Názory na software Total Commander - Slunečnice.cz
nebo Projít kategorie programů

Zkontrolováno antivirem.

 Total Commander 8.52a

Koupit plnou verzi od 1 000 Kč

Aktualizace programu 18. 9. 2015 Antivirová kontrola 18. 7. 2016 14:14

Pro hodnocení programu se prosím nejprve přihlaste

Staženo
3 686 522 ×

Program pravděpodobně spustíte na tomto počítači

chci si vybrat jiné parametry

Sdílet program

Názory na software Total Commander

Sim
Sim (neregistrovaný) 62.209.220.---
1. 8. 2014 8:37 Nový

Otevírání souborů v TC

celé vlákno
Dobrý den.
Již léta používám TC k plné spokojenosti. Dost mi ale vadí, že pokud otevřu nějaký starý soubor jen k prohlédnutí, bez jakých koliv úprav, tak po jeho zavření se přepíše jeho datum a čas na aktuální kdy byl otevřen. Tím pádem to mate např. v archivech apod. V nastavení jsem níkde nenašel, jak nakonfigurovat, aby se datum neměnilo. Můžete někdo poradit?
Děkuji, Sim
ronv
ronv (neregistrovaný) ---.224.broadband.iol.cz
28. 5. 2016 0:36 Nový

Re: Otevírání souborů v TC

celé vlákno

Obešel bych to otevřením kopie souboru. Soubor -> kopie -> otevřít kopii -> prohlédnout -> smazat kopii.

albion66
albion66 (neregistrovaný) 88.103.253.---
26. 8. 2013 9:04 Nový

ukončení vývoje

celé vlákno
Poslední dotaz byl na funkčnost pod windows 8, samozřejmě jede bez problémů. Nicméně je tu jedna nemilá informace a to, že vývoj TC již byl ukončen a pp. se dál nebude rozvíjet. Já osobně používám TCUP a vždy jsem byl max. zpokojen. Škoda že TC končí 8.01 a TCUP tím pádem 7.5-kou. Pro tvůrce aplikace, děkujeme.:-(
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.243.broadband2.iol.cz
22. 9. 2013 12:02 Nový

Re: ukončení vývoje

celé vlákno
těžko, TC má vyvojářskou verzi 8.5 ve 3 beta verzi.
StaryPes
StaryPes (neregistrovaný) ---.140.broadband6.iol.cz
4. 2. 2014 23:38 Nový

Re: ukončení vývoje

celé vlákno

Francie sladká, hrdý albion... Nebo jiný ?

TCUP je ve verzi 78 a beta 79

TF
TF (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
18. 6. 2013 20:42 Nový

win 8

Jede to i pod win8?
Terka
Terka (neregistrovaný) ---.tmcz.cz
19. 10. 2012 13:44 Nový

Je určitě v pořádku?

celé vlákno

Dobrý den,

 

je soubor určitě v pořádku? Stáhla jsem ho a nahlásil se mi jako nebezpečný, tudíž jsem ho raději zahodila....

 

:-?

 

Terka 

jar
jar (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
14. 5. 2013 9:17 Nový

Re: Je určitě v pořádku?

celé vlákno
udelala jste spravne, v souboru je skryta lista liska. stahnete si ho radeji primo id ghislera
WastingDouglas
WastingDouglas (neregistrovaný) 77.48.87.---
3. 1. 2014 17:04 Nový

Re: Je určitě v pořádku?

celé vlákno
Pokud umite cist,tak na zacatku instalace to vnucuje instalaci seznam listicka,coz se da odmitnout.takovyhle sracky at si strci.
IDE
IDE (neregistrovaný) ---.18.broadband17.iol.cz
16. 2. 2014 1:14 Nový

Re: Je určitě v pořádku?

celé vlákno
V Total Commander nikdy žádná idiotská Seznam Lištička nebyla. To si pletete s jinými aplikacemi, problém je ovšem v tom, že ze seznamu máže stahovat software jen absolutní dement. V případě TC Ghisler k ničemu takovému souhlas nedal a věřte tomu ,že ani nikdy nedá.
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.c10.catr.cz
9. 2. 2015 3:50 Nový

Re: Je určitě v pořádku?

celé vlákno
souhlas , total pouzivam co mam vlastni PC  . a dnes  ho davam na zarizeni, kde jeste neni . install s listickou jsem ihned zavrel ..  nevim kam se s listickou cpou !?? 
uživatel si přál zůstat v anonymitě 147.251.41.---
8. 10. 2012 12:59 Nový

problémy se zobrazením

Dobrý den, mohl by mi někdo poradit?
Stáhla jsem si total commander a přihlásila jsem se, připojila se na FTP a vše šlo bez problémů až do okamžiku kdy jsem chtěla otevřít nějaký soubor. Dala jsem F3 Zobrazit a místo pěkného wordu se mi ukázaly jen háčky, čárky, tečky a jiné. Poraďte co s tím?
             Díky Markéta
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.spszl.cz
28. 8. 2012 8:39 Nový

Okno konfigurace

celé vlákno

Dobrý den,

při každém spuštění Total Commanderu se zobrazí okno Konfigurace. Jak se toho zbavit?

uživatel si přál zůstat v anonymitě 212.247.96.---
1. 9. 2012 11:57 Nový

Re: Okno konfigurace

celé vlákno
Stačí jednou otevřít program jako administrátor a uložit nastavení. Měl jsem stejný problém.
petr
petr (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
19. 9. 2012 20:35 Nový

Re: Okno konfigurace

celé vlákno
Jsem jako výchozí uživatel ADMINISTRATOR a stále se okno zobrazuje.
Fefe
Fefe (neregistrovaný) ---.14.broadband2.iol.cz
8. 2. 2012 15:51 Nový

cena

celé vlákno
Jako dobry sw ae vzhladom na to co dokaze je jeho cena tak max 300Kč. Ked porovnam ze Magix hudobne studio za 1500 toho dokaze asi tak 600x viac a muselo byt aj narocnejsie na tvorbu, cenu fakt nechapem. Ak to niekto kupil dajte vedet predam Vam super sw kalkulacku za 800Kč :))
Miloš Pechar
8. 2. 2012 16:04 Nový

Re: cena

celé vlákno

Znáte nějaký software, který má v ceně i všechny následující verze? Třeba že si koupíte Windows 95 a budete mít zdarma upgrade na 98, Me, 2000, XP, Vistu, 7…? Asi těžko.

A na okraj – Magix neznám, ale hudební studio ho nebudete asi používat  jako správce souborů – a v takovém případě mi srovnání připadá asi na takové úrovni, jako kdybyste srovnával DVD-rekordér s příklepovou vrtačkou nebo zahradním bazénem.

Milan
Milan (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
2. 1. 2013 10:29 Nový

Re: cena

celé vlákno

Máte pravdu, nehledě na to, že Total CMD se dá používat i bez zaplacení...

uživatel si přál zůstat v anonymitě 213.226.255.---
27. 4. 2014 8:35 Nový

Re: cena Cena je vysoká

celé vlákno
K Vašemu dotazu: Znám i jiný program, který za jedno předplatné nabízí i doživotní aktualizace zdarma. Je to výborný zvukový editor GOLDWAVE (omlouvám se za možnou pravopisnou chybu).
kruta
kruta (neregistrovaný) ---.it.cas.cz
10. 1. 2013 17:32 Nový

Re: cena

celé vlákno

Program je to skvělý, ale cena (cca tisícovka) je poměrně vysoká, nepřiměřeně vysoká té skvělosti. Pod jménem magix znám editor hudby, tam mi zase cena 150 korun připadala poměrně nízká, proto jsem koupil hned tři licence (na všechny počítače). Cenu určuje výrobce a trh. Pokud chce někdo za program odpory (program který z proužků stanoví hodnotu) dvoukilo (nebo jestli to bylo vc nevim), jeho program navíc byl horší než free jiný program (a naprogramování je hračka pro začátečníky), tak pokud se někdo pohybuje v tomto měřítku, tak tam by byla adekvátní cena tak 3500. Jinak pro domácí uživatele je tisícovka za takový program docela dost (zvláště když s novým počítačem člověk vyplázne 4200 za windows), ale je přece několik alternativ, a kdo nechce tento program, může si koupit levnější, nebo stáhnout free. Je zajímavé, že komunita GNU nepřišla s něcím takovým (tyto programy bývají totiž velmi kvalitní) a že pro linux neexistuje žádná rozumná alternativa. Návrat k "průzkumníku" vidím jako jednu z mála, nebo snad jedinou nevýhodu přechodu na linux. Ale to sem ani nepatří.

Cena je opravdu vysoká, což je taky důvod, proč jsem zatim nekoupil ani jednu licenci (další důvody jsou ve způsobu prodeje atd) a program už několik let zkouším. Jasně že je tu ta výhoda v předplatném "na věčné časy". To taky neni normální, jsou programy, kde si lze předplatné koupit na několik let (po tuto dobu máte nárok na nové verze, které vám chodí poštou, nebo si je stahujete ze sránek výrobce), ale ne na věky. Takže je to zase docela výhodné.

Miloš Pechar
10. 1. 2013 17:45 Nový

Re: cena

celé vlákno

Cena za TCMD není vysoká, protože v ní máte zaplaceny všechny následující verze. Dovedete si představit, že si v šerém dávnověku koupíte Windows 95 a od té doby máte bezplatný upgrade na 98/2000/XP/Vista/7/8… ?

Jak říkám, cena není vysoká, proto jsem si TCMD koupil.

nemám
nemám (neregistrovaný) ---.ipv6.broadband.iol.cz
5. 5. 2015 1:03 Nový

Re: cena

celé vlákno
Za TCMD se platí? Měl jsem ho roky zdarma na starém pc. To jsou věci.
wimbledoni
wimbledoni (neregistrovaný) ---.140.broadband3.iol.cz
20. 11. 2011 23:23 Nový

synchronizace adresářů

Při přenášení a aktualizaci dat z počítače do počítače používám rád funkci "synchronizovat adresáře". Hodně mne mrzí, že to sice perfektně synchronizuje soubory (přidává a maže), ale nové adresáře pouze přidává a staré, smazané adresáře nechává po synchronizaci jako prázdné na původních místech. Tyto musím následně mazat ručně.

