ESET jsem používal několik let bez problémů - počátkem r. 2020 mi skončila licence, program se mi nepodařilo obvyklým způsobem odstranit a nějaké pozůstatky se chovají jako agresivní viry a neurvalým způsobem se stále připomínají k opětovné instalaci programu - obávám se, že nenormální odinstalaci nezvládnu a budu nucen vyhledat odborný servis, který mi nejspíš provede kompletní přeinstalaci W10 - jestliže výrobce takové pasti do softu dá, pak jistě kalkuluje s tím, že tyto obavy donutí bývalého uživatele prodloužit licenci, i když o ní nestojí - je to naprostá špína a velmi radím ESET NEBRAT !!!
při jeho běhu v pc neuvěřitelně ... otravuje hláškami Skoro mám pocit, že pokud je os platforma pro běh programů, pak eset je právě ten nejhlavnější :( Na každou operaci upozorňuje, vše vyžaduje potvrdit. Do minuty klidně 50x. Nikoli esete, nejsi priorita a pokud neumíš optimalizovat procesy, tvůj otravný sw mažu. A polepši se ;)
Není pravda, nemám hlášky od ESETu ani 1x/den, 1x/týden, 1x/měs. Musíte si to asi někde nastavit. ESET mně kdysi zachránil, před jeho existencí mně viry sežraly všechna data. Kdysi byl v mezinárodním testu vyhodnocen jako 2. nejlepší na světě.
Ach Jaj Takých prípadov ako odinštalovať ESET :DDDDD
----__-----
IDe to lahko
Inšttalujte Revo Unintstalles MEGA SUPER NAJDE VSETKO I ODINSTALUJE ATD...
Zdarma je antivirák Eset asi ve zkušební verzi, možná na 1 měsíc. Jinak se platí a je úžasný ! Mám jej mnoho let, to jste vy, junioři, ještě byli na houbách, když vznikal :-)
Ahoj. Potreboval by jsem odinstalovat eset smart security 7 Mam ji jen na dolní liště. Nemám ho ani v nabídce start a ani v nabidce odinstalovani programu.Je proste jen na liste dole a ani pravym tlacitkem mysi nejde odinstalovat.Poradite mi?
Jako 2. nejlepší na světě byl kdysi vyhodnocen ESET. Zachránil mě. Mám nyní Eset Internet Security. Igora Háka neznám osobně, ale sleduji ho na dálku od jeho studentských let, je to špička ve virech/antivirech a pracuje snad nyní již déle v Esetu. Díky němu jsem bez virů, kdysi mně obratem vždy se vším poradil, nejenom s viry, nyní už asi sedí ve vedení, netuším.
Až do verze 4 jsem na Nod nedal dopustit, člověk o něm nevěděl a fungoval spolehlivě. Od upgrade na verzi 5 je to neštěstí. Při aktualizaci sežere výkon celého kompu, uprostřed dne najednou začne kontrolovat soubory spuštěné při startu, čímž sežere 99% výkonu... jeho někdejší nenáročnost je pryč, nyní je sand horší jak AVG :-(.
Komp je Pentium Dual core, 1GB RAM, XP SP3, čili žádné dělo, ale zase ne takový šrot, aby ho antivir několikrát denně úplně umrtvil.
Dobrý den,
všechny nabízené verze programu NOD32 naleznete přehledně seřazené v kategorii Varianty - http://www.slunecnice.cz/sw/nod/varianty/
Připojení externího HDD na XP pouze v nouzovém režimu !!!!!????
Tak to je teda soft.
eset je nejdebilnější antivir jaký jsem kdy měl v počítači jsem měl 3 trojské koně a eset se choval jako by tam nic nebylo takže ochranu v reálném čase určitě neposkytuje přešel jsem na antivir trustport a jsem maximálně spokojený neohlašuje tolik falešných poplachů jako eset a chraní počítač v realném čase
Platit za antivirove programy je spis pro firmy. Pro bezne uzivatele jsou mnohem lepsi antiviry zadarmo, ktere byvaji casto jeste lepsi nez ty placene.
Podivejte se na posledni srovnani antiviru 2011
Smazane veci jsou v karantene, odkud se daji obnovit. Gugl ti ty exe najde.
Co nouzovy rezim? Pokud jde, vratit do posledniho funkcniho stavu nebo opravna instalace.
Jinak spustit pres live cd, napr. Hiren's Boot cd, opravit registry pomoci CCleaneru, projet antivirem, proste vyzkouset ruzny moznosti. Pokud nevis, o cem pisu, at ti to udela nekdo, kdo vi.
Tak jsem to nainstaloval a než jsem prošel setup, oznámilo mi to, že 4 soubory "byly vyléčeny smazáním nebo přesunem do karantény".Tak jsem tu automatiku vpnul, chci vědět o každém mazání. jenomže při příštím startu to bylo zase nazpět, což jsem zjistil ve chvíli, kdy mi to smazalo recowery soft po třech hodinách jeho scanu disku. Fakt nadšenej z automatiky. Stejnej škodič jako AVG, to mi zase zpočátku mazalo při kopírování, aniž by to cokolikv řeklo. Člověk takové nastavení nepředpokládá a tedy ani nehledá...
Čuss,co myslíte mam noda a chci si stáhnout spybot,vim že se poperou,ale můžu si nechat oba,s tim že spybotem to občas projedu a nebo stačí nod?
Dík!
Milane, v lic. podminkach to skutecne je.
Win98 je uz dost stara zalezitost. Zkuste treba free verzi AVG.
Tak nejak to vyplyva z bodu 6 g licence: You may not use the Software obtained as a trial version or Not-For-Resale (“NFR”) with a view to avoiding payment of the License Fee under Article 17.
Neni to specifikovano zrejme proto, aby to neslouzilo navod. To se ovsem nepodarilo. Licence naznacuje nekolik zpusobu, jak se placeni vyhnout.
Drobet to nechápu.Proč bych mněl platit za ochranu svého PC z internetu,když jen občas nekomerčně prohlédnu,co se děje na stránkách,které mě zajímají.
Kvůli mě by ti tvůrci virů asi neměli náladu dělat nějaké červi,trojáky atd.Já si myslím,že by ty šikovné lidi kteří vymýšlí antiviry,mněl platit a dobře platit!!! někdo jiný.Např.banky a tomu podobné firmy a hlavně stát,který by po takovích mněl jít.Ale chápu,svím spůsobem je to další dobrý byznys,dnes pro širokou veřejnost.Ať jde o tu stranu dobrou,nebo špatnou.
Ahoj lidičky, mohl by mi někdo poslat kod na NOD32 ? Díky seidlovaromana@centrum.cz
Je videt, ze o tom nic blizsiho nevis. Tyhle 'fixy' jen upravuji udaj v registru o dobe platnosti. Sam program je plne funkcni. Davam ale prednost neoficialnim servrum.
Kdyz porovnam 0 Kc za Aviru a 1000 Kc za NOD, vyhrava Avira na cele care.
Kdo chce ale placenou verzi, at se podiva na americky prodejce NODu. Jsou mnohem levnejsi.O cem to asi svedci?
Tak to rikaji tvurci techto fixu. Ale muzes si to otestovat sam. Rozsirenost fixu znamena, ze delaji to, co maji. Cracky delaji to, o cem pises, a proto tak popularni nejsou. Nejpopularnejsi ale nejspis jsou loginy a hesla, vetsinou uvadena na ruznych cinskych serverech.
Pokud by tomu tak bylo s temi zlodeji, pak by bylo naopak lepsi prodavat tady levneji, ne? Viz ofic. ceny MS v Asii. Podle me to svedci hlavne o chamtivosti vyrobcu a zdejsich prodejcu. Proto je tu temer vse drazsi nez v zap. Evrope a USA.
Jsem dalek toho povazovat se za vsevedouciho.
Kvalitu MS bych ponechal stranou... Ale to, jakou ma ktery soft hodnotu, zalezi v zemich s volnym obchodem na trhu.
Prirovnani s kradezi auta kulha. Software nelze takto ukrast, ale jen pouzivat bez placeni. Cili kdyby si nekdo moje auto (treba s ruznymi vylepsenimi, ap.) zkopiroval, tak mi to vadit nebude, spis bych to bral jako oceneni svych schopnosti. (Nejsem zenska, ktery vadi, ze jina nosi stejny saty...) Kdyby mi ho ukradl, budu v prvni rade nadavat sobe, ze jsem ho spatne zabezpecil.
Srovnavat auto zadarmo ('vrak') a software zadarmo opet kulha. Je mnoho freeware srovnatelne kvalitniho nebo i lepsiho nez placeny. Treba CCleaner je hodne dobry freeware/ donationware.
anonymní uživatel napsal:Mám problém že mám Vistu a nainstalovala jsem nějak záhadným způsobem na pc 3,O mohl by mi někdo poradit jak to cracknout a nebo odinstalovat tuhle verzi i se špatným crackem a nainstalovat nějakou jinou verzi na kterou by se crack dal uplatnit?? díky předem , kontakt na kangaruo@seznam.cz
Je problem ve spatne verzi (32 misto 64 bit) nebo v nefunkcnim cracku? Obvykla odinstalace jako v XP nefunguje? Pak rucne smaz adresar s programem a jeste jine adresare, kam odklada soubory (v XP v Docs and Settings) a pak procisti registr napr. CCleanerem (nevim ale jestli je Vista verze).
Ing.Kubicek napsal:nebrat!
Ano, pane inženýre, už opravdu nic neberte. Ndělá Vám to ani trochu dobře.
tom napsal:zdravím chtěl bych poprosit o zaslání hesla na nod 32. :-)
Heslo je Sezame, sezame, otevři se.
