New Media Inspiration - první ročník konference o sociálních médiích

První ročník konference o sociálních sítích New Media Inspiration se bude věnovat problematice měření v sociálních sítích a s ní souvisejícími problémy. Nebude chybět ani panel absolventů&blok inspirací.

Letos se koná první ročník konference o sociálních sítích New Media Inspiration, která je otevřena jak akademickým pracovníkům a studentům, tak i pro zástupcům komerčního sektoru. Stěžejním tématem konference budou sociální média, dále problematika měření v sociálních sítích a s ní související problémy.

Program konference je rozsáhlý, proto bude probíhat ve třech sálech (Velký sál, Malý sál a Třetí sál) a bude rozdělen do několika tématických bloků:

  • Blok sociálních médií,
  • Blok user cases měření v sociálních médiích,
  • Panel absolventů&blok inspirací,
  • Kinectový blok.

Ve Velkém sále se ve dvou blocích (Blok sociálních médií a Blok user cases měření v sociálních sítích) představí řada odborníků na sociální média, kteří budou přednášet o sociálních médiích ve zdravotnictví, využití sociálních médií v žurnalistice, kvalitativním výzkumu online sociálních médií, umělé inteligenci a dalších aktuálních tématech.

V Malém sále, jehož program bude tvořen blokem Sociálních médií a workshopy, se budou řečníci věnovat více konkrétním projektům na sociálních sítích a obecně marketingu v tomto komunikačním prostředí. Důraz bude kladen na analytické metody využívané pro monitoring sociálních sítí. Z programu vybíráme:

Dušan Janovský (Seznam.cz) – Problematika sestavování rankingu

Karel Minařík (Masarykova Univerzita v Brně) – Vizualizace dat a jejich interpretace

Josef Šlerka (Ataxo Interactive) – Strojová analýza příspěvků v sociálních sítích

Ve Třetím sále se bude diskutovat v Panelu absolventů&bloku inspirací a Kinectovém bloku například o smyslu studia @stunome, social network analysis, &areino crew a témat týkajících se kinectu.

Kompletní program a odborné životopisy všech přednášejících a jsou k dispozici na stránce konference, kde je i registrační formulář, jehož vyplněním se zájemci mohou na konferenci přihlásit. Konferenčními jazyky budou čeština, slovenština a angličtina.

Konference je pořádána programem Studia nových médií FF UK a nezávislou členskou sítí podnikatelů TUESDAY Business Network, za podpory Filozofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze a zájmové organizace Business IT Club. Partnerem akce je poradenská společnost H1.cz. Hlavním mediálním partnerem konference je server o českém internetu Lupa.cz. Roli mediálních partnerů zaujaly týdeník o médiích, marketingové komunikaci a kreativitě v reklamě Marketing & Media, server Marketing Journal – zkušený průvodce ve světě moderního marketingu a servery MediaGuru.cz, Mediář.cz a tyinernety.cz. Produkčně je konference zajištěna společností Internet Info.

Programy ke stažení jsou na Slunečnici bez virů a spyware.