Nevíte někto jestli je to nějakým nastavením možné opravit, či případně zda novější verze Total cmd jsou v tomto ohledu bystřejší?  
MilanC
MilanC (neregistrovaný) ---.chvalsiny.net
20. 11. 2011 0:38 Nový

RE: Total Commander 7.56a

Tak 64bit verze nezvládá aktuální pluginy a doplňky, nefunguje mi žádný a ani zatím nejsou alternativní pro 64bit TC.
bobo
bobo (neregistrovaný) 2a01:5e0:17:----:----:----:----:----
31. 10. 2011 23:00 Nový

Také jsem si

ho stáhla jako demo a funguje stále, ale musím vždy stisknout tlačítko 1 nebo 2 nebo 3
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.humlnet.cz
11. 7. 2011 9:01 Nový

RE: Total Commander 7.56a

celé vlákno
přímete umluvu pane pechare? odemě:?
Miloš Pechar
11. 7. 2011 9:07 Nový

RE: Total Commander 7.56a

celé vlákno
Mně osobně se nijak omlouvat nemusíte. Jen mi připadá hloupé nabízet nelegální kopii softwaru zrovna na Slunečnici. Tady nejste ne warfóru. A neříkejte, že je necelá tisícovka příliš za program včetně jeho budoucích verzí. Zatímco u jiných programů si musíte každou novou verzi znovu koupit (v lepším případě zaplatíte méně za upgrade), v případě TCMD vám platí licence i pro následující verze – sám jsem si ho koupil a nijak toho nelituji.
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.humlnet.cz
11. 7. 2011 9:10 Nový

RE: Total Commander 7.56a

celé vlákno

ano toje fakt tak vám děkuji

 

uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.humlnet.cz
11. 7. 2011 9:13 Nový

RE: Total Commander 7.56a

celé vlákno
však není ale já sem si to stáhl zadarmo legálně
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.humlnet.cz
11. 7. 2011 8:57 Nový

RE: Total Commander 7.56a

já sem chtěl udělat něco pro dobrou věc víte pane pechare tak se teda omlouvám
kamca
kamca (neregistrovaný) ---.humlnet.cz
11. 7. 2011 8:09 Nový

Redakčně smazáno

celé vlákno
12. 7. 2011 1:13 smazal Ondřej Špulák, důvod: nabídka nelegální verze softwaru
Miloš Pechar
11. 7. 2011 8:28 Nový

RE: Total Commander 7.56a

celé vlákno
Proč by měl psát zájemce o plnou verzi na vaši adresu? Licence je vystavena na konkrétní jméno, které je pak zobrazeno v záhlaví spuštěného Commanderu. Myslíte si, že někdo stojí o to mít zobrazené vaše jméno? Krom toho je docela pravděpodobné, že hodláte zpeněžit (kolikrát asi?) kopii své licence. Nepředpokládám, že se najde takový hlupák. Pokud si chce někdo TCMD koupit, koupí si legální licenci, která bude vystavena na jeho jméno.
kamca
kamca (neregistrovaný) ---.humlnet.cz
11. 7. 2011 8:45 Nový

RE: Total Commander 7.56a

celé vlákno
ne já sem to stáhl tak ch dát jenom odkaz kdyby to někdo chtěl :-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.humlnet.cz
11. 7. 2011 8:46 Nový

RE: Total Commander 7.56a

celé vlákno

tak pardon a já sito stáhl takže sem mislel že demo po měsíci nebude spustit

 

uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.humlnet.cz
11. 7. 2011 8:59 Nový

RE: Total Commander 7.56a

celé vlákno
a játo nechci speněžit já sem chtěl udělat radost ti co chtějí plnou verzi zadarmo a jásem hodnej
poradte
poradte (neregistrovaný) ---.klfree.cz
27. 4. 2011 7:27 Nový

Otázka

celé vlákno
Dobrý den chci se zeptat jaký je rozdíl mezi total comander free a total comander placený jaký je v nich rozdíl?
Miloš Pechar
27. 4. 2011 8:56 Nový

Re: Otázka

celé vlákno
Pokud používáte TCMD bez zaplacení, musíte při startu zvolit číslo 1/2/3. Jiný rozdíl mezi placenou a neplacenou verzí není.
odpověd
odpověd (neregistrovaný) ---.klfree.cz
29. 4. 2011 16:47 Nový

odpověd

celé vlákno
Hm... tak to je skoro zbytečný kupovat placenou verzi:)
kamca
kamca (neregistrovaný) ---.humlnet.cz
11. 7. 2011 7:58 Nový

Re: Otázka

celé vlákno
rozdíl mezi placenou verzí a neplacenou verzí je že neplacenou můžete používa jeden měsíc a placenou kdikoliv chcete :-)
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.ds.kb.cz
15. 10. 2009 14:39 Nový

Jak je to s placením?

celé vlákno
Mám starší verzi TC, nezaplatil jsem to a proto při každém spuštění musím mačkat volbu 1-2-3. Když si zadarmo nainstaluju novější, budu zase mačkat 1-2-3 a ostatní bude normálně fungovat, nebo to po měsíci fungovat přestane? Díky 
uživatel si přál zůstat v anonymitě 95.85.215.---
6. 4. 2010 22:38 Nový

Re: Jak je to s placením?

celé vlákno
nepřestane,to je ta chyba,super prográmek...
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.humlnet.cz
11. 7. 2011 8:03 Nový

Re: Jak je to s placením?

celé vlákno
po měsíci to povás bude chtít aby ste si koupil plnou verzi a potom měsíci vám to nepújde jak tam píšou
Miloš Pechar
11. 7. 2011 8:33 Nový

Re: Jak je to s placením?

celé vlákno
Vážený uživateli, který jste si přál zůstat v anonymitě, nepíšete pravdu; lžete úmyslně? Program lze používat i bez licence neomezeně dlouhou dobu. V podmínkách licence sice stojí, že byste si měl po měsíci program zakoupit anebo odinstalovat, ale není žádné technické omezení, které by jej zablokovalo.
denisa
denisa (neregistrovaný) ---.251.broadband6.iol.cz
4. 6. 2009 10:33 Nový

sloučení filmu v TC

celé vlákno

Dobry den!

mohl byste mi prosim nekdo poradit, jak mam sloucit nekolik casti filmu dohromady? stahovala jsem je pres rapidshare a nestahly se jako klasicke archivy .rar ale konci avi.001, avi. 002 atd. Kdyz je chci v TC sloucit, sloucit nejdou a neustale se objevuje, že nelze vytvorit vystupni soubor. neni to tim, ze by byl vadny film, mam jich nekolik a u vsech se objevuje to same. 

 

diky za odpoved

saintanwar
saintanwar (neregistrovaný) ---.czech-tv.cz
16. 6. 2009 16:19 Nový

Re: sloučení filmu v TC

celé vlákno
a určitě ty party byly vytvořeny pomocí TC? Nebylo to třeba jiným programem? HJsplit, 7-zip apod
xengh2
xengh2 (neregistrovaný) ---.pedf.cuni.cz
10. 8. 2009 15:56 Nový

Re: sloučení filmu v TC

celé vlákno

a) pokud Tcmd hlasi, ze nelze vytvorit soubor, znamena to, ze je neco spatne ve druhem panelu, pravdepodobne tam mate otevrene uloziste, kam nemuzete zapisovat (CD, archiv, etc.)

b) vami popisovane soubory nemusi byt jen rozdeleny soubor v Tcmd, muze to byt treba i .rar. V takovem pripade vam je ale Tcmd slouci, jen dostanete "nesmyslny" soubor

 

Miloš Pechar
14. 4. 2009 18:28 Nový

Umíte se vyjadřovat slušně

Michalo, chováte se jako vulgární primitiv.

Vaše bláboly jsou výkřiky do tmy, kterým schází argumenty. Víte, co jsou to argumenty? Umíte je používat? Nuže zkuste zformulovat, co by TCMD měl umět a neumí, čím brzdí systém (nikdy jsem nezaregistroval). A taky jakými zázračnými funkcemi oproti němu oplývá AS.

Pokud nejste schopna argumentovat, doufám, že vaše kydy nějaký admin co nejdřív smaže, protože se mi hnusí brodit se po kolena ve fekáliích, za jaké považuji vaše příspěvky. 

a
a (neregistrovaný) ---.105.broadband.iol.cz
14. 4. 2009 13:56 Nový

RE: Total Commander 7.04a

celé vlákno
Salamander neumi bez pluginu ani FTP
michala
michala (neregistrovaný) ---.105.broadband.iol.cz
14. 4. 2009 13:57 Nový

RE: Total Commander 7.04a

celé vlákno
přesně jako bych to neříkal možná že je to plugin ale už je hned po instalaci nainstalovaný a je to aspon výhoda že si nechám veci co vyuziju a nemusi mi to furt brzdit pc
michala
michala (neregistrovaný) ---.105.broadband.iol.cz
14. 4. 2009 13:54 Nový

Redakčně smazáno

celé vlákno
14. 4. 2009 20:59 smazal Tomáš Filípek, důvod: Vulgarni vyrazy
michala
michala (neregistrovaný) ---.105.broadband.iol.cz
14. 4. 2009 13:55 Nový

Re: sráč

celé vlákno
a už vidím jak mi ted nejakej totaláč odpoví a smaže muj prispevek
Godenmar
Godenmar (neregistrovaný) ---.207.85.static.bluetone.cz
24. 3. 2009 22:39 Nový

RE: Total Commander 7.04a

celé vlákno

Tak dle mého názoru:

 kdybych používal operační systém windows wista asi by mi záležo na vzhledu a ne na tom co program umí zdřejmě jako kolega který asi nepozná rozdíl mezi 15lety kvality, zkoumání a zdokonalování a 5 lety výroby skinovatalené nefunkčnosti.

Mít total comander znamená nepotřebovat nic jiného:

jakožto umí, vypalovat, upravovat image soubory, rozbalovat archivy. prohlížet textové soubory, obrázky, videa, hrabat se v systémových konfiguracích od právě běžících souborů po registry, přístup FTP a HTTP protokolů vůbec není od věci. a spoustu dalšího

A  jedna perlička: když používám total Commander nikdy se mi nestalo že bych při kopírování na flash disk stratil data. což se mi u salamandra kterého jsem donucen používat v práci stává celkem běžně pokud nemám čas klepat na ikonku bezpečně odebrat což při mém vytížení nemám povětšinou.

myslím že kdyby byl totalcomader operační systém vystačil bych si s ním.

potřebuju vypálit soubor? stačí jen najít potřebný plugin a jedu dál. 

uctivost LAMO!!!!

franta
franta (neregistrovaný) 88.103.196.---
9. 4. 2009 8:48 Nový

RE: Total Commander 7.04a

celé vlákno
nechci nic říkat ale píšete to tak jako kdyby alta salamander neuměl nic co takhle oba programy srovnat?
ubožáci
ubožáci (neregistrovaný) 88.103.196.---
16. 3. 2009 15:36 Nový

ubožáci

celé vlákno
jste dost ubohý že mažete názory v diskuzi a ještě k tomu pravdivý
Miloš Pechar
16. 3. 2009 19:56 Nový

Re: ubožáci

celé vlákno

Jeslitliže byl smazaný názor, obsahující slovo „šitka“, váš, pak jste ubožák sám. Jednak je plné právo vlastníka webu mazat, co se mu zlíbí; nejsou to vaše stránky, na těch si vykřikujte co chcete (já také nechodím k vám domů vykřikovat sprosťárny), jednak názor, že jde o nekvalitní program, který jinému nesahá ani po kotníky, je možné prezentovat kultivovanějším způsobem a s argumenty. Váš příspěvek byl pouze vulgární výkřik do tmy a kdyby bylo na mně, nejenže bych takový názor smazal daleko dřív, ale dostal byste bez milosti ban.