Hoskin napsal:Ahoj, zdravím mohl by mi někdo také prosím poslat jméno a heslo nebo klíč na noda? budu vdečný na email : hoskinn@gmail.com
Tady je plná prdel licencí http://objednavka.eset.cz/order.php
Prosimvás mohl byste mi nekdo poslat NOD32 aby to nebylo jen na 30 dní už nevim co dal zkoušela jsem mnoho antiviráku ale bez uspechu. slyšela jsem o tomhle a slyšim na nej jen sami chvaly .nebaví me pořád hledat naky nový antiviraky,který stejne nic nevydrží. Hledala jsem snad už všude. Poslal by mi ho nekdo na email?Je to Prochajdec605@seznam.cz moc děkuju
anonymní uživatel napsal: prosím o zaslanie kľúča na Antivirus NOD 32 1korzar@centrum.skSnad to pochopite!!!!?????
http://uloz.to/hledej/?q=eset+login+wiever
Kahy napsal:Prosím taky jméno a heslo na nod32,nebo crack nebo něco. kofinka21@seznam.cz.cz děkuji moooc!!
Zde sou všechny cd-key k te nové verzi na moje webové strance
http://www.antiviry.estranky.cz/clanky/eset-smart-security-4/cd-key
Používal jsem NOD 32 pro win98SE a při poslední obnově před 30 denní lhůtou mi nejde utilita ze Slunečnice stáhnout. Vysvětlením je špinavá obchodní praktika Esetu, která lživým tvrzením, že jsem překročil 30 denní lhůtu použití TRIAL verze (program byl odstraněn dva dny před ukončením této lhůty, avízované samotným NODem) se snaží přimět klienty ke koupi produktu, namísto aby mohli dále (ve smyslu všeobecných podmínek Esetu) používat nekomerčně produkt zdarma i nadále. Je to sprosté a hanba celého Esetu. Poradí mi někdo jiný vhodný antivir zdarma? Díky.
Co to melete, člověče? Kde jste četl, že produkty Esetu jsou zdarma? Že nejde něco stáhnout ze Slunečnice, tak za to rozhodně nemůže výrobce softwaru. Vás mít za zákazníka nebo klienta, tak se půjdu zastřelit.
Milan napsal:
Používal jsem NOD 32 pro win98SE a při poslední obnově před 30 denní lhůtou mi nejde utilita ze Slunečnice stáhnout. Vysvětlením je špinavá obchodní praktika Esetu, která lživým tvrzením, že jsem překročil 30 denní lhůtu použití TRIAL verze (program byl odstraněn dva dny před ukončením této lhůty, avízované samotným NODem) se snaží přimět klienty ke koupi produktu, namísto aby mohli dále (ve smyslu všeobecných podmínek Esetu) používat nekomerčně produkt zdarma i nadále. Je to sprosté a hanba celého Esetu. Poradí mi někdo jiný vhodný antivir zdarma? Díky.
anonymní uživatel napsal:Co to melete, člověče? Kde jste četl, že produkty Esetu jsou zdarma? Že nejde něco stáhnout ze Slunečnice, tak za to rozhodně nemůže výrobce softwaru. Vás mít za zákazníka nebo klienta, tak se půjdu zastřelit.Milan napsal:Používal jsem NOD 32 pro win98SE a při poslední obnově před 30 denní lhůtou mi nejde utilita ze Slunečnice stáhnout. Vysvětlením je špinavá obchodní praktika Esetu, která lživým tvrzením, že jsem překročil 30 denní lhůtu použití TRIAL verze (program byl odstraněn dva dny před ukončením této lhůty, avízované samotným NODem) se snaží přimět klienty ke koupi produktu, namísto aby mohli dále (ve smyslu všeobecných podmínek Esetu) používat nekomerčně produkt zdarma i nadále. Je to sprosté a hanba celého Esetu. Poradí mi někdo jiný vhodný antivir zdarma? Díky.
Milan napsal:anonymní uživatel napsal:Co to melete, člověče? Kde jste četl, že produkty Esetu jsou zdarma? Že nejde něco stáhnout ze Slunečnice, tak za to rozhodně nemůže výrobce softwaru. Vás mít za zákazníka nebo klienta, tak se půjdu zastřelit.Milan napsal:Používal jsem NOD 32 pro win98SE a při poslední obnově před 30 denní lhůtou mi nejde utilita ze Slunečnice stáhnout. Vysvětlením je špinavá obchodní praktika Esetu, která lživým tvrzením, že jsem překročil 30 denní lhůtu použití TRIAL verze (program byl odstraněn dva dny před ukončením této lhůty, avízované samotným NODem) se snaží přimět klienty ke koupi produktu, namísto aby mohli dále (ve smyslu všeobecných podmínek Esetu) používat nekomerčně produkt zdarma i nadále. Je to sprosté a hanba celého Esetu. Poradí mi někdo jiný vhodný antivir zdarma? Díky.
Milan napsal:Už abyste šla, protože když ani nevíte, že klienti mohli zdarma používat Trial verzi NOD 32 po dobu 30 dnů, a ani vám to nedošlo z obsahu čteného textu, tak to je fakt ostuda.Používal jsem NOD 32 pro win98SE a při poslední obnově před 30 denní lhůtou mi nejde utilita ze Slunečnice stáhnout. Vysvětlením je špinavá obchodní praktika Esetu, která lživým tvrzením, že jsem překročil 30 denní lhůtu použití TRIAL verze (program byl odstraněn dva dny před ukončením této lhůty, avízované samotným NODem) se snaží přimět klienty ke koupi produktu, namísto aby mohli dále (ve smyslu všeobecných podmínek Esetu) používat nekomerčně produkt zdarma i nadále. Je to sprosté a hanba celého Esetu. Poradí mi někdo jiný vhodný antivir zdarma? Díky.
Katka Fréharová napsal:Prosím,prosím o crack na nod 32.Moc děkuju Katka :-)
Prej mi za 12 dní končí licence na NOD 32.....alespoň mi to hlásí bublina :-))).Potřebuji poradit nějaký dobrý antivir.program, učinný...a kde ho stáhnout zdarma! Díky moc Jiřka
a kde ho stáhnout zdarma!
Se samotnym stazenim zdarma neni problem, to jde u vsech, ale mate zrejme na mysli takovy, za ktery se neplati - freeware. ;) Mezi temi je jednim z nejdoporucovanejsich Avira Personal Edition. K nemu ZoneAlarm firewall a SuperAntiSpyware a mate nadstandardni zabezpeceni Win za 0 Kc.
Třeba Avast 4.8 je na internetu a pak licenční číslo na www.serials.ws
Prej mi za 12 dní končí licence na NOD 32.....alespoň mi to hlásí bublina :-))).Potřebuji poradit nějaký dobrý antivir.program, učinný...a kde ho stáhnout zdarma! Díky moc Jiřka
Killer napsal:Třeba Avast 4.8 je na internetu a pak licenční číslo na www.serials.wsPrej mi za 12 dní končí licence na NOD 32.....alespoň mi to hlásí bublina :-))).Potřebuji poradit nějaký dobrý antivir.program, učinný...a kde ho stáhnout zdarma! Díky moc Jiřka
Killer napsal:Dík za radu :-), avast jsem už měla stažený a chybělo mi to licenční číslo.Třeba Avast 4.8 je na internetu a pak licenční číslo na www.serials.wsPrej mi za 12 dní končí licence na NOD 32.....alespoň mi to hlásí bublina :-))).Potřebuji poradit nějaký dobrý antivir.program, učinný...a kde ho stáhnout zdarma! Díky moc Jiřka
korcula napsal:Chtěla bych se zeptat, zda se snese Avast a Nodem. Děkuji. Máme stále zavirovaný comp. Co radíte?
Obecne plati zasada nepouzivat vic antiviru najednou, zvlaste komplexnich baliku s rezidentnimi stity a firewally. Budou se navzajem rusit v cinnosti. Pokud je uz mate nainstalovane, jeden nechte vypnuty a pouzivejte ho jen na obcasnou kontrolu. Jako dalsi moznost zkuste online scannery a havet, kterou najdou, odstrante jednoucelovymi nastroji, ktere vyhledate zadanim jmena te haveti do googlu. Taky doporucuji SuperAntiSpyware, ktery si poradi s tim, co je nad sily mnoha antiviru.
korcula napsal:neznese! ako vies ze je zavirovany? kto ti to povedal? .... mno predpokladam obrovske mnozstvo kadejakych utilitiek antvirov a kade coho.... vsetko vymazat odinstalovat.... nainstalovat NOD alebo nieco ine a nechat iba ten ....1 iba jeden :-D paranoja sa nevyplaca!Chtěla bych se zeptat, zda se snese Avast a Nodem. Děkuji. Máme stále zavirovaný comp. Co radíte?
korcula napsal:...aa SuperAntiSpyware je fake nedoporucujem ..... radsej eset smart security a je tam vsetko ..pokope :-) jednoduche na pouzivanie nic viac netreba ... a aby niekto nepovedal ze som zaujaty tak kludne aj kaspera alebo AVG je mi to fuk ale je to komplex .-DChtěla bych se zeptat, zda se snese Avast a Nodem. Děkuji. Máme stále zavirovaný comp. Co radíte?
ho napsal:...aa SuperAntiSpyware je fake nedoporucujem ..... radsej eset smart security a je tam vsetko ..pokope :-)
Hmm? Zkus si radsi precist nejake reference na SAS. Opatril jsem si ho, aby zlikvidoval Trojana Vundo, na kteryho je ESS porad kratkej. ESS ma sve klady a zapory, napr. to, ze se nedostane do adresare System Volume Information. Umi ale spolupracovat se SAS.
