Customers management, GnomGuru CRM - Slunečnice.cz

 Customers management, GnomGuru CRM 1.1.557

Pro hodnocení programu se prosím nejprve přihlaste

Staženo 0 ×
Zdarma

Sdílet

Customers database, contact management and job scheduler CRM with a reminders.

🌟 Designed for entrepreneurs and small business (1-15 employees). 🌟

✍ Tracks all the information pertaining customers. This includes all the contact management, database, business appointments, services, materials, and products that the customer requires or has used in the past.

📣 Appointment scheduler reminds customers about scheduled books with a personalized SMS notifications. Example: “Hi Amy, I would like to remind you about your upcoming appointment for manicure tomorrow at 2 pm.”

🔗 Your personal Online booking page.

🔐 Employees management(for nail salon, spa, small business). Sub-accounts with appointment book, scheduler and reminder with a limited access to customer database.

🔨 Highly and easily customizable business management scheduler CRM app.

🔌 Works online and offline!

A Gnom.guru account is required to use appointment scheduler GnomGuru CRM app. You can sign up for a free trial right on the app.
  • Verze programu

    1.1.557

  • Poslední aktualizace od vývojáře

    9. 1. 2018 2018-01-09

  • Počet stažení

    0 ×

  • Velikost

    8 MB 8 MB

  • Web autora

  • Produktivita
  • Podporované jazyky

    • Angličtina
    • ,
    • Francouzština
    • ,
    • Němčina
    • ,
    • Ruština
    • ,
    • Španělština
Zobrazit více

Pro hodnocení programu se prosím nejprve přihlaste

Staženo
0 ×

TIP: Stahují se vám programy pomalu? Změřte si rychlost svého internetového připojení.