Star Trek: Klingon Treason 1.0

Akční 2D arkáda s prvky logiky.
2.5

Pro hodnocení programu se prosím nejprve přihlaste

Staženo
2 669 ×
Klingon Treason je akční 2D arkáda s prvky logiky. Jak název napovídá, hra se odehrává v prostředí StarTrek, kromě použitých motivů a grafiky se ale hra známemu seriálu příliš nepodobá. Hráč se ocitá v roli klingonského zbouřence a jeho úkolem je porazit hvězdnou flotilu.
K dispozici jsou dvě zcela odlyšné lodi, první - Bird of Prey (B.O.P.) disponuje velkou palebnou silou, je velmi odolný, ale hůře pohyblivý, než většina lodí ve hře. Druhou lodí je Scout, který je malý, rychlý a snadno ovladatelný, ale jeho distruptory jsou slabší než u B.O.P., unese dvakrát méně fotonových torpéd a je mnohem méně odolný vůči poškození.
Hráč může používat dva druhy zbraní, nejčastěji využije distruptory, které jsou velmi účinné proti menším plavidlům, především díky své kadenci. Ke střelbě distruptory je potřebná energie, jejíž stav se neustále doplňuje, čím nižší je ale hodnota energie, tím menší poškození distruptor může způsobyt. Druhou zbraní jsou fotonová torpéda, jejichž síla je devastující, před vypustěním torpéda je ale hráč nucen odhadnout úhel střelby, proto jsou torpéda vhodná proti velkým-hůře pohyblivým plavidlům.
Dalším důležitým pomocníkem hráče je maskovaní a štíty. Pokud je hráč zamaskovaný, nepřátelské lodi ho nevidí a nestřílí po něm, zároveň ale ani hráč nemůže používat dirtuptory a torpéda. Zvednuté štíty jsou schopny pohltit část poškození, neochrání sice příliš loď proti velkým útokům a srážce s jinou lodí, ale jejich výhodou je, že se neustále doplňují, zároveň se však zpomalí rychlost dobíjení energie, která je potřebná ke střelbě distruptory.
Za každého zničeného nepřítele je hráč oceněn příslušnými body. Kromě nepřátelských lodí může hráč potkat i spřátelené cardassiánské plavidlo, které mu může transportovat zásoby (doplnění štítů, torpéd a životů). Pro transport je ale nutno spočítat přímou vzdálenost mezi lodí hráče a zásobovací lodí, ze souřadnic, které hráč obdrží bezprostředně po zastavení zásobovací lodi. K získání vzdálenosti je potřeba odečíst sobě odpovídající souřadnice (získat vzdálenost lodí na osách x, y) a pomocí pythagorovy věty vypočítat přímou vzdálenost. Pro zjednodušení hra akceptuje drobné odchylky ve výpočtech a pracuje pouze s celými čísly, všechny tyto operace jdou provést pomocí přibližných výpočtů z paměti.

Ovládání:
Šipky nebo A,S,D,W - pohyb lodi
Levá myš - střelba distruptorem