gopal napsal:ho napsal:...aa SuperAntiSpyware je fake nedoporucujem ..... radsej eset smart security a je tam vsetko ..pokope :-)
Hmm? Zkus si radsi precist nejake reference na SAS. Opatril jsem si ho, aby zlikvidoval Trojana Vundo, na kteryho je ESS porad kratkej. ESS ma sve klady a zapory, napr. to, ze se nedostane do adresare System Volume Information. Umi ale spolupracovat se SAS.
mno jo ....s tym trojanom mal problem snad kazdy antivir....:-D a superantispyware .. ti ho vyliecil mno bomba:-D
vy kokoti crack je na nic a nelegalni tak se pak nedivte ze tam budete mit viry.
lepsi je si stahnout novi balik po 30 dnech z www.eset.cz a jen preinstalovat.
zahradník napsal:Podvod, zadny generatory licenci tam nejsou. Jdi do... vis kam.Generátory licencí na Nod si stáhněte tady (Nod je nutno vypnout, aby nehlásil falešné poplachy!!!):
hari napsal:zahradník napsal:Podvod, zadny generatory licenci tam nejsou. Jdi do... vis kam.Generátory licencí na Nod si stáhněte tady (Nod je nutno vypnout, aby nehlásil falešné poplachy!!!):
Já jsem si to stáhla a normálně mi to funguje.
hari napsal:zahradník napsal:Podvod, zadny generatory licenci tam nejsou. Jdi do... vis kam.Generátory licencí na Nod si stáhněte tady (Nod je nutno vypnout, aby nehlásil falešné poplachy!!!):
Já jsem si to stáhla a normálně mi to funguje.
bal.dev napsal:O licence se neni treba starat, kdyz se pouziva alternativni update server. Staci trochu hledat s panem guglem.
Jo, nejlepší je používat jakési alternativní update servry, o jejichž původu víš úplný hovno. A jen bůh ví, co ty updaty obsahují. Bože, ty seš kokot.
+++ napsal:bal.dev napsal:O licence se neni treba starat, kdyz se pouziva alternativni update server. Staci trochu hledat s panem guglem.
Jo, nejlepší je používat jakési alternativní update servry, o jejichž původu víš úplný hovno. A jen bůh ví, co ty updaty obsahují. Bože, ty seš kokot.
Stačí náhodně vybrat dva updaty z ofic. a neofic. servru a porovnat obsah v Total Commanderu.Neofic. updatové servery jsou v případě NODu velmi rozšířené, protože firma aktivně vyhledává a odstraňuje neofic licence, což je ale boj s větrnými mlýny a daň za kvalitu. Nekvalitní soft nikoho nezajímá. Kdyby byly nespolehlivé, jak je naznačováno, nebylo by tomu tak.
Ahoj pošle te mi prosim licenci na ESET Nod 32 dik meil xNorys@seznam.czdiky moc
xNorys napsal:
Ahoj pošle te mi prosim licenci na ESET Nod 32 dik meil xNorys@seznam.czdiky moc
vlastik necas napsal:take bych potreboval jestli se nekdo ozve byl bych velice vdecny na vlastimilnec@volny.czxNorys napsal:
Ahoj pošle te mi prosim licenci na ESET Nod 32 dik meil xNorys@seznam.czdiky moc
Lidi, lidi, vy si nedáte pokoj. Licence, které se volně potulují internetem, budou stejně jednoho dne zablokovány.
vlastik necas napsal:vlastik necas napsal:take bych potreboval jestli se nekdo ozve byl bych velice vdecny na vlastimilnec@volny.czxNorys napsal:Ahoj pošle te mi prosim licenci na ESET Nod 32 dik meil xNorys@seznam.czdiky moc
anonymní uživatel napsal:
Lidi, lidi, vy si nedáte pokoj. Licence, které se volně potulují internetem, budou stejně jednoho dne zablokovány.
Naprostej souhlas... B-) ale musim uznat, ze tahle diskuze k produktu je opravdu zabavna :'D
vlastik necas napsal:Licence pro všechny:xNorys napsal:Ahoj pošle te mi prosim licenci na ESET Nod 32 dik meil xNorys@seznam.czdiky moc
Přihlasovací jméno: GH 284534
Heslo:2ll3gg3kl6ee
anonymní uživatel napsal:Může mi prosím někdo poslat to zázračné heslo na NOD abych jej nemusel stále kazdý měsíc instalovat? abel.kain2000@seznam.czPoznám zázračné heslo na NOD - kúp si ORIGINÁL !!!! To nemáš na legálny NOD skutočne pár Sk-Kč?
Poznám zázračné heslo na NOD - kúp si ORIGINÁL !!!! To nemáš na legálny NOD skutočne pár Sk-Kč?To neni par Sk-kc, ale pres 1200. Kdo je nema nebo nechce dat, muze v pohode pouzivat napr. Aviru free verzi, ktera se NODu prakticky vyrovna.
hari napsal:Poznám zázračné heslo na NOD - kúp si ORIGINÁL !!!! To nemáš na legálny NOD skutočne pár Sk-Kč?To neni par Sk-kc, ale pres 1200. Kdo je nema nebo nechce dat, muze v pohode pouzivat napr. Aviru free verzi, ktera se NODu prakticky vyrovna.
Avira nestačí, je to jen antivir, chybí jí antispyware.
Avira nestačí, je to jen antivir, chybí jí antispyware.To NODu av. taky. Je treba porovnavat porovnatelne - napr. ESET Smart Security s Avira Premium Security Suite.
anonymní uživatel napsal:Avira nestačí, je to jen antivir, chybí jí antispyware.To NODu av. taky. Je treba porovnavat porovnatelne - napr. ESET Smart Security s Avira Premium Security Suite.
To není pravda, že NOD nemá antispyware. NOD mám doma, tak snad vidím, co umí.
hari napsal:> To neni par Sk-kc, ale pres 1200.Presne 1189 s DPH na 1 (jeden) rok - viz http://www.eset.cz/ceniky/eset-nod32-antivirus-3
NOD je dobry ale moze byt sebalepsi ked je uzivatel PC lamka.Najvecsie riziko infekcie sa totiz nachadza medzi PC a stolickou :-Dv programe spyware terminator sa nachadza aj crawler toolbar, ktory moze najme neskusenym dost pomoct . Instaluje sa do vasho prehliadaca a upozorni vas ked vstupujete na podozrivu stranku , co je dost vhodne pre niekoho :-Dale rozhodne musite pouzivat aj niaky antivirus.... bez toho to pravda nejde....hoci NOD nieje boh a nedokaze vsetko je o uroven nad vsetkymi antivirmi . Najme preto ze je rychli. hm Nezatazuje system :-Dmal som vela softov v roznych kombinaciach ale teraz mam len NOD!! nic viac (ESET SMART SECURITY) staci iba jeden .... To je dolezite .... Paranoia sa neviplaca :-Dexistuju desiatky free softov ale nedoporucujem urobia viac skody ako osohu.... kontrolovat NOD nejakym inym naviac free softom je smiesne! ak vam to nieco po NOD najde na 99,99% je to plany poplach!!ked si antivir nechcete kupovat pouzivajte aspon skusobnu verziu ... mozete si ju znova nainstalovat ... je to sice zdlhave ale legalne :-D a mate dobru ochranu (nepouzivam slova vinikajucu ani dokonalu ) ale vazne dobru :-Da nakoniec dvakrat rozmyslaj a raz klikaj :-D
Věta "ked si antivir nechcete kupovat pouzivajte aspon skusobnu verziu ... mozete si ju znova nainstalovat ... je to sice zdlhave ale legalne :-D " není pravdivá. Zkušební verze je zkušební a uživatel se v licenčním ujednání zavazuje ji po skončení zkušebního odbobí odinstalovat. Pokud to neudělá, bude trestán (to ale jen sotva).
hooh napsal:NOD je dobry ale moze byt sebalepsi ked je uzivatel PC lamka.Najvecsie riziko infekcie sa totiz nachadza medzi PC a stolickou :-Dv programe spyware terminator sa nachadza aj crawler toolbar, ktory moze najme neskusenym dost pomoct . Instaluje sa do vasho prehliadaca a upozorni vas ked vstupujete na podozrivu stranku , co je dost vhodne pre niekoho :-Dale rozhodne musite pouzivat aj niaky antivirus.... bez toho to pravda nejde....hoci NOD nieje boh a nedokaze vsetko je o uroven nad vsetkymi antivirmi . Najme preto ze je rychli. hm Nezatazuje system :-Dmal som vela softov v roznych kombinaciach ale teraz mam len NOD!! nic viac (ESET SMART SECURITY) staci iba jeden .... To je dolezite .... Paranoia sa neviplaca :-Dexistuju desiatky free softov ale nedoporucujem urobia viac skody ako osohu.... kontrolovat NOD nejakym inym naviac free softom je smiesne! ak vam to nieco po NOD najde na 99,99% je to plany poplach!!ked si antivir nechcete kupovat pouzivajte aspon skusobnu verziu ... mozete si ju znova nainstalovat ... je to sice zdlhave ale legalne :-D a mate dobru ochranu (nepouzivam slova vinikajucu ani dokonalu ) ale vazne dobru :-Da nakoniec dvakrat rozmyslaj a raz klikaj :-D
anonymní uživatel napsal:odinstalujes a znova nainstalujes co je na tom nepochopitelne? :-)Věta "ked si antivir nechcete kupovat pouzivajte aspon skusobnu verziu ... mozete si ju znova nainstalovat ... je to sice zdlhave ale legalne :-D " není pravdivá. Zkušební verze je zkušební a uživatel se v licenčním ujednání zavazuje ji po skončení zkušebního odbobí odinstalovat. Pokud to neudělá, bude trestán (to ale jen sotva).
hooh napsal:NOD je dobry ale moze byt sebalepsi ked je uzivatel PC lamka.Najvecsie riziko infekcie sa totiz nachadza medzi PC a stolickou :-Dv programe spyware terminator sa nachadza aj crawler toolbar, ktory moze najme neskusenym dost pomoct . Instaluje sa do vasho prehliadaca a upozorni vas ked vstupujete na podozrivu stranku , co je dost vhodne pre niekoho :-Dale rozhodne musite pouzivat aj niaky antivirus.... bez toho to pravda nejde....hoci NOD nieje boh a nedokaze vsetko je o uroven nad vsetkymi antivirmi . Najme preto ze je rychli. hm Nezatazuje system :-Dmal som vela softov v roznych kombinaciach ale teraz mam len NOD!! nic viac (ESET SMART SECURITY) staci iba jeden .... To je dolezite .... Paranoia sa neviplaca :-Dexistuju desiatky free softov ale nedoporucujem urobia viac skody ako osohu.... kontrolovat NOD nejakym inym naviac free softom je smiesne! ak vam to nieco po NOD najde na 99,99% je to plany poplach!!ked si antivir nechcete kupovat pouzivajte aspon skusobnu verziu ... mozete si ju znova nainstalovat ... je to sice zdlhave ale legalne :-D a mate dobru ochranu (nepouzivam slova vinikajucu ani dokonalu ) ale vazne dobru :-Da nakoniec dvakrat rozmyslaj a raz klikaj :-D
Trotle, crackovat antivir je největší kravina. Jen čert a autor cracku vědí, jestli ti pak nebude kompo místo antiviru hlídat vir.
