jsou na kartě hned vedle! Hodně úspěchů.
Bohouš
Bohouš (neregistrovaný) ---.128.108.194.contactel.net
17. 2. 2005 9:38 Nový

Re: Posouzení

Myslím, že je to jednoduché, prostě se připojíš. Pokud nemáš češtinu, tak si ji stáhni třeba na "cestiny". Jestli myslíš, že je to jinak, tak mi napiš Bohouš
Bohouš
Bohouš (neregistrovaný) ---.128.108.194.contactel.net
17. 2. 2005 9:43 Nový

Re: problém

Mám taky XP, ale tohle mi to nedělá, myslím, že to funguje korektně. Měl jsem tento program již před delší dobou a vše fungovalo normálně. Dnes mám reinstalaci Xp a opět vše funguje. Tak to smaž a zkus to znovu. Češtinu musíš dát do language a stisknout processed. Tak čau
fgdfsggf hsdhhhgf
fgdfsggf hsdhhhgf (neregistrovaný) ---.lezajsk.info
18. 2. 2005 12:32 Nový

Re: Zbytecny program

Jo, protoze jedine Opera má script blocker, s tou zadny "spiony" nechytis
cafa
cafa (neregistrovaný) ---.chello.upc.cz
8. 3. 2005 14:59 Nový

BUSY Ad-Aware SE PE

Mam problém.Při scanování mi to po chvilce napíše busy a zasekne se to.Nevíte,prosim nekdo, co to znamená?Ze začátku mi normálně běhal, a ted tohlec.Zkousel sem to stahnout znova a pokazdy stejny...busy!!!
Dekuji predem za radu
jan
jan (neregistrovaný) ---.adsl.slovanet.sk
10. 3. 2005 9:00 Nový

negligible

dobry
co znamena negligible objects, respektive co s nimi, normalne ich riesit ako critical?
Massive
Massive (neregistrovaný) ---.chello.upc.cz
10. 3. 2005 20:51 Nový

MSAS

Jo, fajnovy, vyvoneny programek, vazne...jen mi predevcirem jaksi oznacil jako spyware sitovou kartu ci co a i-net najednou nefachcil. Dlouho jsem nevedel, co se deje, az me napadlo obnovit posledni auto-quarantine soubor a problem byl vyresen. Tak vazne nevim, asi pujde uninstall...I kdyz se na me sesypou urcite tucnakofilove, sazim na Microsoft Anti Spyware.
tomas
tomas (neregistrovaný) ---.incheba.cz
14. 3. 2005 10:41 Nový

Re: k cemu adaware?

... hele neni dobry jenom pomlouvat ... kdyz nechas hlidat Imunizací od SpyBotu comp a nasledne po nekolika tydnech pustis AdAware, zjistis, ze SpyBot(muj velmi oblibeny !!!) zdaleka nefunguje na 100%, ale max. tak na 75 :-(
mirek
mirek (neregistrovaný) 195.39.70.---
29. 3. 2005 7:55 Nový

Re: negligible

Zanedbatelný objekt, podle toho s ním zacházej.
Axell F.
Axell F. (neregistrovaný) ---.58.broadband3.iol.cz
6. 5. 2005 21:12 Nový

odpověď...

Určitě ne, já když doscanuji, tak označím všechny nebezpečné objekty (Risk nebo jak) spolu s méně nebezpečnými (to je to Negligible nebo jak) a všechno to pěkně smažu. Nejdřív se objeví okno že objekty vybírá z karantény a pak že je to maže - krásnej pocit. Doporučuji v případě potřeby bezprostředně po scanu ještě provést defragmentaci disku a restartovat PC, no nejsem já perfekcionalista? :)
Tom
Tom (neregistrovaný) ---.58.broadband3.iol.cz
6. 5. 2005 22:06 Nový

