Expanzo Call - historie volání - databáze firem - Slunečnice.cz

 Expanzo Call - historie volání - databáze firem 1.2

Pro hodnocení programu se prosím nejprve přihlaste

Staženo 0 ×
Zdarma

Sdílet

S aplikací Expanzo Call - historie volání máte přehled o tom kdo Vám volal, jestli volá obtěžující číslo a jestli Vám stojí za to zvednout hovor. Aplikace obsahuje vlastní Call Log, v kterém vidíte výpis volání s telefonními čisly, kterou jsou sparováné s firmami a hodnoceními v databázi Expanzo.com.

Funkce aplikace:
- identifikace volajícího (identifikuje hodnocené telefonní čísla a čísla z databáze firem, je možné identifikovat jak příchozí, tak odchozí hovory)
- hodnocení hovorů (můžete ohodnotit nevyžádané hovory)
- export a uložení historie volání na server (placená služba umožňující uložení historie volání na server a její propojení s databází firem a CRM systémem)
- napojení na databázi firem Expanzo.com (české a slovenské firmy)
- statistiky volání (webová aplikace Vám přinese přehled o počtu, délce hovorů, nabízí grafický přehled volání)
- aktivace monitoringu ze strany volajícího (volající má kontrolu nad tím, kdy je monitoring historie hovorů aktivní a v který čas se protokol volání zasílá na server)


Aplikace je také vhodná jako nástroj pro kontrolu a monitoring firemních hovorů, například obchodníků. Obchodníkovi identifikuje kdo z jaké firmy volal a nevyžádané hovory. Umožňuje ukládat výpis hovorů na server, páruje hovory s databází Expanzo.com (www.expanzo.com), kde je více než 976 000 telefonů českých firem a více jak 140 000 telefonů firem slovenských.

Služba umožňuje uloží všechny typy hovorů (příchozí, odchozí, nedovoláno, …). Sledovaný sám ovládá, kdy má být monitoring aktivní a kdy se data mají ukládat na externí server.

S řešením můžete vědět, jestli obchodník aktivně oslovuje klienty. Obchodníkovi identifikuje příchozí hovory, již před příjetím hovoru tak může vědět, kdo mu volá, i když kontakt nemá uložený v adresáři telefonu.

Sledování hovorů nebylo nikdy, tak snadné.

Aplikace má pro obchodníky největší využití při současném využití CRM systému, v kterém je vedena databáze firem a obchodních jednání.


Upozornění k nastavení aplikace:
U některých telefonů je nutné nastavit, aby telefon aplikaci nezabíjel např. u telefonů Asus se nastavuje v sekci Mobilní správce > Oprávnění > Správce automatického spuštění >povolit automatické spouštění aplikace.

Dále je také nutné povolit vykreslování okna přes jiné aplikace.
  • Verze programu

    1.2

  • Poslední aktualizace od vývojáře

    5. 1. 2018 2018-01-05

  • Počet stažení

    0 ×

  • Web autora

  • Komunikace
  • Podporované jazyky

    • Angličtina
    • ,
    • Čeština
    • ,
    • Slovenština
Zobrazit více

Pro hodnocení programu se prosím nejprve přihlaste

Staženo
0 ×

TIP: Stahují se vám programy pomalu? Změřte si rychlost svého internetového připojení.