Zdarma jsou např. Avast, AVG free, Antivir Personal (Avira).
K tomu jako antispyware zdarma např. http://www.pctools.com/spyware-doctor/google_pack/
Betty boo napsal:VSECHNY ZDRAVIM, za velmi kratkou dobu mi konci zkusebni verze nodu 32 3.0.621.0, poradi nekdo jak prodlouzit na nekolik let prosim?? dekuji moc al.london@seznam.cz
kurva vy anonymní uživatel napsal:Prosim ozaslani Crecku na Nod 32 dekuji. PS: uz me nebavi stahovat kazdy mesic 30-ti denni verzi tomas.trojan@centrum.czaz ho budete mit poslete mi ho taky prosim...
Ahoj, můžu poprosit taky o crack na NOD 32,díky. L.milada@seznam.cz
jano napsal:
Zdarec, poslal ti někdo ten crack na nod 32 - jestli jo pošli mi ho prosím. Díky konvalinova.a@centrum.cz
Mohol by si please poslat crack na nod 32. vopred diky ..........na johnybeee@azet.sk
andrea napsal:CAUVE MOHLY BY JSTE MY TEN CRACK TAKE POSLAT AHOJ PHasieber@seznam.czjano napsal:Zdarec, poslal ti někdo ten crack na nod 32 - jestli jo pošli mi ho prosím. Díky konvalinova.a@centrum.czMohol by si please poslat crack na nod 32. vopred diky ..........na johnybeee@azet.sk
Čau, můžeš mi to heslo na nod32 taky poslat. Díkec. kgrimmova@seznam.cz
PATAS napsal:
andrea napsal:CAUVE MOHLY BY JSTE MY TEN CRACK TAKE POSLAT AHOJ PHasieber@seznam.czjano napsal:Zdarec, poslal ti někdo ten crack na nod 32 - jestli jo pošli mi ho prosím. Díky konvalinova.a@centrum.czMohol by si please poslat crack na nod 32. vopred diky ..........na johnybeee@azet.sk
čauky,taky bych prosím chtěla ten crack na nod32. Martinka.kah@seznam.cz dííky moc:)
čau poslal bys mi taky jméno a heslo k nod32 antivirus e-mail:honzazenisek@tiscali.cz diky
anonymní uživatel napsal:Čau, mám také velkou prosbičku o crack na nod 32. Budu Ti moc, moc vděčná. janka.vaki@seznam.cz
Chtel bych taky poprosit o crack na NODa 32,popripade funkcni jmeno a heslo;) Diky
maic napsal:Mě by ten crack taky neuškodil
michaelfanta@email.cz
Tobě by neuškodil kurz češtiny.
Ahoj ak by ste boli taký dobrý mne by sa tiež zišiel crack minulý rok som si to platil ale aj tak na konci roka mi to asi 2 mesiace pred koncom zrušili tak som sa nasral a nebudem im to platiť dakujem ak mi to pošleš.
vlado.vojtela@centrum.sk
Já mám zase problém že se mi ten antivirák nechce vůbec aktualizovat vůbec se mi nespustí aktualizace na windows 7. Čím to je?
Prosím abych mohla aktualizovat Nod tak to po mně chce jméno a heslo pomozte mi díky moc
dypsi@atlas.cz
anonymní uživatel napsal:Prosím abych mohla aktualizovat Nod tak to po mně chce jméno a heslo pomozte mi díky moc
dypsi@atlas.cz
Program si kup. Pak ti z Esetu pošlou logovací údaje. Nebo si nainstaluj Avast. Je zadara, pokud nelozíš na nebezpečné stránky (jako ty s crackama a pornem), ochrání ti komp dostatečně. Rozhodně NOD necrackuj, to je blbost (čertví, jak ty cracky pozměňují vlastnosti Nodu).
Píšu to naposledy kdo chce Crack na NOD32 ať my napíše na KRAKONOSOVAZAHRADA@SEZNAM.CZ
dárek napsal:ahoj mohl bys mi poslat Crack na nod32 dikPíšu to naposledy kdo chce Crack na NOD32 ať my napíše na KRAKONOSOVAZAHRADA@SEZNAM.CZ
doudys napsal:dárek napsal:ahoj mohl bys mi poslat Crack na nod32 dik A KAM!?Píšu to naposledy kdo chce Crack na NOD32 ať my napíše na KRAKONOSOVAZAHRADA@SEZNAM.CZ
doudys napsal:dárek napsal:ahoj mohl bys mi poslat Crack na nod32 dikPíšu to naposledy kdo chce Crack na NOD32 ať my napíše na sepr @ seznam .cz . dikec :-)
petr Kliment napsal:doudys napsal:dárek napsal:ahoj mohl bys mi poslat Crack na nod32 dikPíšu to naposledy kdo chce Crack na NOD32 ať my napíše na sepr @ seznam .cz . dikec :-)
dárek napsal: čus. muze mi ten crack pls nekdo poslat na mail liborburda@seznam.cz . diky
libor napsal:dárek napsal: čus. muze mi ten crack pls nekdo poslat na mail liborburda@seznam.cz . diky
Dárek toto nenapsal
dárek napsal:Píšu to naposledy kdo chce Crack na NOD32 ať my napíše na KRAKONOSOVAZAHRADA@SEZNAM.CZ -nejde ale na NOD32 3.0.414
dárek napsal:NOD 32 není volně šířený software a jako takový není k dispozici v jiných verzích než placené verzi (plné)nebo zkušební verzi (časově omezené na 30 dnů).dárek napsal:Píšu to naposledy kdo chce Crack na NOD32 ať my napíše na KRAKONOSOVAZAHRADA@SEZNAM.CZ -nejde ale na NOD32 3.0.414
Z pohledu zákona se touto nabídkou dopouštíte trestného činu a bylo by pouze dle dohledání počtu registrací SW zda se jedná o trestný čin se škodou malého rozsahu postih do 1 000 000 Kč +podmíněný trest odnětí svobody nebo trestný čin se škodou velkého rozsahu postih do 10 000 000 000 Kč + nepodmíněný trest odnětí svobody
www.bsa.cz/
BSA napsal:dárek napsal:NOD 32 není volně šířený software a jako takový není k dispozici v jiných verzích než placené verzi (plné)nebo zkušební verzi (časově omezené na 30 dnů).dárek napsal:Píšu to naposledy kdo chce Crack na NOD32 ať my napíše na KRAKONOSOVAZAHRADA@SEZNAM.CZ -nejde ale na NOD32 3.0.414
Z pohledu zákona se touto nabídkou dopouštíte trestného činu a bylo by pouze dle dohledání počtu registrací SW zda se jedná o trestný čin se škodou malého rozsahu postih do 1 000 000 Kč +podmíněný trest odnětí svobody nebo trestný čin se škodou velkého rozsahu postih do 10 000 000 000 Kč + nepodmíněný trest odnětí svobody www.bsa.cz/ OMLOUVÁM SE VŠEM NEJEDNÁ SE O CRACK ALE O PATCH A TEN SPOLEČNOST ESET TOLERUJE PATCH POUZE ZMĚNÍ DOBU ZKUŠEBNÍ Z 30 DNÍ NA XXXXXXXXXX. NEBO JINAK NENDÁVÁM ŇIKOMU LIC.KLÍČE ALE POUZE PROGRAM NOD 32 FIX v 2.1 KTERÝ JE VOLNĚ KE STAŽENÍ NA SÍTI A SPOLEČNOST ESET HO TOLERUJE!!