Máte-li tedy potřebu se vyjádřit, napište, co TCMD neumí a podle vás by umět měl, docela by mě to zajímalo. Mně na něm chybí jedině to, že mi neuvaří kafe. 

šíma
šíma (neregistrovaný) 147.231.33.---
20. 3. 2009 10:05 Nový

Re: ubožáci

celé vlákno

Kdo to může napsat to fakt nechápu. Jediná nevýhoda je že je to shaheware a jeho bezplatné použití je legální jen prvních 30 dní. Jsou programy, které umí základní funkce a jsou free, ale nevim, že by nějaký sahal totalcommanderu alespoň po kotníky. Je výhodný i že je dostupná 16-bit verze (tj. pod win3.x) - pamětníci jistě vzpomenou jak blbě se tento OS ovládal, a TC posouvá správu souborů atd ve win 3.x do úplně jiné dimenze.

Fakt by mě zajímalo, co na tomto programu vedlo někoho k použití takových výrazů. Lepšího správe souborů neznám (třeba salamander je zadarmo, na základní operace stačí, navíc má snad jen ovládátko hlasitosti ve stavovém řádku, ale spoustu toho nemá).

franta
franta (neregistrovaný) ---.13.broadband7.iol.cz
5. 2. 2009 16:07 Nový

fuj

celé vlákno
total commander je pěkná shitka vypadá jako nejmíň 10 let starej nejlepší souborový manažer je Altap Salamander má spousty nových fukcí a doplňků
Miloš Pechar
5. 2. 2009 16:17 Nový

Re: fuj

celé vlákno

TCMD je kvalitní program, léta ho používám a nemám důvod si na něj stěžovat. Napsat o něm, že je to „pěkná shitka“ může jen primitiv. Postrádám argumenty.

Jsou programy, o kterých se to dá jistě napsat, ale TCMD mezi ně nepatří. A to i kdyby byl náhodou vámi preferovaný AS lepší.

uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.158.155.85.mx-net.cz
29. 10. 2008 8:44 Nový

RE: Total Commander 7.04a

celé vlákno
dotaz..teprve se s compem seznamuji..chci si nainstalovat Total Commander, ale nevim jaka verze pro me bude lepsi..jestli 16-bit nebo 32-bit? 
Etel
Etel (neregistrovaný) ---.in.ipex.cz
15. 1. 2009 15:30 Nový

RE: Total Commander 7.04a

celé vlákno
16-bitová verze je pro Windows 3.1 z roku 1993
Tono
Tono (neregistrovaný) ---.inext.cz
3. 10. 2008 22:09 Nový

TC

celé vlákno
A ešte by som poradil ohľadom registrácie nájsť si na nete Unreal Commander,je free,v češtine a je to to isté ako Total Commander a máte vo vrecku 9 kíl. :-)
Miloš Pechar
4. 10. 2008 10:03 Nový

Re: TC

celé vlákno
Tono napsal:
A ešte by som poradil ohľadom registrácie nájsť si na nete Unreal Commander,je free,v češtine a je to to isté ako Total Commander a máte vo vrecku 9 kíl. :-)
 
Opravdu? TCMD je – co nová (sub)verze lepší a lepší; mnohdy člověk zauvažuje, že by potřeboval takovou makovou funkci a zjistí, že i to TCMD umí (a co neumí sám, na to má pluginy).

Unreal jistě nebude špatný program, ale že by ve verzi 0.94 byl lepší než TCMD 7.05, to se mi opravdu přiliš nezdá. A jak Total používám řadu let,bylo mi čím dál hloupější si ho nekoupit (obzvlášť platí-li licence na všechny následující verze) a koupil jsem si ho. Nelituju.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
S
S (neregistrovaný) ---.187.broadband10.iol.cz
27. 9. 2008 16:49 Nový

registrace

celé vlákno
Ahoj, jak se vám podařilo (jestli vůbec) se registrovat? Mě to prostě nejde...
Moloch
Moloch (neregistrovaný) ---.41.broadband5.iol.cz
27. 9. 2008 17:57 Nový

Re: registrace

celé vlákno
S napsal: 
Ahoj, jak se vám podařilo (jestli vůbec) se registrovat? Mě to prostě nejde...
Moloch
Moloch (neregistrovaný) ---.41.broadband5.iol.cz
27. 9. 2008 17:58 Nový

Re: registrace

celé vlákno
Registrace je jednoduchá – registrační soubor (wincmd.key) nakopírovat do adresáře programu.
S
S (neregistrovaný) ---.187.broadband10.iol.cz
29. 9. 2008 17:40 Nový

Re: registrace

celé vlákno
Moloch napsal:
Registrace je jednoduchá – registrační soubor (wincmd.key) nakopírovat do adresáře programu.
Prosím mohl bys to popsat trochu víc pro debily?
Moloch
Moloch (neregistrovaný) ---.41.broadband5.iol.cz
29. 9. 2008 18:37 Nový

Re: registrace

celé vlákno
S napsal:
Prosím mohl bys to popsat trochu víc pro debily?

 
Když jsem si TCMD koupil, přišlo mi instalační CD, na kterém byl mj. i registrační soubor wincmd.key. 
Tento soubor jsem nakopíroval do adresáře, ve kterém je TCMD nainstalovaný (v mém případě je to C:\Program Files\Totalcmd).
 Počínaje tímto okamžikem přestal program vyžadovat stisknutí číslice a namísto unregistred vidím v záhlaví svoje jméno. A jestliže nevíš, kde program koupit, stačí se podívat po webu. Já nakupoval na adrese http://www.totalcommander.cz a CD mi přišlo poštou (platil jsem převodem).
S
S (neregistrovaný) ---.187.broadband10.iol.cz
1. 10. 2008 21:58 Nový

Re: registrace

celé vlákno
já to CD nekoupila, ale stáhla tady na slunečnici. Pořád se po mě chce, abych se registrovala, že v tom případě si ho nemusím kupovat. Ráda bych, ale nápověda mě vždy odkáže na www.ghisler.com a tam to nemůžu najít.
Pancho159
Pancho159 (neregistrovaný) ---.192.broadband2.iol.cz
6. 7. 2008 16:01 Nový

XP Professional

celé vlákno

Chtěl bych reagovat k tomuto výroku: "A teď se ještě vrátím k tomu, jak moc je či není 40.000 Kč na software. XP prof. = cca 4.000"

 

Přihlašte se prosím ti, kteří si za 4.000 dokážou koupit XP Professional (Czech).

Nepočítam OEM verze nebo Update. Termín OEM se používá pro variantu společného prodeje s vybraným hardware. Normálně vám to neprodaj a tudíž se cena šplhá min. na 8.000

Skoři
Skoři (neregistrovaný) ---.unet.cz
9. 7. 2008 17:51 Nový

Re: XP Professional

celé vlákno
Dnes je zcela legalni si "dokoupit" XPcka ve verzi OEM. Jenom na krabici musi byt tzv. legalizacni nalepka. Lic. smlouva totiz v tomto pripade stavi usera do role System Buildera a ten muze libovolne nakupovat OEM a pridavat k hardwaru (i svemu). Jediny dopad to ma v tom, ze si pak sam sobe dela podporu a nemuze to prenest na jiny HW. Tezko to u nekoho doma nekdo zkontroluje ...

Pancho159 napsal:

Chtěl bych reagovat k tomuto výroku: "A teď se ještě vrátím k tomu, jak moc je či není 40.000 Kč na software. XP prof. = cca 4.000"


Přihlašte se prosím ti, kteří si za 4.000 dokážou koupit XP Professional (Czech).

Nepočítam OEM verze nebo Update. Termín OEM se používá pro variantu společného prodeje s vybraným hardware. Normálně vám to neprodaj a tudíž se cena šplhá min. na 8.000

Emil Malík
19. 6. 2008 5:08 Nový

TC UP

celé vlákno

Nabízím informaci:

http://www.slunecnice.cz/sw/tc-up/ 

Jde o Total Commmander UP varianta free ware, s češtinou, s více možnostmi, to se obyčejný, a ještě placený, Total Commander může schovat. B-)  

hnidopich
hnidopich (neregistrovaný) ---.61.48.77.knetint.cz
3. 8. 2008 23:23 Nový

Re: TC UP

celé vlákno
Emil Malík napsal:

Nabízím informaci:

www...

Jde o Total Commmander UP varianta free ware, s češtinou, s více možnostmi, to se obyčejný, a ještě placený, Total Commander může schovat. B-)  

Meleš blbosti - přečti si pořádně co TC UP je... (Jeho základem je total commander a ten je placený => Pro TC UP si musíš koupit licenci total commanderu... TC UP je pouze nadstavba...