SpyBot

Nazdarek, softwaru nějak extremně nerozumim, proto se chci zeptat: Po shlednutí starších odkazů jsem odinstaloval Nortna (vedle Adaware byl tenhle antivir k ničemu) a nechal si pouze Ad-aware. Pak jsem se rozhodl stáhnout si ten SpyBot a hned jsem ho aktualizoval, zapnul Imunizaci a řádně prohnal. Mám ale problem, po skončení scanu nevím, jestli mám program zavřít nebo dát na lištu nebo co vlastně s ním. Mám totiž strach, že zavřením pogramu deaktivuju tu imunizaci. Předem moc děkuju za radu!
Leinad
Leinad (neregistrovaný) ---.160.broadband2.iol.cz
21. 5. 2005 20:57 Nový

Re: SpyBot

Jsi asi děláš blbou legraci - Ad-Aware není antivir.
Tom
Tom (neregistrovaný) ---.58.broadband3.iol.cz
22. 5. 2005 14:16 Nový

Re: SpyBot

Jasně že ne. Teď už to vim taky a chybu jsem napravil - v oblasti virové kontroly jsem vsadil na Avast a do té míry do jaké umí scanovat zatím žádný vir nenahlásil. Myslím, že spolu s AdAware dokáží data v počítači relativně dobře chránit. ...nebo ne?
Tom
Tom (neregistrovaný) ---.worldonline.cz
29. 5. 2005 10:11 Nový

aware SE 1.06 CZ

Nemáte někdo link na češtinu do nevého Ad-aware 1.06 SE? Dík Tom
Petr Borský
Petr Borský (neregistrovaný) ---.80.broadband2.iol.cz
30. 5. 2005 0:46 Nový

Re: SpyBot

No tak tuhle kombinaci mam taky a jeste se nekdy docela hodi k tomu prihodit becleaner, ktery lze na slunecnici taky stahnout.Preji prijemnou zabavu s neprustrelnym pocitacem.Pozn.:mam jeste ccleaner,ale je to uz jen moje precitlivelost na ochranu pocitace.Taky najde sve,ale po ad-adware, avastu, becleaneru uz je to jen tak 0.25 mega dene.Zatim Petr.
Pablo
Pablo (neregistrovaný) 213.194.216.---
30. 5. 2005 4:34 Nový

Re: Dobrej soft ALE...

A co tím chceš jako říct, že sis zálohoval celý disk abys to vyzkoušel? Většího naivu jsem jěště neviděl.
Leinad
Leinad (neregistrovaný) ---.160.broadband2.iol.cz
30. 5. 2005 18:25 Nový

Není drahý?

Používám dočasně, než najdu něco ještě lepšího. Proč nehlída "přímo", ale pozdějí prochází celý disk+registr? 30€ je trochu moc. Samozřejmě vím, že by mohl být zbytečný, ale nejsem sám u tohoto PC.
Tom
Tom (neregistrovaný) ---.58.broadband3.iol.cz
31. 5. 2005 16:17 Nový

Re: SpyBot

Tak to mě těší! Já jsem místo becleaneru nainstaloval SpywareBlaster, který prý funguje na principu stálé rez. ochrany, tak nevim - když vyčistim disk a spustim Ad-aware, tak se mi při příštím spuštění internetu (při kontrole ho pro klidnější průběh testu raději odpojuji) přehodí domovská stránka a tomu by měl teoreticky Blaster zabránit. Ani nemůžu říct, že by to způsoboval "konflikt" mezi antiviry, protože i když maji oba programi aktivní rez. ochranu, tak ji každý používá k něčemu jinému. Někdy mám pocit, že je ten počítač neprůstřelný i z mé strany. Mimochodem ten "becleaner" jsem se tu snažil najít marně, zajímalo by mě k čemu slouží (z pohledu zkušeného uživatele) :)
Leinad
Leinad (neregistrovaný) ---.160.broadband2.iol.cz
1. 6. 2005 13:10 Nový