prosím ,prosím taky mi někdo pošlete adresu jak stáhnout NOD 32 na dlouhou dobu ne jen na měsíc.Děkuji Verada@seznam.cz
Verada napsal:prosím ,prosím taky mi někdo pošlete adresu jak stáhnout NOD 32 na dlouhou dobu ne jen na měsíc.Děkuji Verada@seznam.cz
ta adresa je měsíc.Děkuji Verada@seznam.cz nebo Děkuji Verada@seznam.cz
nebó Verada@seznam.czjá mám ten Crack co ho tu nabízím
TAK SNAD BUDETE VŠICHNI SPOKOJENI KDYBY TO NEŠLO TAK DEJTE VĚDĚT IKDYŽ PODLE NÁVODU V POŠTĚ BY TO MĚLO JÍT
dárek napsal:TAK SNAD BUDETE VŠICHNI SPOKOJENI KDYBY TO NEŠLO TAK DEJTE VĚDĚT IKDYŽ PODLE NÁVODU V POŠTĚ BY TO MĚLO JÍT. Omlouvám se všem ten NOD neni 4500 let ale je na 45 795 let nějak se zarylo do hlavy že je na 4500 let tak Sorry ;-)
dárek napsal:Ahoj mohl by jsi mi poslat ted licenční klíč díky mocpošli mi to na janherodek@seznam.cz díkydárek napsal:TAK SNAD BUDETE VŠICHNI SPOKOJENI KDYBY TO NEŠLO TAK DEJTE VĚDĚT IKDYŽ PODLE NÁVODU V POŠTĚ BY TO MĚLO JÍT. Omlouvám se všem ten NOD neni 4500 let ale je na 45 795 let nějak se zarylo do hlavy že je na 4500 let tak Sorry ;-)
Mohl bys mi prosim taky poslat antivir NOD na 4500 let zdarma? Diky, scarabeus007@seznam.cz
annonym napsal:Ja osobne pouzivam Active virus shield (kaspersky) mno rekl bych ze je tak o 70% minimalne lepsi nez AVG ale mno rekl bych ze bude hned za NOD 32
voel napsal:NOD32 je nejlepsi a muzete tady tvrditi ze ne, je to tak, slovaci delaj antivirak dobre a AVAST nebo AVG jsou onicem. To ze jsou zdarma, znaci, ze jsou na sracky, NOD32 jsem si koupil a nelitujupokud zastavas nazor co se plati je nejlepsi ses jenom kokot, nic vic skoda slov
Tomas napsal:Jak tak čtu tuto diskuzi je mi špatně 99% problémů zde je evidentně jinde než v PC nebo SW. hlavní závada se nachází mezi klávesnicí a židlí lamozní problémy mají jen jedinou odpověď .
a to
1/ užívejte jen tak kvalitní sw. jak potřebujete to znamená například AVG je šit napsaný pro firmy ,aby jim moc nezatěžoval jednotlivá PC a na serveru mají stejně NOD nebo něco co ve vir buletinu momentálně v té době vede.
2/ pro domácí brouzdání pokud nepůjdu na porno stránky a do Warez a pod. stačí i AVG , které občas projedu NOD apod. kvalitním softem .
3/ Chci li mít klid pořídím komplexní ochranu tj. např.
a/ Kaspersky internet securiti 2007
b/ Norton internet securiti 2007
c/ Bit defender internet securiti 2007
d/ MC CAFE
e/ nebo sestavím vlastní free suitu např. Kerio per. fir. + avast + a-squared Free + Ad-Aware SE .
To je vše závěrem pokud se mě v okně internetu objeví hláška jestli chci nainstalovat vir a já to odkliknu i po tom co mě upozorní rezidentní ochrana PC pak jsem 1/ Lama 2/ Idiot 3/ pitomec co to bude z pc pracně dolovat příští 2 hodiny .
NOD je kvalita jen doporučuji odvážnějším uživatelům ( lamám ) přidat firewall to co je ve Windows po implementaci SP 2 to je téměř na nic.To je vcelku pravda i kdyz novy NOD 32 (ver. 2.7..) a KIS 6. ...jsou jiz s firewalem , takze opravdu (to je muj nazor jako uzivatele)komplexnejsi reseni ochrany PC i kdyz stale plati , nejvice zalezi na nastaveni a na tom abych si daval pozor co si stahuju atd.
Aborax napsal:Zdravim,
o kvalitách antiviru NOD32 není pochyb - je jeden z nejlepších na světě.
Proto Vám nabízím 20 update klíčů s platností do konce listopadu 2006 a to zcela ZDARMA !!!
Jsou to free trial klíče k plné verzi programu, získané legální cestou.
Jediné, co musíte udělat, je napsat na můj email a uvést heslo "Aktualizace NOD32".
Garantuji - žádné spamy z mé strany nehrozí.
Tato jedinečná nabídka je omezená!
Pokud tedy máte zájem, neváhejte ani minutu a napište na maeatetsa@e-mail.ro. Je jich pouze 20 !!
S pozdravem Aborax
zbynek napsal:Nod stačí odinstalovat a znovu nainstalovat, poté znova běží 30 dení zkušební verze.Dělám to tak už přes rok na stejných Winech. Nod jako jediný má výhodu v tom že nenechává po sobě stopy ani v registrech,Jediné co zanechá je v ProgramFajlu složku install ze které se dá znova nainstalovat.
Eva napsal:Dva roky jsem užívala jeden antivirový program co byl v počítači při zakoupení instalován a který jsem pravidelně aktualizovala. Nikdy mi neoznámil zavirování. Počítač ale začal zlobit, zpomalovat se a sekat se. Tak jsem ativirus odinstalovala a nainstalovala na zkoušku freware NOD32. Ten mi našel okamžitě virus označený jako trojský kůň Win32/Agent AY a další... Dala jsem to smazat. Smazalo se vše kromě jmenovaného a vypsala se zpráva, že NOD32 neumí tuto infiltraci léčit. Tak jsem t.koně dala do karantény a že se poradím se zkušenějšími kolegy.
Seznam Bezpečný Internet také nabízí NOD32. Ještě týž den po připojení jsem jen tak pro jistotu spustila ještě jednou skenování a vypsalo se mi asi 10 souborů infikovaných Win32/Agent AY, Win32/Trojan Downloader a pravděpodobně neznámý New...
Tak nevím, co si mám o tom myslet, když jsem vzápětí po vyléčení NODem staženým ze Slunečnice (a aktualizovaným) počítač našla pomocí NODu ze Seznamu Bezpečný Internet znovu zavirovaný.
Poradíte mi někdo ? Eva
Aborax napsal:Zdravim,
o kvalitách antiviru NOD32 není pochyb - je jeden z nejlepších na světě.
Proto Vám nabízím 20 update klíčů s platností do konce listopadu 2006 a to zcela ZDARMA !!!
Jsou to free trial klíče k plné verzi programu, získané legální cestou.
Jediné, co musíte udělat, je napsat na můj email a uvést heslo "Aktualizace NOD32".
Garantuji - žádné spamy z mé strany nehrozí.
Tato jedinečná nabídka je omezená!
Pokud tedy máte zájem, neváhejte ani minutu a napište na maeatetsa@e-mail.ro. Je jich pouze 20 !!
S pozdravem Aborax
Petr napsal:SHAREWARE NOD 32 narozdíl od AVG nebo AVASTU (ktere mi nenasli nic) objevil 19 (!) viru. AVIRA je uplne na nic. Spis vam neco najdou antiviracky freeware 900Kb velikosti nez tohle. A to nemluvim o spyware kolik ho nod nasel, na ten jinak pouzivam spolehlivy SPYBOT. Skoda ze NOD32 viry jen vyhleda a nic s nimi nedela. PROBLEM: NOD32 NEJDE ODINSTALOVAT. VUBEC-MUSEL JSEM HO SMAZAT DELETE, HLEDAT ZBYTKY PO CELEM COMPU A PORAD TAM JE A NEFUNGUJE: POMOC PROSIM!
Aborax napsal:Zdravim,
o kvalitách antiviru NOD32 není pochyb - je jeden z nejlepších na světě.
Proto Vám nabízím 20 update klíčů s platností do konce listopadu 2006 a to zcela ZDARMA !!!
Jsou to free trial klíče k plné verzi programu, získané legální cestou.
Jediné, co musíte udělat, je napsat na můj email a uvést heslo "Aktualizace NOD32".
Garantuji - žádné spamy z mé strany nehrozí.
Tato jedinečná nabídka je omezená!
Pokud tedy máte zájem, neváhejte ani minutu a napište na maeatetsa@e-mail.ro. Je jich pouze 20 !!
S pozdravem Aborax
NOD32 patri urcite medzi najlepsie programy. Ale treba si uvedomit ze nic nieje dokonale. necakajte zazraky Vase PC nikdy nebude ciste aj ked pouzijete vsetky antiviry naraz!!! ( co samozrejme nieje ani mozne)
V zasade plati kto skor pride ten skor melie cize ak uz mate PC zavirene antivir nemusii pracovat na 100% virus uz moze byt hlboko uchyten. Preto doporucujem nainstalovat jeden kvalitny antivi (NOD, kaspersky, norton ...) ale do cisteho prostredia.
A hlavne antivirusi sa orientuju na virusi a spyware im casto unika preto treba aj takyto program alebo niaky security :-))
mára napsal:TO nejde stahnou plna verze to si musis koupit a reknu ti neni zrovna levny ale mas pravdu je to nejlepsi antivir na svete ani avg uz se na neho nechyta ....Petr T napsal:Neví prosím vás někdo kde bych mohl stáhnout NOD 32 zdarma a ne jenom 30 denní verzi prosím napište.NOD 32 je nejlepší!!!!!!
anonymní uživatel napsal:Tomas napsal:Jak tak čtu tuto diskuzi je mi špatně 99% problémů zde je evidentně jinde než v PC nebo SW. hlavní závada se nachází mezi klávesnicí a židlí lamozní problémy mají jen jedinou odpověď .
a to
1/ užívejte jen tak kvalitní sw. jak potřebujete to znamená například AVG je šit napsaný pro firmy ,aby jim moc nezatěžoval jednotlivá PC a na serveru mají stejně NOD nebo něco co ve vir buletinu momentálně v té době vede.
2/ pro domácí brouzdání pokud nepůjdu na porno stránky a do Warez a pod. stačí i AVG , které občas projedu NOD apod. kvalitním softem .
3/ Chci li mít klid pořídím komplexní ochranu tj. např.
a/ Kaspersky internet securiti 2007
b/ Norton internet securiti 2007
c/ Bit defender internet securiti 2007
d/ MC CAFE
e/ nebo sestavím vlastní free suitu např. Kerio per. fir. + avast + a-squared Free + Ad-Aware SE .
