Trend Micro nyní nabízí novou dohodu o úrovni služeb pro hostované zabezpečení e-mailů

Společnost Trend Micro Incorporated rozšířila své zaměření na zákaznické služby a řešení zveřejněním jedné z nejagresivnějších dohod SLA (Service Level Agreement) pro hostované zabezpečení e-mailů v celém oboru.

Dohoda o úrovni služeb, která platí pro zákazníky všech velikostí využívající verze InterScan Messaging Hosted Security Standard a Advanced, předpokládá vrácení peněz (s určitými omezeními) v případě, že nejsou splněny následující úrovně výkonnosti služeb:

  • stoprocentní dostupnost služby s případným výpadkem měřitelným v minutách, nikoli hodinách,
  • ne více než 0,0004procentní výskyt falešně pozitivních případů,
  • minimálně 95procentní efektivita blokování spamu,
  • maximálně dvouminutové zpoždění při doručení e-mailu,
  • žádná virová infekce e-mailu,
  • reakce technické podpory do určitého časového limitu v závislosti na závažnosti daného incidentu.

„Práce malých, středních i velkých podnikových zákazníků je závislá na jejich e-mailových systémech a na zabezpečení a ochraně těchto systémů. Hodinové výpadky těchto systémů nejsou akceptovatelné – podniky si je v dnešní době rychlé komunikace v reálném čase prostě nemohou dovolit,“ uvedl Steve Quane, výkonný generální manažer divize SMB u Trend Micro. „Trend Micro nyní nabízí tuto agresivní SLA dohodu s možností vrácení peněz proto, že chápeme důležitost e-mailu pro naše zákazníky a protože plně věříme našemu řešení pro hostované zabezpečení e-mailů.“

Zdroj: Trend Micro – tisková zpráva

Programy ke stažení jsou na Slunečnici bez virů a spyware.