Antonín Konečný
6. 7. 2007 6:44 Nový

Spojování fragmentů video

Omlouvám se za naivní dotaz, leč i lamy užívají TC: Chtěl bych použít TC na spojování video, což by mělo prý být snadné. Nicméně, když si fragmenty video očísluju, a pak kliknu na první z nich, a pak na Spojit, pak se chvíli jako něco děje, vznikne nový soubor, ale ten obsahuje jen právě ten první fragment, resp. někdy bych podle velikosti hádal, že to fakt spojil, ale přehraje se jen ten první fragment. Co dělám blbě?
Je to tak, že podobně jako v těch různých Video Joinerech (ani jeden pořádný zdarma) spojuje jen fragmenty rozdělené jím samotným? Musí mít jednotlivé fragmenty stejnou velikost?
Chtěl jsem se na to zeptat na diskusních skupinách, ale tam funguje nějaká Hlava 22 nebo co. Zaregistroval jsem se, jenže jsem nedostal ani po měsíci už. jméno ani heslo. V registraci je poznámka, že pakliže něco nefunguje, je třeba se spojit s adminem. Chtějíce to učinit, je ode mně vyžadována registrace:-))
Helča
Helča (neregistrovaný) ---.karneval.cz
10. 6. 2007 21:12 Nový

Doplňky WCX

celé vlákno
Nevím jak vám ostatním, ale mě se při kliknutí na tlačítku Konfigurovat u komprimačních doplňků WCX zobrazí okno s asociací souborů.
U ostaních doplňků je vše v pořádku. Má ještě někdo tuto chybu?
Miloš Pechar
10. 6. 2007 21:30 Nový

Re: Doplňky WCX

celé vlákno
Helča napsal:
…  kliknutí na tlačítku Konfigurovat u komprimačních doplňků WCX zobrazí okno s asociací souborů…
Jaká chyba? Prostě napíšeš příponu, ke které se vztahuje onen komprimační pugin, například iso a potom vybereš přílsušný plugin, který bude obhospodařovat soubory s onou příponou.
Michal Nemecek
Michal Nemecek (neregistrovaný) ---.brno.tiscali.cz
19. 11. 2003 20:49 Nový

SUPER PROGRAM

Tento program nemá konkurenta, je nejleší ve správě disků a poskytuje fajnové věci navíc, tou velice důležitou pro mě je FTP klient, kterého perfektně zvládá !!!! Velice doporučuji, alespoň vyzkoušejte !!!
Radek
Radek (neregistrovaný) 212.65.254.---
25. 11. 2003 23:44 Nový

Re: SUPER PROGRAM

Super je také "Stáhnout podle seznamu". Šestku zrovna stahuju, ale na předešlých verzích mi trochu vadilo, že FTP nejde z archivu. Jinak výborné, také jako autorovi internetových stránek mi výbosně slouží F3 na HTML soubory, člověk tím získá úplně jiný pohled na stránky, a pokud se to dá číst a funguje navigace, šup s tím na web.
Samozřejmě je tam mnoho dalších užitečných funkcí, tak je namátkou "přejmenovat více položek", dobrá podpora archívů, celé menu síť. Podporuje "táhni a pusť".
Výborná konfigurovatelnost.
Milošo
Milošo (neregistrovaný) ---.poda.cz
18. 12. 2003 13:25 Nový

Re: SUPER PROGRAM

Je to fakt super program, FTP klient též. Jen si nemůžu zvyknout na ovládání x_x
Karl
Karl (neregistrovaný) ---.skynet.cz
22. 12. 2003 16:06 Nový

Ovládání

Bez tohoto programu jsou OS Win zcela neovladatelné (jeden příklad za všechny: když se vás průzkumník potřetí během 5-ti minut zeptá jestli chtete skutečně zobrazit soubory v ..\program files\..((je to skutečně nebezpečné)), tak to by člověk skutečně vraždil)
Rodrigo
Rodrigo (neregistrovaný) 212.47.5.---
16. 1. 2004 12:18 Nový

pecka

Souhlasím s předchozími spoluuživateli Total Commanderu. Tenhle soft jsem si tak oblíbil, že jsem si zakoupil jednu licenci (ke které je přiložen registrační klíč pro všechny další verze). FTP klient je výborná věc, hromadné přejmenovávání souborů nadmíru užitečné (mám digitál a ty hromady fotek je třeba nějak označovat), paměť navštívených adresářů je standardem, tisk seznamu souborů dobrá věc. V šesté verzi mě mile překvapila možnost vytváření záložek (už nemusím lozit do nejpoužívanějších adresářů deseti kliknutími), jejich zamykání, možnost zobrazení Plochy, porovnávání souborů podle obsahu a automaticky i čeština (mě je to sice jedno, ale v kterém softu je automaticky?). A to nemluvím o skrytých možnostech. Potřeboval jsem vědět, jak vyexportovat jednoduše do txt seznam souborů a adresářů: Ch. Ghisler mi napsal hned několik možností, třeba si udělat tlačítko s příkazem 'cm_copyfullnamestoclip'. A je to. V práci mám Servant Salamander, ale to prostě NENÍ ONO.
Pavel
Pavel (neregistrovaný) ---.adsl.vol.cz
19. 3. 2004 19:09 Nový

Neznám lepší

Musím potvrdit, neznám lepší než je tento, kam se hrabe průzkumník :) s jedním oknem.
Rodrigo
Rodrigo (neregistrovaný) 212.47.5.---
24. 3. 2004 9:43 Nový

Re: crack

No, cracknout se dá samozřejmě skoro všechno, ale pokud pominu, že používání cracknutého SW je nelegální, za nějakou dobu i člověku z naší země, kde shareware=freeware, doťápne, že ocenění práce na programu, který používám 100x denně, je na místě a tisícovka, kterou registruji aktuální verzi i všechny verze příští, za ten pocit stojí. Je jasný, že u hry za 1500, kterou uhraju za 12 hodin čistého času a již nikdy více, je to trochu jiná situace. V našich zemích, kde cena je přepočítána z dolaru, je to opravdu síla.
Psal jsem i ohledně jednoho dotazu Christianu Ghislerovi a musím říct, že ho potěšilo to, že jsem jeho práci koupil a mě zase potěšilo, že jsem mohl přispět. Pro ten pocit, ne pro to, že se chovám podle zákona.
Tak se mějte, zdravím ty, kteří si aspoň občas koupí nějaký cenově dostupný soft.
pavel
pavel (neregistrovaný) 195.113.197.---
3. 4. 2004 20:44 Nový

Re: crack

Souhlasím. Tímhle směrem se podle mě má ubírat vývoj sw. Klidně zaplatím registraci třeba ConMetu, manažeru mobilu Sx45, nebo nějakého souborového manažeru. Funguje, můžu ovlivnit jeho další verze svými nápady a problémy většinou autor promptně odstraní.
Jarda
Jarda (neregistrovaný) ---.asec.cz
5. 5. 2004 9:16 Nový

Dotaz na zalozky

Poradte mi nekdo jak lepe pracovat se zalozkami v Commanderu. Kdyz jsem to videl poprve jako novou funkci byl jsem nadseny. Jenze, kdyz si je nezamknu tak tam nezůstane adresar ktery tam chci mit a jsou prakticky nepouzitelne. Kdyz si zamknu casto pouzivane zalozky a vyskakuji z nich tak se mi automaticky vytvareji dalsi zalozky az mam horni listu totalne prezalozkovanou a pak je musim mazat. Neda se tam nejak nastavit abych mel dejme tomu 5 oblibenych zalozek a kdyz jdu nekam jinam tak se to automaticky preplo do nezamknute 6 zalozky?
Milošo
Milošo (neregistrovaný) ---.ostrava.tiscali.cz
14. 5. 2004 6:58 Nový

Dotaz na ftpecko

Jo, chtěl bych se zeptat, jestli Total Commander umí přes ftpéčko nastavovat práva (třeba chmod 0777) nebo na to musím používat SmartFTP???
Boldrik
Boldrik (neregistrovaný) 213.168.175.---
6. 6. 2004 18:47 Nový

Re: crack

Mas recht. Skoda ze se podle toho chova jen malo lidi. Pak je to docela oprz neco vyvyjet a nic z toho. Kdyz nekdo neco chce vyvyjet zadarmo tak to dela. Kdyz nekdo chce penize, tak mu je bud dat nebo si najit jinou alternativu. Ale obejit to je proste hnus. Chudaci vyvojari.
Rodrigo
Rodrigo (neregistrovaný) 212.47.5.---
7. 6. 2004 9:33 Nový

Re: Dotaz na zalozky - no problema

Tohoto dotazu jsem si všiml pozdě (moje chyba) a možná už je vyřešen, ale měl jsem stejný problém a dovolil jsem si zaotravovat na homepage, a odpověď byla tak jednoduchá, že jsem se styděl. Postup:
1. nastavte si všechny záložky, které tam vždy chcete mít
2. zkontrolujte v Konfigurace-Nastavení-Funkce, zda je zaškrtnuté "Uložení při skončení: Adresáře v oknech"
3. zavřete Total Commandera
4. Otevřete Total Commandera
5. jděte znovu do Konfigurace .... a odškrtněte "Uložení při skončení: Adresáře v oknech", potvrďte
6. a je to, při skončení TC se nebudou ukládat záložky, tzn. při spuštění tam budou pořád ty samé
Rodrigo
Rodrigo (neregistrovaný) 212.47.5.---
7. 6. 2004 9:51 Nový

Tweaker pro TC

Drobnost pro ty, kteří si ho ještě nestáhli:
Na stránce http://www.totalcmd.net/plugring/tweaktc.html a jinde lze stáhnout směšně malou utilitu TweakTC 5.6, která umožní aktivovat některé skryté volby Total Commanderu. Stojí za to, určitě některé funkce využijete. Já třeba používám one-click funkci a automatické kopírování na pozadí. Nainstaluje se a nelekněte se té ruštiny, je tam i tlačítko in English :))
Buchar
Buchar (neregistrovaný) 213.83.30.---
21. 6. 2004 21:29 Nový

Re: pecka

**************** ZUSTAL BYCH TROCHU NA ZEMI S TIM FTPECKEM. ON NEUMI ZOBRAZIT SKRYTY SOUBOR S TECKOU NA ZACATKU NAPR. .htaccess APOD. NA VZDALENEM SERVRU. JINAK DAL JSEM V NASTAVENI V ZORBAZENI ZOBRAZOVAT SKRYTE A SYSTEMOVE SOUBORY ON TC6.0 TO FAKT NEVIDI PRES FTPECKO !!! NEVIM MOZU SE MYLIT, ALE TO JE MOJE ZKUSENOST S TC6.0. JINAK VELMI DOBREJ SW
Rodrigo
Rodrigo (neregistrovaný) 212.47.5.---
22. 6. 2004 8:58 Nový

Re: FTP

Tou peckou v souvislosti s FTP jsem měl samozřejmě na mysli, že má integrovaného JEDNODUCHÉHO FTP klienta. Pokud je nějaký problém nebo dotaz, doporučuji postup v tomto pořadí: 1. Tweaker TC, 2. FAQ na www.ghisler.com, 3. přímý dotaz na tomtéž URL, případný návrh na vylepšení. Z vlastních zkušeností vím, že buď dostanu funkční radu nebo se CH.G. (pokud to bude považovat za užitečné) postará o upgrade. Předpokládám, že to bude fungovat i u neregistrovaných uživatelů.
Petr Simek
Petr Simek (neregistrovaný) ---.feld.cvut.cz
24. 6. 2004 12:25 Nový

Re: Ovládání

S tim naprosto souhlasim, ve win95 si to bez nej nedovedu predstavit....... Ale predstavte si co teprve takove win 3.1? bez windows(total)commandru. Je dobre, ze je dostupna i 16-ti bitova verze.
XXX
XXX (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
27. 6. 2004 1:20 Nový

Re: crack

Chudáci nebo hlupáci ???
Každý vývojář přece musí ze 100%-ní jistotou vědět, že z "jeho" SW půjde odstranit ochrana. Znám pluginy do Photoshopu, které jsou 2× dražší než samotný program - a logika není ve vývoji, ale ve výsledku. Prostě pokud se objeví téměř nenahraditelný výstup, pak je jedno, jaké prostředky programátor vložil do vývoje - a uvažuje - chceš TAK PLAŤ a uvažuje i takto - než ten program někdo crackne tak si na sebe vydělá.
Ale to je špatně - všimli jste si, jak jsou ceny SW uniformní ??? Když vyšel první ACDSee 2.xx stál 50 dolarů a neuměl ani to, co freeware - jen byl rychlejší - teď je z ACDSee 6.0 program, co ovládá téměř vše, a stojí stejně - dementní logika, co ???