To je vše závěrem pokud se mě v okně internetu objeví hláška jestli chci nainstalovat vir a já to odkliknu i po tom co mě upozorní rezidentní ochrana PC pak jsem 1/ Lama 2/ Idiot 3/ pitomec co to bude z pc pracně dolovat příští 2 hodiny .
NOD je kvalita jen doporučuji odvážnějším implementaci SP 2 to je téměř na nic.To je vcelku pravda i kdyz novy NOD 32 (ver. 2.7..) a KIS 6. ...jsou jiz s firewalem , takze opravdu (to je muj nazor jako uzivatele)komplexnejsi reseni ochrany PC i kdyz stale plati , nejvice zalezi na nastaveni a na tom abych si daval pozor co si stahuju atd.
anonymní uživatel napsal: A stačí ten Nod naistalovat z toho původního instalačního souboru,nebo je potřeba stáhnout to celé znova?zbynek napsal:Nod stačí odinstalovat a znovu nainstalovat, poté znova běží 30 dení zkušební verze.Dělám to tak už přes rok na stejných Winech. Nod jako jediný má výhodu v tom že nenechává po sobě stopy ani v registrech,Jediné co zanechá je v ProgramFajlu složku install ze které se dá znova nainstalovat.
slain napsal: zkus to odeslat z karantény tam je napsáno odeslat k analýze pokud ti ani tam nepomohou tak ti mužu dát klíč k AVG buď na 112 nebo na 200 let. ten to už by měl udělat tak aby bylo vše v pořádku já mám v PC oba a nemam s vyrama žádnej problém a to chodim na dost hrozný stránky dyžtak my sem napiš .Eva napsal:Dva roky jsem užívala jeden antivirový program co byl v počítači při zakoupení instalován a který jsem pravidelně aktualizovala. Nikdy mi neoznámil zavirování. Počítač ale začal zlobit, zpomalovat se a sekat se. Tak jsem ativirus odinstalovala a nainstalovala na zkoušku freware NOD32. Ten mi našel okamžitě virus označený jako trojský kůň Win32/Agent AY a další... Dala jsem to smazat. Smazalo se vše kromě jmenovaného a vypsala se zpráva, že NOD32 neumí tuto infiltraci léčit. Tak jsem t.koně dala do karantény a že se poradím se zkušenějšími kolegy.
Seznam Bezpečný Internet také nabízí NOD32. Ještě týž den po připojení jsem jen tak pro jistotu spustila ještě jednou skenování a vypsalo se mi asi 10 souborů infikovaných Win32/Agent AY, Win32/Trojan Downloader a pravděpodobně neznámý New...
Tak nevím, co si mám o tom myslet, když jsem vzápětí po vyléčení NODem staženým ze Slunečnice (a aktualizovaným) počítač našla pomocí NODu ze Seznamu Bezpečný Internet znovu zavirovaný.
Poradíte mi někdo ? Eva
anonymní uživatel napsal:smrtfd@debil.com napsal:Bla Bla Bla, AVG je mnohum lepší než NOD32 !!! asi nejste skušený a nemáte moc co mlít do antvirusů nikdy nevíte co ve skutečnosti dělají !
Mno ty zkusenostma primo sršíš :-) AVG je nejhorsi antivirus !!! vzdyt i avast je lepsi :-!
Jiří Havlíček napsal:Do konce Listopadu 2006 ???? tos trochu zaspal ne?Aborax napsal:Zdravim,
o kvalitách antiviru NOD32 není pochyb - je jeden z nejlepších na světě.
Proto Vám nabízím 20 update klíčů s platností do konce listopadu 2006 a to zcela ZDARMA !!!
Jsou to free trial klíče k plné verzi programu, získané legální cestou.
Jediné, co musíte udělat, je napsat na můj email a uvést heslo "Aktualizace NOD32".
Garantuji - žádné spamy z mé strany nehrozí.
Tato jedinečná nabídka je omezená!
Pokud tedy máte zájem, neváhejte ani minutu a napište na maeatetsa@e-mail.ro. Je jich pouze 20 !!
S pozdravem Aborax
NOD ti viry našel, ale neodstranil, protože jsi sken počítače pustil v režimu Diagnostiky, a ne Léčení. Spybot je na spyware málo. Doporučuju AVG Anti-spyware free nebo A-squared free. Spybotem si hlavně imunizuj webový prohlížeč. Ani jeden ze zmíněných free antispyware programů ale nemá rezidentní kontrolu spywaru, kterou naopak nabízí NOD.
pavol brndiar napsal:Petr napsal:SHAREWARE NOD 32 narozdíl od AVG nebo AVASTU (ktere mi nenasli nic) objevil 19 (!) viru. AVIRA je uplne na nic. Spis vam neco najdou antiviracky freeware 900Kb velikosti nez tohle. A to nemluvim o spyware kolik ho nod nasel, na ten jinak pouzivam spolehlivy SPYBOT. Skoda ze NOD32 viry jen vyhleda a nic s nimi nedela. PROBLEM: NOD32 NEJDE ODINSTALOVAT. VUBEC-MUSEL JSEM HO SMAZAT DELETE, HLEDAT ZBYTKY PO CELEM COMPU A PORAD TAM JE A NEFUNGUJE: POMOC PROSIM!
mára napsal:NOD 32 není volně šířený software a jako takový není k dispozici v jiných verzích než placené verzi (plné)nebo zkušební verzi (časově omezené na 30 dnů).Petr T napsal:Neví prosím vás někdo kde bych mohl stáhnout NOD 32 zdarma a ne jenom 30 denní verzi prosím napište.NOD 32 je nejlepší!!!!!!
Pokud by tento software byl užíván v rozporu s licenční smlouvou tak by takové počínání bylo považováno jako trestný čin dle platné legislativy.
BSA
Jiří Havlíček napsal:Licenční klíče tohoto typu nikdy nebyli k SW NOD 32 oficielně vydány!Aborax napsal:Zdravim,
o kvalitách antiviru NOD32 není pochyb - je jeden z nejlepších na světě.
Proto Vám nabízím 20 update klíčů s platností do konce listopadu 2006 a to zcela ZDARMA !!!
Jsou to free trial klíče k plné verzi programu, získané legální cestou.
Jediné, co musíte udělat, je napsat na můj email a uvést heslo "Aktualizace NOD32".
Garantuji - žádné spamy z mé strany nehrozí.
Tato jedinečná nabídka je omezená!
Pokud tedy máte zájem, neváhejte ani minutu a napište na maeatetsa@e-mail.ro. Je jich pouze 20 !!
S pozdravem Aborax
Z pohledu zákona se touto nabídkou dopouštíte trestného činu a bylo by pouze dle dohledání počtu registrací SW zda se jedná o trestný čin se škodou malého rozsahu postih do 1 000 000 Kč +podmíněný trest odnětí svobody nebo trestný čin se škodou velkého rozsahu postih do 10 000 000 000 Kč + nepodmíněný trest odnětí svobody
www.bsa.cz/
anonymní uživatel napsal:mára napsal:TO nejde stahnou plna verze to si musis koupit a reknu ti neni zrovna levny ale mas pravdu je to nejlepsi antivir na svete ani avg uz se na neho nechyta ....Petr T napsal:Neví prosím vás někdo kde bych mohl stáhnout NOD 32 zdarma a ne jenom 30 denní verzi prosím napište.NOD 32 je nejlepší!!!!!!
anonymní uživatel napsal:nevim proc tak slozite,na netu se da najit crack.ten ti z toho udela neomezenou verzianonymní uživatel napsal: A stačí ten Nod naistalovat z toho původního instalačního souboru,nebo je potřeba stáhnout to celé znova?zbynek napsal:Nod stačí odinstalovat a znovu nainstalovat, poté znova běží 30 dení zkušební verze.Dělám to tak už přes rok na stejných Winech. Nod jako jediný má výhodu v tom že nenechává po sobě stopy ani v registrech,Jediné co zanechá je v ProgramFajlu složku install ze které se dá znova nainstalovat.
dárek napsal: ten AVG je AVG Antivirus 7.5.487 nebo si počkej do začátku Listopadu to výde nová vrze NOD32 3.0 RC na kterou lse bezplaptně přejíd.slain napsal: zkus to odeslat z karantény tam je napsáno odeslat k analýze pokud ti ani tam nepomohou tak ti mužu dát klíč k AVG buď na 112 nebo na 200 let. ten to už by měl udělat tak aby bylo vše v pořádku já mám v PC oba a nemam s vyrama žádnej problém a to chodim na dost hrozný stránky dyžtak my sem napiš .Eva napsal:Dva roky jsem užívala jeden antivirový program co byl v počítači při zakoupení instalován a který jsem pravidelně aktualizovala. Nikdy mi neoznámil zavirování. Počítač ale začal zlobit, zpomalovat se a sekat se. Tak jsem ativirus odinstalovala a nainstalovala na zkoušku freware NOD32. Ten mi našel okamžitě virus označený jako trojský kůň Win32/Agent AY a další... Dala jsem to smazat. Smazalo se vše kromě jmenovaného a vypsala se zpráva, že NOD32 neumí tuto infiltraci léčit. Tak jsem t.koně dala do karantény a že se poradím se zkušenějšími kolegy.
Seznam Bezpečný Internet také nabízí NOD32. Ještě týž den po připojení jsem jen tak pro jistotu spustila ještě jednou skenování a vypsalo se mi asi 10 souborů infikovaných Win32/Agent AY, Win32/Trojan Downloader a pravděpodobně neznámý New...
Tak nevím, co si mám o tom myslet, když jsem vzápětí po vyléčení NODem staženým ze Slunečnice (a aktualizovaným) počítač našla pomocí NODu ze Seznamu Bezpečný Internet znovu zavirovaný.