Re: SpyBot

A co firewall?
Tom
Tom (neregistrovaný) ---.58.broadband3.iol.cz
1. 6. 2005 16:32 Nový

Re: SpyBot

Co sní jako...?
Petr Borský
Petr Borský (neregistrovaný) ---.80.broadband2.iol.cz
2. 6. 2005 2:36 Nový

Re: SpyBot

Sry...beclean a ne becleaner...vycisti disk od nepotrebnych blbosti...
Paja
Paja (neregistrovaný) ---.karneval.cz
2. 6. 2005 13:22 Nový

Re: aware SE 1.06 CZ

Čeština na Ad-Aware SE Personal 1.06 je např. tady:

http://cestiny.idnes.cz/pa/adawaregvgcz.html
Křemílek ZmechuAkapradí
Křemílek ZmechuAkapradí (neregistrovaný) ---.iba.cz
11. 6. 2005 9:26 Nový

Jak nastavit Ad-watch?

Poradí někdo, jak nastavit Ad-watch, aby mi neměnil nastavení programů ("zjištěna změna v registru"), a přitom mě chránil před spyware???
Petr Borský
Petr Borský (neregistrovaný) ---.hbnet.cz
11. 6. 2005 12:13 Nový

Re: Není drahý?

Neni vubec drahy...je zadarmo.A zbytecny vubec neni.
Goli
Goli (neregistrovaný) ---.utia.cas.cz
16. 6. 2005 14:14 Nový

Re: Spybot S&D

oba programy se idealne doplnuji... co nenajde jeden a opacne.
Goli
Goli (neregistrovaný) ---.utia.cas.cz
16. 6. 2005 14:14 Nový

Re: Spybot S&D

oba programy se idealne doplnuji... co nenajde jeden tak najde druhy a opacne.
Tom
Tom (neregistrovaný) ---.58.broadband3.iol.cz
16. 6. 2005 19:00 Nový

Re: Jak nastavit Ad-watch?

Tak to teda fakt nevim, ale kdybys hledal třeba češtinu, tak odkaz najdeš o trochu víš!
Křemílek ZmechuAkapradí
Křemílek ZmechuAkapradí (neregistrovaný) ---.iba.cz
17. 6. 2005 8:33 Nový

Re: Jak nastavit Ad-watch?

Díky. Kdybys hledal, kde prodávaj pivo, tak v hospodě ;-)
Křemílek ZmechuAkapradí
Křemílek ZmechuAkapradí (neregistrovaný) ---.iba.cz
17. 6. 2005 8:36 Nový

Re: Jak nastavit Ad-watch?

Sám se zeptám, sám si odpovim - třeba to pomůže ostatním. Je třeba vypnout automat. Při každé změně v registru se Ad-watch zeptá, co má udělat. Rovněž nepříjemné blokování pop-up oken se dá vypnout v nástrojích, jen se musí scrollovat trochu níž, a tam se to najde ;-)
Tom
Tom (neregistrovaný) ---.58.broadband3.iol.cz
17. 6. 2005 9:24 Nový

Re: Jak nastavit Ad-watch?

Aha, ale ta čeština tam je!

...no dobře, už dám pokoj. Mám prostě radost, že nemám problémi jako vy, protože počítačům vůbec nerozumim. (To byl vtip)
nemo
nemo (neregistrovaný) ---.39.broadband3.iol.cz
5. 7. 2005 18:27 Nový

problém

Po přeinstalování na verzi 1.06r1 z verze 1.5 se mi objevilo" stav ad-watch nedostupný "a po pár dnech se mi program sám odinstaluje.Nepomohlo ani moje odinstalování,při další instalaci je stav stejný!!Co s tím,poradí mi někdo,že by registr?Ale toho se bojím,moc tomu nerozumím.Díky
Hugo
Hugo (neregistrovaný) ---.fifejdy.cz
27. 7. 2005 17:48 Nový