Programátoři by si měli uvědomit, že produkují informaci a informace se nevlastní, ale SDÍLÍ - když ten program prodám, tak o něj nepříjdu, pouze se podělím o informaci. A vůbec nejúžasnější je zjevná paralela z hudebním průmyslem - jestli si někdo myslí, že drsně přemrštěnou cenou někomu imponuje, tak kde nechal mozek ?

A to nemluvím o problematice WinZIP - za co 800,-Kč ??? ten program neumí ani třetinu toho, co některé Free-archivery a navíc nikdy nebyl lokalizován. Proč asi - protože ho umí ovládát i novorozenec, ale neumí ho zaplatit. Prostě WinZip je spíše kultovní záležitost, než SW.
jjjk
jjjk (neregistrovaný) ---.mistral.cz
7. 7. 2004 18:29 Nový

Re: Neznám lepší

aby sis citil pohodlněji,navic ziskaš aktoulizaci tohoto programu.
Jiří Hajšl
Jiří Hajšl (neregistrovaný) ---.scnet.cz
17. 7. 2004 14:05 Nový

Re: Dotaz na ftpecko

Ano, lze. Menu Soubor, hned první položka.
O'NEILL
O'NEILL (neregistrovaný) ---.cps.cz
27. 7. 2004 11:04 Nový

Nic moc

Já ho teda tak nežeru, dal bych mu tak 50%. Nelíbí se mi grafika a další věci jako připojení přes FTP. Nejlepší je podle mě Speed Commander 10
RiP
RiP (neregistrovaný) ---.ipex.cz
7. 9. 2004 21:16 Nový

Vyšel český manuál o TC

Vážení, právě vyšla o Total Commanderu knížka u CP, 115 stran, 94 korun a je to údajně "oficiální manuál doporučovaný výrobcem". To by nemuselo bejt špatný, ne? RiP
Radek
Radek (neregistrovaný) ---.netbox.cz
27. 9. 2004 22:34 Nový

Re: SUPER PROGRAM

Je nepřehlednej...
Používám Servant Salamander...perfektní, svižnej rychlej, zobrazuje (F3) i Excelový a Wordový soubory a plno dalších formátů (bude myslím i DWG)

Total Comm. mu prostě nehrabe ani po zarostlej nehet u nohy!!!!!!!!!!!!!!
Oscar
Oscar (neregistrovaný) ---.mze.cz
12. 11. 2004 11:32 Nový

Re: crack

Souhlasím s pány předřečníky, nikoli s panem XXX. K jeho příspěvku mám jediné - programátoři nevytvářejí informace, ale NÁSTROJ pro jejich zpracování. Například za informace lze považovat textový soubor, ale ne textový editor. Proto by práce programátorů měla být honorována.

Oscar
Oscar
Oscar (neregistrovaný) ---.mze.cz
12. 11. 2004 12:48 Nový

Re: pecka

Zajímavé. TC 6.0 nemám (zatím), ale TC 5.50 vidí jak "tečkované" soubory (.rhosts, .profile, ...), tak "tečkované" adresáře (.dt, .ssh2, ...) a umí je bez problémů přenášet.

Oscar
puprfy
puprfy (neregistrovaný) ---.czu.cz
7. 12. 2004 23:36 Nový

Servant Salamander

Ja jo: Servant Salamander.
pepa
pepa (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
9. 1. 2005 13:42 Nový

salamander 2.5 beta 7 je lepší

mám puštěné oba programy ,ale salamaner je pružnější a přehlednější,..: podbarví řádky dle druhu souboru, pamatuje si navštívené adresáře, zobrazí www stránky v archívu velmi kvalitně (F3), pravé myší nad souborem dá možnost vybrat z win nabídky, atd. :))))
Rodrigo
Rodrigo (neregistrovaný) ---.dialup.vol.cz
10. 1. 2005 2:03 Nový

Re: salamander 2.5 beta 7 je lepší

TC umí také standardně obarvovat podle typu souboru, stejně jako si pamatuje adresáře, F3 zobrazuje stránky a když nestačí, stačí si stáhnout z www.ghisler.com pluginy na různé typy prohlížení souborů.
Jára
Jára (neregistrovaný) ---.cro.cz
21. 1. 2005 14:12 Nový

Re: SUPER PROGRAM

Hmm, to je vec nazoru. Pokud do TC naslapes i dalsi rozsireni, funguje i jako editor registru, task manager apod. Co salamandr ?
pmd
pmd (neregistrovaný) ---.justice.cz
27. 1. 2005 7:48 Nový

nastavení FTP

Potřeboval bych pomoc. Jak nastavit FTP, abych mohl stahovat soubory, které se zvolí na jiném počítači s jinou ip adresou. To stejné i opačně. Na netu jsem nápovědu nenašel. Za jakoukoliv pomoc předem dík.
pepin
pepin (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
29. 3. 2005 13:08 Nový

Re: salamander 2.5 beta 7 je lepší

Byl sem na www.ghisler.com ,ale nic jsem tam nenašel, žádné pluginy.TC zobrazuje www stránky jinak,což se může někdy hodit,ale pořád mi salamander 2.5 ,udělá víc práce. Existuje plugin do TC na zobrazování obrázků a csv databází?? To by už pak byl srovnatelný se salamandrem.
Mirex
Mirex (neregistrovaný) ---.vszp.sk
14. 6. 2005 8:20 Nový

Re: pecka

Pičovina čo píšeš..., TC 6.53 vie bez problémov prenášať FTPčkom aj súbory začínajúce bodkou, možná si zabudol zvolit volbu "zobraziť skryté súbory".
Mirex
Mirex (neregistrovaný) ---.vszp.sk
14. 6. 2005 8:22 Nový

Re: SUPER PROGRAM

Podla mna TC je mnohem lepší, kam sa hrabe SERvant, nevie ani zdielanie sieťových diskov.... to je teda skit... , a to práve najviac potrebujem!
Mirex
Mirex (neregistrovaný) ---.vszp.sk
14. 6. 2005 8:41 Nový

Re: salamander 2.5 beta 7 je lepší

www.totalcmd.net
Tam je možná stovka pluginov s ktorými spravíš z TC bombastický nástroj, kam sa hrabe SER-vant...
Slash
Slash (neregistrovaný) ---.pod.cvut.cz
19. 6. 2005 14:02 Nový

Re: SUPER PROGRAM

Grrrr, Salamander. Zvedaji se mi chlupy, kdyz si na nej vzpomenu, je takovej gumovej :o) A mam dojem, ze asi neumi FTP, ale nevim, mne stacilo, ze sem ho jednou spustil a uz nikdy vice :)
Wolf
Wolf (neregistrovaný) ---.pod.cvut.cz
19. 6. 2005 14:02 Nový

Re: SUPER PROGRAM

Jen skoda, ze neumi SSL pro FTP.
ralf_8874
ralf_8874 (neregistrovaný) ---.pod.cvut.cz
19. 6. 2005 14:06 Nový

Re: Servant Salamander

To je asi vazne vec nazoru, ale pro me je TotalCommander daleko intuitivnejsi a o dost inteligentnejsi.
Axel
Axel (neregistrovaný) ---.pod.cvut.cz
19. 6. 2005 14:14 Nový

Re: Dotaz na zalozky

I kdyz funkce zalozek v TotalCommanderu je uzitecna fukce, pripada mi daleko inteligentnejsi pouzit prikaz SUBST (soucasti Widli/DOSu), ktery primo vytvori virtualni disk obsahujici dany adresar.Vyhodou je,ze to funguje ve vsech programech pod Win. Syntaxe je: "subst m: c:\audio" a v tomto pripade vytvori disk M s obsahem adresare c:\audio. Adresar c:\audio muzes pro prehlednost skryt, aby v rootu disku C nebyl videt :) Pokud mas Win98 apod, tak ten prikaz vloz primo do autoexec.bat, a nebo stejne jako u winxp/2k,nt pouzij zastupce, ktery das do nabidky START/PROGRAMY/PO_SPUSTENI. Vyhodou je,ze disk se automaticky vytvori po spusteni systemu.
Axel
Axel (neregistrovaný) ---.pod.cvut.cz
19. 6. 2005 14:36 Nový

Re: Nic moc

Tak to je vec vkusu. Ja si teda sosnul SC10 a ze bych z nej byl nejak unesenej :) Mne zase vyhovuje prehledna grafika TotalCmd. Kdyby aspon SC10 umel SSL,tak dejme tomu,ze by aspon v necem byl lepsi a uvazoval bych o jeho pouzivani (snad bych vykiloval ten pohadkovej vzhled :),ale takhle nevidim duvod menit.
Tom
Tom (neregistrovaný) ---.237.broadband.iol.cz
11. 7. 2005 1:50 Nový

Re: crack

Vážení pánové, vážené dámy. Mám dojem, jako byste právě přiletěli z jiné planety. Z planety, kde se distribuční společnosti chovají k uživatelům více lidsky, než u nás. Rád bych Vás tedy všechny přivítal na Zemi a seznámil Vás se zdejšími podmínkami.
Crackování a kopírování sw všeho druhu je zcela pochopitelně běžnou záležitostí. Ne, že bych z toho měl radost, ale ať se na to dívám z jakékoliv strany, jiná možnost mě nenapadá. Zkuste někdy to stejné, co jsem dnes udělal já: spočítal jsem celkovou cenu za os, a všechny daší aplikace, hry,... Zkrátka veškerý sw, který používám (nepočítám v to programy, ktéré mi leží ve stole a použiji je 1x za rok). Když jsem se zastavil na čísle 127 490,-Kč s DPH, udělalo se mi poněkud nevolno, zvláště, když jsem si uvěomil, že do toho nejsou započteny další aktualizace a podobné výdaje. Vaší ekonomickou situaci neznám, je však zřejmě velmi dobrá, neboť já bych pro takovou investici jen těžko hledal prostředky.
Pro Vás je evidentně "dobrý pocit" z odměnění programátora doslova k nezaplacení. Bohužel neoprávněně, jelikož z Vaší kapsy nejde podpora k programátorům, nýbrž právě k distribučním firmám, reklamním společnostem a dalším článkům řetězce. Samotný programátor obdrží nepatrnou část ceny. Je to fakt, který nemohu tolerovat.
Proto se obávám, že dokud pozemské vývojářské firmy nezmění distribuční politiku, nebude se ani situace s kupováním licencí ubírat lepším směrem.
Všeny Vás zdravím a doufám, že se na Vaši planetu také brzy podívám.