Poradíte mi někdo ? Eva
Wood napsal:mára napsal: tak ho po 30 dnech odinstaluj a nainstaluj znovaPetr T napsal:prosím napište.NOD 32 je nejlepší!!!!Neví prosím vás někdo kde bych mohl stáhnout NOD 32 zdarma a ne jenom 30 denní
Prosím o pomoc:Sháním ke stažení 30. denní verzi NOD 32 na Windows 98. to je moje poslední šance, jinak si už nevím rady. díky Karel.
<blockquote>Wood napsal:<div class="citation"><blockquote>mára napsal: tak ho po 30 dnech odinstaluj a nainstaluj znova<br /><div class="citation"><blockquote>Petr T napsal: <div class="citation">Neví prosím vás někdo kde bych mohl stáhnout NOD 32 zdarma a ne jenom 30 denní verzi prosím napište.NOD 32 je nejlepší!!!!!!</div></blockquote></div></blockquote></div></blockquote>
anonymní uživatel napsal:anonymní uživatel napsal:mára napsal:TO nejde stahnou plna verze to si musis koupit a reknu ti neni zrovna levny ale mas pravdu je to nejlepsi antivir na svete ani avg uz se na neho nechyta ....Petr T napsal:Neví prosím vás někdo kde bych mohl stáhnout NOD 32 zdarma a ne jenom 30 denní verzi prosím napište.NOD 32 je nejlepší!!!!!!
AVG se nechyta ? :-) AVG je nejhorsi antivirus co jsem kdy videl ;-)
dárek napsal:anonymní uživatel napsal: napiš kam mam poslat já ho mam na 4 500 let. pošli mi ho prosím email spajda.jirka@seznam.cz dík moc
mára napsal:Petr T napsal:Neví prosím vás někdo kde bych mohl stáhnout NOD 32 zdarma a ne jenom 30 denní verzi prosím napište.NOD 32 je nejlepší!!!!!!
annonym napsal: už sem ti jednou odpovýdal napiš mi kam mam poslat já ho mám na 4500let!anonymní uživatel napsal:anonymní uživatel napsal:mára napsal:TO nejde stahnou plna verze to si musis koupit a reknu ti neni zrovna levny ale mas pravdu je to nejlepsi antivir na svete ani avg uz se na neho nechyta ....Petr T napsal:Neví prosím vás někdo kde bych mohl stáhnout NOD 32 zdarma a ne jenom 30 denní verzi prosím napište.NOD 32 je nejlepší!!!!!!
AVG se nechyta ? :-) AVG je nejhorsi antivirus co jsem kdy videl ;-)
Prosím, jak je to s tou délkou platnosti. Stáhla jsem si včera NOD 32, ale doba licence se objevila pouze do 10.3.2008. Myslela jsem, že je 30 dní. Poradí mi někdo, jak platnost prodloužit, nebo jak najít verzi s delší platností. eligdayova@zoznam.sk
spajda77 napsal:
dárek napsal:anonymní uživatel napsal: napiš kam mam poslat já ho mam na 4 500 let. pošli mi ho prosím email spajda.jirka@seznam.cz dík moc
mára napsal:Petr T napsal:Neví prosím vás někdo kde bych mohl stáhnout NOD 32 zdarma a ne jenom 30 denní verzi prosím napište.NOD 32 je nejlepší!!!!!!
dárek napsal:annonym napsal: už sem ti jednou odpovýdal napiš mi kam mam poslat já ho mám na 4500let!anonymní uživatel napsal:anonymní uživatel napsal:mára napsal:TO nejde stahnou plna verze to si musis koupit a reknu ti neni zrovna levny ale mas pravdu je to nejlepsi antivir na svete ani avg uz se na neho nechyta ....Petr T napsal:Neví prosím vás někdo kde bych mohl stáhnout NOD 32 zdarma a ne jenom 30 denní verzi prosím napište.NOD 32 je nejlepší!!!!!!
AVG se nechyta ? :-) AVG je nejhorsi antivirus co jsem kdy videl ;-) AVG neni nejhorší ale neni ani nejlepší už se mi kolikrát stalo že zachytil bordel kde si nod ani neškrt ale preferuji oba mam je v PC oba
dárek napsal:annonym napsal: už sem ti jednou odpovýdal napiš mi kam mam poslat já ho mám na 4500let!anonymní uživatel napsal:anonymní uživatel napsal:mára napsal:TO nejde stahnou plna verze to si musis koupit a reknu ti neni zrovna levny ale mas pravdu je to nejlepsi antivir na svete ani avg uz se na neho nechyta ....Petr T napsal:Neví prosím vás někdo kde bych mohl stáhnout NOD 32 zdarma a ne jenom 30 denní verzi prosím napište.NOD 32 je nejlepší!!!!!!
AVG se nechyta ? :-) AVG je nejhorsi antivirus co jsem kdy videl ;-)
já chci taky toho antiviraře na 4 500 let!!!!!!
dárek napsal: pošli to na KOMIXAK@centrum.cz Díkyannonym napsal: už sem ti jednou odpovýdal napiš mi kam mam poslat já ho mám na 4500let!anonymní uživatel napsal:anonymní uživatel napsal:mára napsal:TO nejde stahnou plna verze to si musis koupit a reknu ti neni zrovna levny ale mas pravdu je to nejlepsi antivir na svete ani avg uz se na neho nechyta ....Petr T napsal:Neví prosím vás někdo kde bych mohl stáhnout NOD 32 zdarma a ne jenom 30 denní verzi prosím napište.NOD 32 je nejlepší!!!!!!
AVG se nechyta ? :-) AVG je nejhorsi antivirus co jsem kdy videl ;-)
Pošle mi někdo plnou verzi nod32 na email Koradopanzany@seznam.cz předem moc děkuju
soraya napsal:mohl bych poprosit také o zaslání NODa na 4500let??? když tak 19M@seznam.cz předem díkydárek napsal:annonym napsal: už sem ti jednou odpovýdal napiš mi kam mam poslat já ho mám na 4500let!anonymní uživatel napsal:anonymní uživatel napsal:mára napsal:TO nejde stahnou plna verze to si musis koupit a reknu ti neni zrovna levny ale mas pravdu je to nejlepsi antivir na svete ani avg uz se na neho nechyta ....Petr T napsal:Neví prosím vás někdo kde bych mohl stáhnout NOD 32 zdarma a ne jenom 30 denní verzi prosím napište.NOD 32 je nejlepší!!!!!!
AVG se nechyta ? :-) AVG je nejhorsi antivirus co jsem kdy videl ;-)
já chci taky toho antiviraře na 4 500 let!!!!!!
anonymní uživatel napsal:dárek napsal: pošli to na KOMIXAK@centrum.cz Díkyannonym napsal: už sem ti jednou odpovýdal napiš mi kam mam poslat já ho mám na 4500let!anonymní uživatel napsal:anonymní uživatel napsal:mára napsal:TO nejde stahnou plna verze to si musis koupit a reknu ti neni zrovna levny ale mas pravdu je to nejlepsi antivir na svete ani avg uz se na neho nechyta ....Petr T napsal:Neví prosím vás někdo kde bych mohl stáhnout NOD 32 zdarma a ne jenom 30 denní verzi prosím napište.NOD 32 je nejlepší!!!!!!
AVG se nechyta ? :-) AVG je nejhorsi antivirus co jsem kdy videl ;-)To ste vseci taky lamy?stacilo mi 5 min hledani na blbym seznamu a mam NOD 32 3.0 fix 32bit i s crackem na 16000 dní.......
Chlani pošlite ho aj mne. Neviem ako sa Vám odvďačím ale niečo vymyslíme :-)
krivosikrene@ovbmail.sk
Ďakujem
Mandy napsal:
soraya napsal:mohl bych poprosit také o zaslání NODa na 4500let??? když tak 19M@seznam.cz předem díkydárek napsal:annonym napsal: už sem ti jednou odpovýdal napiš mi kam mam poslat já ho mám na 4500let!anonymní uživatel napsal:anonymní uživatel napsal:mára napsal:TO nejde stahnou plna verze to si musis koupit a reknu ti neni zrovna levny ale mas pravdu je to nejlepsi antivir na svete ani avg uz se na neho nechyta ....Petr T napsal:Neví prosím vás někdo kde bych mohl stáhnout NOD 32 zdarma a ne jenom 30 denní verzi prosím napište.NOD 32 je nejlepší!!!!!!
AVG se nechyta ? :-) AVG je nejhorsi antivirus co jsem kdy videl ;-)
já chci taky toho antiviraře na 4 500 let!!!!!!
NN napsal:anonymní uživatel napsal:dárek napsal: pošli to na KOMIXAK@centrum.cz Díkyannonym napsal: už sem ti jednou odpovýdal napiš mi kam mam poslat já ho mám na 4500let!anonymní uživatel napsal:AVG se nechyta ? :-) AVG je nejhorsi antivirus co jsem kdy videl ;-) Milý zloději, AVG na rozdíl od NODu umí testovat i zamčené složky - např. System Volume Information. Takže ne vždy NOD najde již usazený vir.
NN napsal:anonymní uživatel napsal:cau kamo prosimte muzes mi taky poslat plnou verzi nodu nebo aspon postup s adresou kde si muzu plknou verzi stahnbout na vic jak 30 dni nejlepe na tak dlouho jako ty diky a tesim se na odpoved muj komp je silenej:TO nejde stahnou plna verze to si musis koupit a reknu ti neni zrovna levny ale mas pravdu je to nejlepsi antivir na svete ani avg uz se na neho nechyta ....Petr T napsal:Neví prosím vás někdo kde bych mohl stáhnout NOD 32 zdarma a ne jenom 30 denní verzi prosím napište.NOD 32 je nejlepší!!!!!!