antivirové programy

Mám na počítači Ad-Aware SE Personal 1.06, SpyBot a NOD32. Může to dělat neplechu?
petr
petr (neregistrovaný) 62.77.122.---
9. 9. 2005 9:00 Nový

aktualizace

Prosím poradte mi někdo. Nejde mi stáhnout aktualizace.
no data
no data (neregistrovaný) ---.58.broadband3.iol.cz
9. 9. 2005 15:39 Nový

no data

Připojuji se, s Ad-aware-SE problémi nemám (alespoň ne u komerční verze). Ovšem aktualizace mi nechce stahovat NOD32, že prý nelze nahradit stávající definiční soubor. NOD32 mám od Esetu též zakoupený ale technik došel k názoru, že v nepořádku je systém. Takže možná víme v čem je problém, ale jak na něj?
no data
no data (neregistrovaný) ---.58.broadband3.iol.cz
9. 9. 2005 15:57 Nový

Re: antivirové programy

Myslím že ne. Dokonce si myslím, že je to výborná kombinace. Já sám používám kombinaci Ad-aware SE, NOD32, SpywareBlaster, Spyware and Adware remover a navrch Counter Spy. Používáním více programů při troše opatrnosti nic nezkazíš ale naopak se bezvadně doplňují a výsledek je 100%. Má to jen dva háčky: 1) Nestahovat každej blaf co má v sobě více spyware než dokáže odstranit a ještě zaplácá HDD s Registrem. 2) U programů určených pro stejnou práci nikdy nezapínat aumatické funkce a už vůbec ne rezidentní ochranu. Snad nejhorší je to u antivirů. Nelžu, když řeknu, že to může některý Win definitivně odrovnat. Jediné na co dbám, jsou automatické aktualizace. Doporučuji si prověřit (třeba pomocí některého jiného programu - za jeden z lepších považuji RegCleaner) stav automatických spouštění při startu Windows a pak už snad jen hlídat, aby nebylo během kontrol spuštěno nic jiného. To jsou asi ta základní fakta.
e
e (neregistrovaný) ---.netbox.cz
17. 10. 2005 8:18 Nový

Re: Nevím,co s tím

češtinu stáhni na www.cestiny.cz
Leinad
Leinad (neregistrovaný) ---.160.broadband2.iol.cz
19. 11. 2005 12:10 Nový

Re: Není drahý?

CenaAle je drahý.
Zbytečnost:Kamfr má trochu pravdu, v tom, že užívat pouze Open Source, ověřit si bezpečnost, nebo drahé SW se zárukou je bezpečnější; než si do bytu pustit každého, pak ještě uklízečku a vyšetřovatele.
Leinad
Leinad (neregistrovaný) ---.160.broadband2.iol.cz
21. 11. 2005 15:05 Nový

Re: Zbytecny program

Je normální pustit si do bytu jen někoho. Nikoly všechy, poté pozvat opraváře televize, vyšetřovatele, uklizečku,.. Ale na tomto PC nejsem sám. Z různých důvodů potřebuji Win XP, přestože je nemám rád.
Ivan
Ivan (neregistrovaný) 84.47.4.---
27. 11. 2005 11:06 Nový

Re: Posouzení

posles mi cestinu
CUPR
CUPR (neregistrovaný) ---.eop.cz
10. 12. 2005 2:40 Nový

Re: antivirové programy

Ty seš ale panaroidní ! Ještě si kup pastičku na myši :-)
Martin
Martin (neregistrovaný) ---.63.113.82.kve.cz
25. 12. 2005 15:21 Nový

Re: antivirové programy

Looool!! Tak to ja se taky bojim tmy :))) Nebudu tady rikat, ktery antivirak a uzitecnej obranej programek pouzivam v mym pc, ktery je pripojeny k netu skoro furt, pac mam na plose instalacku k adware a k awastu.. Ale jeste nebyl cas to tam dat :)) Ale jinak komp funguje docela v pohode.. Ja s virama ziju v symbioze :P
Pecenkav
Pecenkav (neregistrovaný) 86.49.90.---
2. 1. 2006 11:09 Nový

Re: Zbytecny program

Kecáš nesmysly, je to nabalený na všechny možný neškodný akce, jako například obyčejný aktualizace.
ML
ML (neregistrovaný) ---.33.broadband3.iol.cz
18. 3. 2006 10:54 Nový

Re: SUPER!!!!!!