PS: Příspěvek našeho zahraničního mimozemšťana mi ani nestojí za komentář.
Marek
Marek (neregistrovaný) ---.119.108.194.contactel.net
16. 8. 2005 15:07 Nový

Re: crack

Až někdy něco užitečného vyrobíš (a nebudeš sedět dlouhé hodiny pouze u her) a někdo ti to ukrade, zřejmě změníš názor. Nevím co všechno máš v počítaci ale 127 tis. mi připadne trochu ujeté. Já podnikám na PC s profesionálními programy, všechny mám zakoupeny a celkem mě to přišlo na cca 40 tisíc korun. V práci pak mám navíc AutoCAD a podobné programy a tam se cena vyšplhala na asi 200 tisíc. Tak opravdu nevím co tam máš ty. Je třeba si uvědomit, že pokud pomocí určitého sw vydělávám peníze (a mnohdy to nejsou malé částky) tak ten bude určitě dražší než jiný soft. Na obyčejnou domáci práci si vystačíš s poměrně malou částkou.
N.J.
N.J. (neregistrovaný) ---.grapesc.cz
30. 8. 2005 16:44 Nový

TCM

Já nevím, jednoznačně Total Commander a Windows - to je soft který používám spoustu roků a jsem s ním spokojen. Proč bych tedy neměl zaplatit? Registrace Total Commandera se zaplatí jednou a klíč je platný i pro nové verze, upgrade je tedy zdarma. Další placený soft se nechá nahradit a používat freeware. Shareware je většinou omezeno. Nemám PC na hry, ale za soft který běžně používám zaplatím, proč ne?
Tom
Tom (neregistrovaný) ---.237.broadband.iol.cz
15. 9. 2005 18:52 Nový

Re: crack

Nevim, kde jsi vzal informaci, ze sedim cely den u her. Omlouvam se, zapomel jsem na Matlab (cca 130 000,-Kc). Zrejme opravdu nemas poneti o tom, co maji na pocitaci lide, kteri ne"podnikaji na PC s profesionalnimi programy".
N00b
N00b (neregistrovaný) ---.chello.upc.cz
29. 9. 2005 18:43 Nový

Re: Servant Salamander

ROTFL
Hahahaha mozna povykladam babicce..treba se taky usmeje:))))
cihla
cihla (neregistrovaný) ---.sh.cvut.cz
10. 10. 2005 15:16 Nový

Re: SUPER PROGRAM

Vsechno co jste tu napsali, ze Servant neumi, tak je to chyba lavky. Umi naprosto vsechno co Total a jeste vic... Asi jste ho dlouho nezkouseli... Nejen na Totalu se pracuje!
Bedřich Bedřich
Bedřich Bedřich (neregistrovaný) ---.chello.upc.cz
21. 10. 2005 12:27 Nový

Přesun HTML souborů vč. složek

Total Commander používám denně a jsem s ním max. spokojenej. Jen si nejsem jistej, nakolik jeho široké možnosti využívám.
Nevíte někdo, jestli lze Total Commander přimět k tomu, aby spolu s *.html a *.htm soubory přetahoval i příslušné složky? Vždycky to kvůli tomu musím dělat v Tento počítač, což není zrovna 2x pohodlné...
Omlouvám se, jestli sem tento dotaz nepatří.
TopG
TopG (neregistrovaný) ---.nat.karneval.cz
1. 11. 2005 13:27 Nový

HoHooo

Je to lahodný prográmek, který mě oblažuje již od počátků svého bytí. Mám ho ve fejsu Nortona a je mi s ním dobře. Zdravím všechny a těším se na další setkání u upgradu.
Mr.Ferda
Mr.Ferda (neregistrovaný) ---.195.108.194.contactel.net
18. 11. 2005 16:54 Nový

Re: salamander 2.5 beta 7 je lepší

No tak ja ted zkousim verzi 25 beta 10 full a s eroica to nema chybu. Mam nainstalene oba ale mnohem lepe se mi ovlada Servant a taky v zakladu umi mnohem vice i s praci kolem obrazku. Ovladani TC je jine a taky umi dost , nechci ale porad pri kazde havarii po inetu radit pratelum kteri do toho nevidi ktery plugin, kde a jak doplnit a nastavit.
Roman
Roman (neregistrovaný) ---.25.broadband3.iol.cz
2. 1. 2006 10:40 Nový

Česká nápověda?

Nevíte, kde bych sehnal českou nápovědu k Total Commanderu? Nainstaloval jsem si verzi, kde je sice i čeština, ale nápověda je stále anglicky...
Děkuji mnohokráte za odpověď
Egonek
Egonek (neregistrovaný) ---.karneval.cz
6. 1. 2006 13:27 Nový

Re: salamander 2.5 beta 7 je lepší

TC taky dokaze zobrazovat nabidku win pri stisknuti pravyho tlacitka nad souborem.....

Konfigurace->Nastaveni->Funkce->Vyber souboru pomoci mysi->Levym tlacitkem(Windows standard)

sam bezne pouzivam, bez toho by to nebylo ono :))
kkk
kkk (neregistrovaný) ---.praha5.net
2. 2. 2006 22:06 Nový

Re: crack

Tve nazory jsou prinejmensim zavadejici, neli primo stupidni."sorry zaten vyraz" slusneji to ale vyjadrit nejde. Jeto jako kdybys argumentoval za predpokladu, ze mleko stoji 100Kc/l tím, kdyz nemate na mliko tak krmte kojence vodou.Asi nemas tuseni kolik cini materská pripadne duchody, jak invalidni tak i starobni.
ElectriX
ElectriX (neregistrovaný) ---.ktuo.cz
3. 2. 2006 11:55 Nový

Re: nastavení FTP

Nejprve musí být na vašem PC nainstalován nějaký FTP server. To je např. Cerberus FTP server. Ten se pustí a pak je to velice jednoduché - pokud jste ve stejné síti ( stejný poskytovatel připojení ) - předpokládám že vaše IP není veřejná stačí v TCčku kliknout v tlačítkové liště na FTP a dále na Nové Připojení: Relace vyplňte libovolný text, do pole hostitel zadejte IP adresu toho, na koho se chcete připojit, do pole Jméno uživatele zadejte Anonymous, a pole heslo nechte prázdné. Potvrďte vytvoření a po poklikání na nově vytvořené připojení by vše mělo fungovat...
ElectriX
ElectriX (neregistrovaný) ---.ktuo.cz
3. 2. 2006 11:58 Nový

Re: Česká nápověda?

Česká nápověda bohužel neexistuje, kdyby ano určitě bych to věděl ( taky jsem ji kdysi sháněl ), ale stále je možnost zeptat se na diskuzním fóru na ghisler.com nebo třeba tady na slunečnici...
ElectriX
ElectriX (neregistrovaný) ---.ktuo.cz
3. 2. 2006 12:06 Nový

Total Commander 6.54

Omlouvám se Slunečnici, nejlepšímu serveru o softu v ČR, ale už jsem to nevydržel. Nové verze TC je už dva dny venku a asi jediná česká stránka, která o něm píše je http://error.unas.cz/ ! Pánové přispěvatelé, udělejte s tím něco... Více o TC 6.54: http://error.unas.cz/index2.html
Miro
Miro (neregistrovaný) ---.ul.tiscali.cz
4. 2. 2006 10:53 Nový

jednička

TC používám dlouhá léta - řádně zakoupen, protože za kvalitu je slušné zaplatit - a je to to nejlepší co znám. Perfektní je využití pluginů - stačí zmáčknout F3 a hned se otevře náhled na potřebný dokument, obrázek, tabulku atd. Žádné zdržování s otevíráním dalších prokramů. Prostě stačí F3........... A nejraději mám v TC přímé vypalování na CD/DVD - velmi jednoduché a účelné, jak rychle vypálit data. Pokud si uživatel pohraje s nastavením záložek, tak má vše přehledně uspořádané a přístupné.
Moloch
Moloch (neregistrovaný) ---.215.broadband4.iol.cz
4. 2. 2006 14:03 Nový

Re: Dotaz na zalozky

SUBST jsem používal celá léta, ale nese s sebou minimálně dvě nevýhody: 1. (kosmetická) Widle na substituovaný disk nacpou RECYCLER, i když ho nepoužívám * 2. přenášení souborů se chová jako mezi dvěma disky, je tedy stejně pomalé, jako kopírování.
tessa
tessa (neregistrovaný) ---.144.broadband5.iol.cz
7. 3. 2006 21:39 Nový

Re: crack

hm..crack
jako student, který se má dělat do školy nějaké slušné práce..aby obstál v konkurenci, tak bych dnes měla dělat všechno na počítači. Fajn a kde mám sehnat ty peníze na koupy těch programů?Ji jasně můžu to dělat ve škole, kde je vše v poho, ale to množství počítačů nestačí pro všechny. Z toho všeho nemám žádnej zisk a tak dát za cad, corel či ilustratrátor tolik peněz...? Konkurenční ArchiCad nám dal zadarmo studijní verzi...
anidavos
anidavos (neregistrovaný) ---.scnet.cz
27. 5. 2006 7:28 Nový

Re: Česká nápověda?

Pokud českou nápovědu k Total Commanderu nepotřebuješ instalovat, najdeš ji na www.rod.er.cz v příloze "Corel Graphics" mezi češtinami pro grafické programy.
NHo
NHo (neregistrovaný) ---.isp.t-mobile.cz
1. 6. 2006 1:34 Nový

Re: crack

Já taky pologramotná masabob, ty hovno a ne student, ty negramotný blb(ka).