AVG se nechyta ? :-) AVG je nejhorsi antivirus co jsem kdy videl ;-)To ste vseci taky lamy?stacilo mi 5 min hledani na blbym seznamu a mam NOD 32 3.0 fix 32bit i s crackem na 16000 dní.......
Zašli mi taky prosím tě NOD na 4500 let na adresu zzofi@seznam.cz Moc děkuji předem
Pašli mi prosím taky NOD na 4500 let na adresu zzofi@seznam.cz Předem moc děkuji
René napsal:Chlani pošlite ho aj mne. Neviem ako sa Vám odvďačím ale niečo vymyslíme :-)krivosikrene@ovbmail.skĎakujemMandy napsal:soraya napsal:mohl bych poprosit také o zaslání NODa na 4500let??? když tak 19M@seznam.cz předem díkydárek napsal:annonym napsal: už sem ti jednou odpovýdal napiš mi kam mam poslat já ho mám na 4500let!anonymní uživatel napsal:anonymní uživatel napsal:mára napsal:Petr T napsal:Neví prosím vás někdo kde bych mohl stáhnout NOD 32 zdarma a ne jenom 30 denní verzi prosím napište.NOD 32 je nejlepší!!!!!!TO nejde stahnou plna verze to si musis koupit a reknu ti neni zrovna levny ale mas pravdu je to nejlepsi antivir na svete ani avg uz se na neho nechyta ....
AVG se nechyta ? :-) AVG je nejhorsi antivirus co jsem kdy videl ;-)
já chci taky toho antiviraře na 4 500 let!!!!!!hej vy lami ten co tady stahnete je ten 4500 take lam lol ol lol lol
danny napsal:NN napsal:anonymní uživatel napsal:cau kamo prosimte muzes mi taky poslat plnou verzi nodu nebo aspon postup s adresou kde si muzu plknou verzi stahnbout na vic jak 30 dni nejlepe na tak dlouho jako ty diky a tesim se na odpoved muj komp je silenej:TO nejde stahnou plna verze to si musis koupit a reknu ti neni zrovna levny ale mas pravdu je to nejlepsi antivir na svete ani avg uz se na neho nechyta ....Petr T napsal:Neví prosím vás někdo kde bych mohl stáhnout NOD 32 zdarma a ne jenom 30 denní verzi prosím napište.NOD 32 je nejlepší!!!!!!
AVG se nechyta ? :-) AVG je nejhorsi antivirus co jsem kdy videl ;-)To ste vseci taky lamy?stacilo mi 5 min hledani na blbym seznamu a mam NOD 32 3.0 fix 32bit i s crackem na 16000 dní.......
tak priste napis odkaz
zzofi napsal:Pašli mi prosím taky NOD na 4500 let na adresu zzofi@seznam.cz Předem moc děkuji
POŠLU TO VŠEM KDO SI O NĚJ ŘEKNOU ALE AŽ PO 18.12.2007. PROTOŽE NEVIM JESTLI BUDE FUNGOVAT PODPORA VŠECH ZKUŠEBNÍCH VERZÍ KONČÍ 18.12.2007 TZN. ŽE POKUD SI NĚKDO STÁHNE NOD ZK.VERZI 17.12 A BUDE MÍT DO KONCE TŘ.20DNÍ TAK 18 MU NEPUDE RESPEKTYVE 19.12. POČKÁME A UVIDÍME JINAK KRAKONOSOVAZAHRADA UŽ NEJDE PRO JISTOTU JSEM JI ZRUŠIL TA UŽ JENOM TADY.
anonymní uživatel napsal:René napsal:Chlani pošlite ho aj mne. Neviem ako sa Vám odvďačím ale niečo vymyslíme :-)krivosikrene@ovbmail.skĎakujemMandy napsal:soraya napsal:mohl bych poprosit také o zaslání NODa na 4500let??? když tak 19M@seznam.cz předem díkydárek napsal:annonym napsal: už sem ti jednou odpovýdal napiš mi kam mam poslat já ho mám na 4500let!anonymní uživatel napsal:anonymní uživatel napsal:mára napsal:Petr T napsal:Neví prosím vás někdo kde bych mohl stáhnout NOD 32 zdarma a ne jenom 30 denní verzi prosím napište.NOD 32 je nejlepší!!!!!!TO nejde stahnou plna verze to si musis koupit a reknu ti neni zrovna levny ale mas pravdu je to nejlepsi antivir na svete ani avg uz se na neho nechyta ....
AVG se nechyta ? :-) AVG je nejhorsi antivirus co jsem kdy videl ;-)
já chci taky toho antiviraře na 4 500 let!!!!!!hej vy lami ten co tady stahnete je ten 4500 take lam lol ol lol lol Tak to si trouchu upad jestli je tento nod 32 3verze na 4500let tak se poseru a sežeru to lam lam lam ham ham ham
chetar napsal:asi neumíte počítat, já mám taky ten zázračný crack, ale na 45700 let, to je věc, co?doplněk: žádné heslo, ani obyčejný crack, prostě aplikace která přepíše trial dobu na 16,7 milionů dnů.Někomu zde odpovím na otázku: trial CZ verze se dá stáhnout, už nevím kde, ale mám ji, nemlžu si stěžovat, prostě NOD32 forever PC B-)
Dárek napsal:zzofi napsal:prosim te moc o nod32na 4500 let dik moc
POŠLU TO VŠEM KDO SI O NĚJ ŘEKNOU ALE AŽ PO 18.12.2007. PROTOŽE NEVIM JESTLI BUDE FUNGOVAT PODPORA VŠECH ZKUŠEBNÍCH VERZÍ KONČÍ 18.12.2007 TZN. ŽE POKUD SI NĚKDO STÁHNE NOD ZK.VERZI 17.12 A BUDE MÍT DO KONCE TŘ.20DNÍ TAK 18 MU NEPUDE RESPEKTYVE 19.12. POČKÁME A UVIDÍME JINAK KRAKONOSOVAZAHRADA UŽ NEJDE PRO JISTOTU JSEM JI ZRUŠIL TA UŽ JENOM TADY.
ALI G. napsal:Dárek napsal:zzofi napsal:prosim te moc o nod32 na : berucha.i@seznam.czna 4500 let dik moc
POŠLU TO VŠEM KDO SI O NĚJ ŘEKNOU ALE AŽ PO 18.12.2007. PROTOŽE NEVIM JESTLI BUDE FUNGOVAT PODPORA VŠECH ZKUŠEBNÍCH VERZÍ KONČÍ 18.12.2007 TZN. ŽE POKUD SI NĚKDO STÁHNE NOD ZK.VERZI 17.12 A BUDE MÍT DO KONCE TŘ.20DNÍ TAK 18 MU NEPUDE RESPEKTYVE 19.12. POČKÁME A UVIDÍME JINAK KRAKONOSOVAZAHRADA UŽ NEJDE PRO JISTOTU JSEM JI ZRUŠIL TA UŽ JENOM TADY.
1. | Adobe Acrobat Reader DC | 1 469 × |
2. | VLC media player | 1 401 × |
3. | Google Chrome | 1 350 × |
4. | AnyDesk | 1 143 × |
5. | Total Commander | 918 × |
6. | Opera | 844 × |
7. | WinRAR | 764 × |
8. | LibreOffice | 689 × |
9. | Pošta a kancelář | 628 × |
10. | Seznam Prohlížeč | 625 × |
1. | Adobe Acrobat Reader DC | 5 520 × |
2. | AnyDesk | 5 167 × |
3. | VLC media player | 5 035 × |
4. | Google Chrome | 3 640 × |
5. | Total Commander | 3 203 × |
6. | WinRAR | 3 016 × |
7. | CCleaner | 2 750 × |
8. | Pošta a kancelář | 2 743 × |
9. | LibreOffice | 2 562 × |
10. | Asoftis IP Changer | 2 234 × |
1. | Adobe Acrobat Reader DC | 68 149 × |
2. | VLC media player | 68 001 × |
3. | AnyDesk | 56 775 × |
4. | WinRAR | 55 454 × |
5. | Google Chrome | 47 350 × |
6. | Total Commander | 45 270 × |
7. | CCleaner | 41 330 × |
8. | DAEMON Tools Lite | 31 687 × |
9. | Spy Emergency | 31 346 × |
10. | TeamViewer | 31 247 × |
1. | Total Commander | 918 × |
2. | WinRAR | 764 × |
3. | Pošta a kancelář | 628 × |
4. | Asoftis IP Changer | 508 × |
5. | Driver Booster | 292 × |
6. | IrfanView | 195 × |
7. | Any Video Converter Free | 193 × |
8. | Advanced SystemCare | 124 × |
9. | WinZip | 116 × |
10. | PhotoFiltre Studio | 98 × |
1. | AdmWin DE | 91 × |
2. | Microsoft Office 2016 Preview | 69 × |
3. | Program autoservis + AdmWin DE | 51 × |
4. | Účetní program AdmWin PU | 42 × |
5. | Canva | 35 × |
6. | Program autoservis + AdmWin PU | 30 × |
7. | Software602 Form Filler | 24 × |
8. | ExcelViewer | 16 × |
9. | Ekonomický systém POHODA | 15 × |
10. | FreeMind | 15 × |
1. | Volume2 | 14 × |
2. | EasyBCD | 13 × |
3. | Zoom | 13 × |
4. | DesktopOK | 12 × |
5. | Windows 7 DreamScene Activator | 9 × |
6. | Kalendář | 9 × |
7. | Meteopress Vista Gadget | 8 × |
8. | iTOP easy desktop | 7 × |
9. | Windows Switcher | 7 × |
10. | Classic Shell | 7 × |
Programy ke stažení jsou na Slunečnici bez virů a spyware.