Ačkoliv se tržní podíl webového prohlížeče Google Chrome celosvětově neustále zvyšuje, v naší zemi je počet jeho příznivců nižší než jinde v Evropě. To se nyní Google snaží změnit pomocí reklamy.
Ačkoliv stále více uživatelů používá webový prohlížeč Google Chrome a podle prosincových statistik společnosti Net Applications mu patří již deset procent trhu, v Česku se browseru od Google ve srovnání s ostatními evropskými trhy příliš nedaří. Česká republika se totiž řadí mezi tři země ve střední Evropě, kde má Google Chrome nejnižší penetraci. Méně uživatelů než u nás používá tento browser pouze na Ukrajině a v Rusku. V těchto zemích si uživatelé oblíbili alternativní Operu. U nás uživatelé nejčastěji používají Internet Explorer. Oblíbený je zde také Firefox.
Tuzemská pobočka internetového gigantu se rozhodla zvrátit tuto nelichotivou statistiku a přišla s masivní reklamní kampaní. S upoutávkou na Google Chrome jste se tak již mohli setkat například v televizi, v pražském metru, nebo i na magistrále. Zda se tento krok Googlu vyplatí a zvýší se na základě reklamy zastoupení jeho prohlížeče v naší zemi, to ukáže až čas.
Zdroj: Lupa.cz
Programy ke stažení jsou na Slunečnici bez virů a spyware.