Nauč se česky ty blbá krávo a potom sháněj nějaké programy.

pepin
pepin (neregistrovaný) ---.eurotel.cz
26. 8. 2006 20:52 Nový

FTP a notepad2

Používám v Tot.Commanderu na zobrazení html souborů Notepad 2 a, po úpravě kódu jej okamžitě uložím na server, ale se SSalamandrem tohle udělat nemohu, protože to uloží do složky "Dokumenty" místo na web a přes samé hlášení o stavu připojení je práce velmi nepříjemná. Jde tohle nějak odstranit? Jinak TC je asi v 80 procentech lepší, jak SS, ale i salamandr je v něčem užitečný a snadno by se dal dostat na úroveň TC, ale to by jeho tvůrci museli chtít :( ach jo.
SIMA
SIMA (neregistrovaný) ---.feld.cvut.cz
4. 10. 2006 11:20 Nový

Re: crack

Vážený pane XXX,
problém není ve fyzickém vlastnictví. Je to podobné, jakoby ste napsal knihu na práci strávil rok nebo i víc, a od vydavatelství nedostal ani korunu s tím, že přece rukopis vám vrátí.
(apropo kolik byste si řekl za celoroční práci... a co materiál...)
Pokud se někdo zabývá programováním má snad právo požadovat libovolnou cenu. Vy jako spotřebitel máte právo tuto cenu nepřijmout a výrobek si nekoupit nebo využít konkurenci.
Já také nepoužívám winzip, protože stojí ... a raději použiju jiný konkurenční, který je zadarmo a podobně irfanwiev místo adsee.
Existuje mnoho programu, které jsou zadarmo a mají podobné schopnosti jako placené.
Úkolem ochrany je pouze znepříjemnit kreknutí programu, vždy se najde někdo kdo si dá tu práci... A programátoři to vědí (lépe než kdo jiný), proto mění i její mechanismy.
SIMA
SIMA (neregistrovaný) ---.feld.cvut.cz
4. 10. 2006 11:20 Nový

Re: crack

Vážený pane XXX,
problém není ve fyzickém vlastnictví. Je to podobné, jakoby ste napsal knihu na práci strávil rok nebo i víc, a od vydavatelství nedostal ani korunu s tím, že přece rukopis vám vrátí.
(apropo kolik byste si řekl za celoroční práci... a co materiál...)
Pokud se někdo zabývá programováním má snad právo požadovat libovolnou cenu. Vy jako spotřebitel máte právo tuto cenu nepřijmout a výrobek si nekoupit nebo využít konkurenci.
Já také nepoužívám winzip, protože stojí ... a raději použiju jiný konkurenční, který je zadarmo a podobně irfanwiev místo adsee.
Existuje mnoho programu, které jsou zadarmo a mají podobné schopnosti jako placené.
Úkolem ochrany je pouze znepříjemnit kreknutí programu, vždy se najde někdo kdo si dá tu práci... A programátoři to vědí (lépe než kdo jiný), proto mění i její mechanismy.
SatchmO
SatchmO (neregistrovaný) ---.hkfree.org
10. 10. 2006 17:56 Nový

FTP reconnect

Je mozne stahnout si do TCmd nejaky plugin, ktery by zaridil, aby po preruseni pripojeni se TCmd automaticky znovu pripojil a pokracoval ve stahovani nacateho souboru? Diky
Marek
Marek (neregistrovaný) ---.119.108.194.contactel.net
3. 11. 2006 9:34 Nový

Re: crack

Je vidět, že tomu opravdu velmi, velmi rozumíš. Kojence vodou krmit nemusím, protože na trhu není jen komerční mléko za 100,- kč/l, ale i méně drahá, či dokonce "free" mléka, která mají úplně stejnou výživnou hodnotu. Kolik činí mateřská vím až moc dobře.
Marek
Marek (neregistrovaný) ---.119.108.194.contactel.net
3. 11. 2006 10:00 Nový

Re: crack

No tak to vidíš. ArchiCad máš zadarmo. A existují i free programy na vektorovou grafiku (Corel, Ilustrator). Tak co tady brečíš? Jenže Corel s Ilustratorem jsou nejlepší a používají je všichni, že?
Killer
Killer (neregistrovaný) ---.kn.vutbr.cz
8. 11. 2006 17:01 Nový

Re: SUPER PROGRAM

Tak si nainstaluj verzi 2.5 beta 11 a podívej se odborníku...:-P Umí to:-))) Na Salamanderu se mi líbí přívěťivější ovládání, prostě věc zvyku a na TC si prostě NIKDY nezvyknu...
muhehe
muhehe (neregistrovaný) ---.pilsfree.net
8. 12. 2006 20:03 Nový

Re: SUPER PROGRAM

zalozim flame
nejlepsi je MC ( Midnight Commander ) doinstalovanej do FC6 (Fedora_core_6) umi toho dost a nestoji nic. Na navic soft je free
TCMD je dobrej ale MC mam radsi :)


jo jeste instalace : "yum -y install mc" :D
Moloch
Moloch (neregistrovaný) ---.41.broadband5.iol.cz
9. 12. 2006 1:51 Nový

Re: SUPER PROGRAM

tvrzení "TCMD je dobrej ale MC mam radsi :)" je výkřik do tmy, poněváč TCMD je (b)IMHO nejlepší souborový manažer pod widlema, "Morton" (MC) je dost dobrý program pod Linuxem

BTW dneska jsem koupil Computer, kde vyšla beta sedmičky TCMD; zajímavé... jen tag dáll!
jenik
jenik (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
12. 2. 2007 21:55 Nový

zásek

Mám dotaz ohledně FTP klientů v čele s TC, přenos se mi pokaždé zasekne na příkazu "LIST" a dál to "zamrzne", kromě TC jsem vyzkoušel i jiné freeware programy a pokaždé stejný problém..., když jsem zkoušel totéž u kamaráda na počítači, fungovalo to bezvadně, takže problém je u mě. Díky za radu.
vrp
vrp (neregistrovaný) ---.customers.t-mobile.cz
17. 2. 2007 1:31 Nový

Re: Servant Salamander

Salamander je mnohonásobně lepší a má mnohonásobně lepší vzhled.. jediný důvod proč používatTotal Comander je to že umí FTP...
sark
sark (neregistrovaný) 195.47.79.---
8. 3. 2007 16:37 Nový

Re: pecka

Tohle ale neni vec TC, ale nastaveni FTPka, ktery nevypisuje konfiguracni soubory zacinajici teckou. Pokud tedy nemuzes FTP konfigurovat, nezbyva nez zadonit u admina (taky urcite rad poradi, jak vypnout Caps Lock).
Petr
Petr (neregistrovaný) 213.195.230.---
1. 4. 2007 18:06 Nový

Re: crack

Problém je v tom, že ty nejspíše podnikáš, takže chtě nechtě se využíváním tohoto softwaru obohacuješ. Navíc sis ho nejspíše odečetl z daní, tudíž jsme ti ho stejně vlastně zaplatili na daních my ostatní nepodnikavci, od kterých si to stát vybere do poslední koruny:-). A těch 40 tis. korun bych chtěl vidět - to máš na compu jen widle professional a mrkvosoftí office (full v profi verzi) a zbytek freeware (na který si ale dej pozor, pokud ho používáš k práci - poměrně dost freeware programů není freeware pokud je používáš k výkonu práce a výdělku).
Divá Bára
Divá Bára (neregistrovaný) ---.net.upc.cz
6. 4. 2007 5:50 Nový

Re: crack

> Navíc sis ho nejspíše odečetl z daní, tudíž jsme ti ho stejně vlastně zaplatili na daních my ostatní nepodnikavci.

Tak tahle věta, ta by se asi měla už konečně zapsat zlatým písmem do českých dějin. Opravdu by mě zajímalo, kterej kretén s ní přišel poprvé.

Takže jak to vlastně je:
1) Podnikám, tedy vytvářím pro sebe nějaký _hrubí_ zisk.
2) Z tohoto_hrubého_ zisku použiji část na to, abych si pořídila potřebné prostředky k tomu, abych mohla podnikat, tedy vytvářet zisk (elektřina, software, počítač(e), nájem, papír, případně mzdy zaměstnancům a pod.) Tuto položku si odečítám z daní.
3) Zůstane mi čistý zisk
4) A ten kurva fix pak zdaním!

A teď mi ty nádhero řekni, kde si mi zaplatil jednu jedinou korunu na to, abych si mohla pořídit třeba ten SW, který jsem si odepsala z daní?

Ještě ti to spočítám jinak - řekněme jen od oka pro názornost, že:
Vyfakturuji za rok 1.000.000 Kč
Nakoupím pro účely podnikání za 900.000
Ty si podle tebe nemohu odepsat z daní a tak zaplatím daň z 1.000.000 Kč, což (velni zhruba) je 25%, tedy 250.000 Kč

900.000 + 250.000 = 1.150.000 Kč a teď mi ty nádhero vysvětli, kde mám vzít na daně chybějících 150.000 Kč

Naštěstí je to jinak:
Vyfakturuji za rok 1.000.000 Kč
Nakoupím pro účely podnikání za 900.000
Zůstane mi 100.000 Kč, které zdaním (tentokrát je to už jenom 12%) a zbyde mi čistého výdělku 88.000 Kč za rok.

Nebudu zde rozepisovat podrobně, jak se co daní, kdy jsou jaké sazby a kde jsou jaké odpočty, to by bylo nejméně na týdem psaní. Ale z výše popsaného je doufám už jednou pro vždy jasné, co znamená "odečteš si to z daní".


A teď se ještě vrátím k tomu, jak moc je či není 40.000 Kč na software. XP prof. = cca 4.000, Adobe Photoshop cca 25.000 Kč, antivir cca 1.500 Kč, a pokud nechceš poštu spravovat na seznamu a nebo v ubohým Outlook Expresu, tak poštovní program cca 1.500 Kč. Plus nějaké další drobnosti, řekněme 8.000 Kč celkem je to právě 40.000 Kč. - Místo Mrkvosoftího Office použij OpenOffice.org, Adobe Reader je free, MP3 přehraješ v WMplayeru, který je součástí XP a dál už mě nic nenapadá, co bys mohl k práci potřebovat. A to jen ten Adobe Photoshop jsem sem použila jako zástupce některého, pro pracovní potřeby nutného, programu, jehož cena bude plus/mínus do stejné ceny (nepočítám ojedinělé případy mnohem dražších programů)

Tak, to je asi tak vše, co bych k tomu dodala. Nikdy už se tu nestavím, tak se ani neztrapňuj případnou rádoby chytrou odpovědí.
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.rps.cz
9. 9. 2007 0:44 Nový

Re: crack

Divá Bára napsal:
> Navíc sis ho nejspíše odečetl z daní, tudíž jsme ti ho stejně vlastně zaplatili na daních my ostatní nepodnikavci.