S měkkým by to bylo i v případě, že by tým sestával z žen. V opačném případě bychom museli nesprávně psát "mrtví kohouti kokrhaly".
SUD
SUD (neregistrovaný) ---.static.adsl.vol.cz
4. 5. 2006 15:45 Nový

Re: antivirové programy

Dočet jsem se, že nedělá dobře používat společně programy Ad-Aware a zároveň i SpyBot. SpyBot totiž zálohuje nežádoucí odstraňované programy pro jejich případný návrat, kdyby v důsledku jejich vyřazení nějaký program nepracoval řádně (bývá uvedeno v licenční smlouvě - kdo to čte?). Když se pak spustí Ad-Aware, odstraní tyto zálohované a nefunkční programy a SpyBot pak nic zpět vrátit nemůže.
Zvědavec
Zvědavec (neregistrovaný) ---.ka.gin.cz
13. 5. 2006 12:50 Nový

jak ho dát do plánovaných úloh,aby se skutečně spouštěl?

Je to dobrý program, ale je dobré ho ještě kombinovat s něčím.
Zkoušel jsem si ho dát do naplánovaných úloh, aby mi kontrola proběhla v noci a nezdržovala, ale "spustí" se mi tím, že se mi otevře úvodní okno a čeká se, že zmáčknu ručně "Next". Nevíte náhodu co s tím?
Děkuji.
petr
petr (neregistrovaný) ---.236.broadband4.iol.cz
30. 6. 2006 15:25 Nový

Re: aktualizace

Prosím, poraďte mi někdo. Nejde mi stáhnout aktualizace na Ad-Aware Se.Díky
Rejpal
Rejpal (neregistrovaný) ---.meep.cz
22. 8. 2006 10:30 Nový

Re: aktualizace

Mně se taky přestalo dařit stahovat aktualizace, mám za to, že už je to
placená služba.
gradace
gradace (neregistrovaný) ---.chmi.cz
6. 10. 2006 22:00 Nový

Re: aktualizace

Stačí aktualizaci stáhnout z adresy, rozbalit a pak ji zkopírovat do složky, kde je nainstalovaný program Ad-Aware SE. http://www.lavasoftusa.com/download_and_buy/detection_database/
Marra
Marra (neregistrovaný) ---.karneval.cz
3. 11. 2006 13:31 Nový

Softomate Toolbar

Ad-Aware mi našel soubor Softomate Toolbar. Víte někdo co to je a jak ho vyhodit?
Nika
Nika (neregistrovaný) ---.lanservis.cz
4. 11. 2006 18:38 Nový

Re: SUPER!!!!!!

Promiň,taky Tě nechci urážet,ale hlupák můžeš být i Ty,může se totiž jednat o kluka,co je dislektik neboli disgrafik,tak co si nevidět jen na špičku nosu.Pane dokonalý a chytrý.:-)))
Jan
Jan (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
2. 12. 2006 12:35 Nový