Tak tahle věta, ta by se asi měla už konečně zapsat zlatým písmem do českých dějin. Opravdu by mě zajímalo, kterej kretén s ní přišel poprvé.

Takže jak to vlastně je:
1) Podnikám, tedy vytvářím pro sebe nějaký _hrubí_ zisk.
2) Z tohoto_hrubého_ zisku použiji část na to, abych si pořídila potřebné prostředky k tomu, abych mohla podnikat, tedy vytvářet zisk (elektřina, software, počítač(e), nájem, papír, případně mzdy zaměstnancům a pod.) Tuto položku si odečítám z daní.
3) Zůstane mi čistý zisk
4) A ten kurva fix pak zdaním!

A teď mi ty nádhero řekni, kde si mi zaplatil jednu jedinou korunu na to, abych si mohla pořídit třeba ten SW, který jsem si odepsala z daní?

Ještě ti to spočítám jinak - řekněme jen od oka pro názornost, že:
Vyfakturuji za rok 1.000.000 Kč
Nakoupím pro účely podnikání za 900.000
Ty si podle tebe nemohu odepsat z daní a tak zaplatím daň z 1.000.000 Kč, což (velni zhruba) je 25%, tedy 250.000 Kč

900.000 + 250.000 = 1.150.000 Kč a teď mi ty nádhero vysvětli, kde mám vzít na daně chybějících 150.000 Kč

Naštěstí je to jinak:
Vyfakturuji za rok 1.000.000 Kč
Nakoupím pro účely podnikání za 900.000
Zůstane mi 100.000 Kč, které zdaním (tentokrát je to už jenom 12%) a zbyde mi čistého výdělku 88.000 Kč za rok.

Nebudu zde rozepisovat podrobně, jak se co daní, kdy jsou jaké sazby a kde jsou jaké odpočty, to by bylo nejméně na týdem psaní. Ale z výše popsaného je doufám už jednou pro vždy jasné, co znamená "odečteš si to z daní".


A teď se ještě vrátím k tomu, jak moc je či není 40.000 Kč na software. XP prof. = cca 4.000, Adobe Photoshop cca 25.000 Kč, antivir cca 1.500 Kč, a pokud nechceš poštu spravovat na seznamu a nebo v ubohým Outlook Expresu, tak poštovní program cca 1.500 Kč. Plus nějaké další drobnosti, řekněme 8.000 Kč celkem je to právě 40.000 Kč. - Místo Mrkvosoftího Office použij OpenOffice.org, Adobe Reader je free, MP3 přehraješ v WMplayeru, který je součástí XP a dál už mě nic nenapadá, co bys mohl k práci potřebovat. A to jen ten Adobe Photoshop jsem sem použila jako zástupce některého, pro pracovní potřeby nutného, programu, jehož cena bude plus/mínus do stejné ceny (nepočítám ojedinělé případy mnohem dražších programů)

Tak, to je asi tak vše, co bych k tomu dodala. Nikdy už se tu nestavím, tak se ani neztrapňuj případnou rádoby chytrou odpovědí.
Franta
Franta (neregistrovaný) ---.nbk.vse.cz
2. 10. 2007 8:17 Nový

Re: Servant Salamander

vrp napsal:
Salamander je mnohonásobně lepší a má mnohonásobně lepší vzhled.. jediný důvod proč používatTotal Comander je to že umí FTP...

To nova verze Sarvant Salamanderu umi take. FTP a dokonce i zabezpeceny FTP (SFTP, SCP).
Sallmi
Sallmi (neregistrovaný) ---.a.softex.cz
23. 10. 2007 8:17 Nový

Re: crack

Divá Bára napsal:
> Navíc sis ho nejspíše odečetl z daní, tudíž jsme ti ho stejně vlastně zaplatili na daních my ostatní nepodnikavci.

Tak tahle věta, ta by se asi měla už konečně zapsat zlatým písmem do českých dějin. Opravdu by mě zajímalo, kterej kretén s ní přišel poprvé.


osobne si myslim, ze spravnejsi oznaceni by melo byt - odecte si to od zakladu dane.
 
A teď se ještě vrátím k tomu, jak moc je či není 40.000 Kč na software. XP prof. = cca 4.000, Adobe Photoshop cca 25.000 Kč, antivir cca 1.500 Kč, a pokud nechceš poštu spravovat na seznamu a nebo v ubohým Outlook Expresu, tak poštovní program cca 1.500 Kč. Plus nějaké další drobnosti, řekněme 8.000 Kč celkem je to právě 40.000 Kč. - Místo Mrkvosoftího Office použij OpenOffice.org, Adobe Reader je free, MP3 přehraješ v WMplayeru, který je součástí XP a dál už mě nic nenapadá, co bys mohl k práci potřebovat. A to jen ten Adobe Photoshop jsem sem použila jako zástupce některého, pro pracovní potřeby nutného, programu, jehož cena bude plus/mínus do stejné ceny (nepočítám ojedinělé případy mnohem dražších programů)

Myslim, ze v soucasne dobe je castka 40000,- znacne podhodnocena. Ano to co je zde popsano, muze stacit tak sekretarce nebo nekomu, kdo potrebuje obcas napsat nejaky text, ale ne pracovnikovi ktery pouziva PC jako hlavni soucast pro svou pracovni napln. Neni zde zapocitan ucetni program, jehoz hodnota se musi rozpocitat mezi pracovniky tento pouzivany. Lze namitat, ze si muzes najmout firmu. Ano ale ta si svou praci na svem SW take necha zaplatit. SW vybaveni meho pracovniho PC dosahuje napriklad neco k 250 000,-.
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.adsl.dial-up.cz
27. 1. 2008 14:08 Nový

Re: Přesun HTML souborů vč. složek

jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjBedřich Bedřich napsal:
Total Commander používám denně a jsem s ním max. spokojenej. Jen si nejsem jistej, nakolik jeho široké možnosti využívám.
Nevíte někdo, jestli lze Total Commander přimět k tomu, aby spolu s *.html a *.htm soubory přetahoval i příslušné složky? Vždycky to kvůli tomu musím dělat v Tento počítač, což není zrovna 2x pohodlné...
Omlouvám se, jestli sem tento dotaz nepatří.
totcmd
totcmd (neregistrovaný) ---.61.48.77.knetint.cz
2. 6. 2008 7:53 Nový

Re: Česká nápověda?

anidavos napsal:
Pokud českou nápovědu k Total Commanderu nepotřebuješ instalovat, najdeš ji na www.rod.er.cz v příloze "Corel Graphics" mezi češtinami pro grafické programy.

 

Česká nápověda pro Total Commander ve formátu *.chm je ke stažení zde:

http://www.spravcesouboru.lnk.cz/download.php

 

uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.orange.sk
30. 9. 2010 21:03 Nový

Re: Dotaz na ftpecko

ano, staci dole do prikazoveho riadku napisat priamo chmod 777 subor.con
Ivan
Ivan (neregistrovaný) ---.pilsfree.net
2. 5. 2012 11:00 Nový

Re: Dotaz na zalozky

Dobry den, ano tento problem lze odstranit napr. ve verzi 7.56 a výše. Musíte v roletce zalozky zatrhnout

"uzamknout a povolit zmenu slozky". Pak nedojde k tomuto jevu. Bohuzel ja mam Total C. 6.01 a ten tohle

jeste neumi, takze ja jsem propadajici. Mejte se, Ivan.

uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.adslcust.sbone.cz
23. 10. 2007 5:42 Nový

Re: crack

anonymní uživatel napsal:
Divá Bára napsal:
Takže jak to vlastně je:
1) Podnikám, tedy vytvářím pro sebe nějaký _hrubí_ zisk.
 
 
 Tak to je každýmu jasný, snad jen, že ten zisk, když už, tak bude hrubÝ. 
totcmd
totcmd (neregistrovaný) ---.konarik.cz
26. 4. 2008 18:39 Nový

Re: Přesun HTML souborů vč. složek

Veškeré dotazy k tomuto problému směřuj do českého fóra - vlákno:

http://ghisler.ch/board/viewtopic.php?t=11606&highlight=htm

...zde se dozvíš i řešení. :-) 

 

Případně se podívej do české nápovědy pro Total Commander. Česká nápověda pro Total Commander je ke stažení zde:

http://www.spravcesouboru.lnk.cz/download.php 

uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.802.cz
8. 5. 2008 0:54 Nový

Re: crack

Sallmi napsal:
Divá Bára napsal:
> Navíc sis ho nejspíše odečetl z daní, tudíž jsme ti ho stejně vlastně zaplatili na daních my ostatní nepodnikavci.

Tak tahle věta, ta by se asi měla už konečně zapsat zlatým písmem do českých dějin. Opravdu by mě zajímalo, kterej kretén s ní přišel poprvé.


osobne si myslim, ze spravnejsi oznaceni by melo byt - odecte si to od zakladu dane.
A teď se ještě vrátím k tomu, jak moc je či není 40.000 Kč na software. XP prof. = cca 4.000, Adobe Photoshop cca 25.000 Kč, antivir cca 1.500 Kč, a pokud nechceš poštu spravovat na seznamu a nebo v ubohým Outlook Expresu, tak poštovní program cca 1.500 Kč. Plus nějaké další drobnosti, řekněme 8.000 Kč celkem je to právě 40.000 Kč. - Místo Mrkvosoftího Office použij OpenOffice.org, Adobe Reader je free, MP3 přehraješ v WMplayeru, který je součástí XP a dál už mě nic nenapadá, co bys mohl k práci potřebovat. A to jen ten Adobe Photoshop jsem sem použila jako zástupce některého, pro pracovní potřeby nutného, programu, jehož cena bude plus/mínus do stejné ceny (nepočítám ojedinělé případy mnohem dražších programů)

Myslim, ze v soucasne dobe je castka 40000,- znacne podhodnocena. Ano to co je zde popsano, muze stacit tak sekretarce nebo nekomu, kdo potrebuje obcas napsat nejaky text, ale ne pracovnikovi ktery pouziva PC jako hlavni soucast pro svou pracovni napln. Neni zde zapocitan ucetni program, jehoz hodnota se musi rozpocitat mezi pracovniky tento pouzivany. Lze namitat, ze si muzes najmout firmu. Ano ale ta si svou praci na svem SW take necha zaplatit. SW vybaveni meho pracovniho PC dosahuje napriklad neco k 250 000,-.

Programy ke stažení jsou na Slunečnici bez virů a spyware. Naše uživatele chrání ESET NOD Antivirus.