Žádost o radu

Prosím o radu - je-li lepší po skenu v Ad Aware "špínu" tkzv. odebrat, nebo dáti do karantény. Děkuji - Honza. Bendicot@seznam.cz
Tibor310
Tibor310 (neregistrovaný) ---.wmx.sk
23. 12. 2006 10:18 Nový

ztrácení programů ve windows

já si myslím že strácení programů ve windows xp profesional je asi vcelku normální záležitost dnes tam nainstaluji program po vypnutí se ztratí a za několik dní se zničeho nic znovu objeví a pak se ztratí a není k nalezení na celým HD je zapsán pouze v registrech což je další dilema neboť nejdou směnit ani přepsat a program zabírá místo na HD a je uplně k ničemu to je snad celej microsoft i s jeho pánem k ničemu jedině ke žrání pěněz za jakou koliv blbost vod nich tolik asi k blbýmu windowsi i ještě blbšímu microsoftu a jejich nejblbší politice na světe
Jaroslav Schejbal
Jaroslav Schejbal (neregistrovaný) ---.karneval.cz
6. 1. 2007 14:21 Nový

Re: Jak nastavit Ad-watch?

a češtině taky ne :-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.84-47-26.t-com.sk
21. 5. 2007 11:46 Nový

Re: Ad-aware nejde rozbalit soubor(nekde je chyba)

Skusal si ten subor lokalizovat a zmazat?
66
66 (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
1. 6. 2007 23:41 Nový

Re: SpyBot

Tom napsal:
Jasně že ne. Teď už to vim taky a chybu jsem napravil - v oblasti virové kontroly jsem vsadil na Avast a do té míry do jaké umí scanovat zatím žádný vir nenahlásil. Myslím, že spolu s AdAware dokáží data v počítači relativně dobře chránit. ...nebo ne?
Marcel
Marcel (neregistrovaný) ---.interklub.cz
23. 8. 2007 17:27 Nový

Re: POMOC - Zasekává se

to teda nevim ale stahní si nod32 je snat nejlepší antivir anebo ty pošlu svuj Ad-aware 2007 mam ho přimo koupení a pošlu ty instalačku jen mi dejte sve ICQ čislo nebo skype jmeno a pošlu vam to a dohodnem se
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.122.broadband9.iol.cz
26. 10. 2007 11:07 Nový

Re: POMOC - Zasekává se

 
 
tak že je skusíte mazat po jednom nebo je tam necháteJirka napsal:
Obracím se na všechny s prosbou o pomoc. AD aware je bezesporu výborný "čistič", ale mám jeden problém. Najde mi sice plno červů a ostatního svinstva, ale když dám odstranit tak se zasekne a zůstane zobrazené pouze okno "deleting selection". Žádné červi nesmaže, protože při další kontrole je zase všechny najde. Nevíte někdo jak to odstranit?
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.obsm.cz
11. 12. 2007 17:45 Nový

Re: Jak nastavit Ad-watch?

Tom napsal:
Tak to teda fakt nevim, ale kdybys hledal třeba češtinu, tak odkaz najdeš o trochu víš!
Medvedice
Medvedice (neregistrovaný) ---.hnojniknet.cz
18. 1. 2008 7:22 Nový

Re: Čeština funguje !

Naděžda Blažková napsal:
Já jsem češtinu stáhla z herního serveru BonusWeb,ale protože je tam problém s frontou na stahování, doporučila bych jinou adresu:
http://vlamoxyz.cestiny.cz/cestiny3.htm
Tam si sjeďte na češtinu:
Ad-Aware SE Professional build 1.03.
Je perfektně funkční i pro program Ad-Aware SE Personal 1.06
Přeji úspěch.
Na  novou  verzi  nefunguje....
Radek
Radek (neregistrovaný) ---.ostrava.angel.static.bluetone.cz
22. 12. 2007 0:12 Nový

Re: Jak nastavit Ad-watch?

anonymní uživatel napsal:
Tom napsal:
Tak to teda fakt nevim, ale kdybys hledal třeba češtinu, tak odkaz najdeš o trochu víš!

Promiň, hledal jsem, ale nikde ji nenašel. A není ani na www.cestiny.cz, je tam vše jen pro SE...

Programy ke stažení jsou na Slunečnici bez virů a spyware. Naše uživatele chrání ESET NOD Antivirus.