Názory na software iTV - televizní program - Slunečnice.cz

iTV - televizní program 1.7.730

Poptat plnou verzi

Aktualizace programu 21. 12. 2016 Antivirová kontrola 13. 7. 2017 5:06

Pro hodnocení programu se prosím nejprve přihlaste

Staženo
43 438 ×

Program pravděpodobně spustíte na tomto počítači

chci si vybrat jiné parametry

Sdílet program

Názory na software iTV - televizní program

Kukino
Kukino (neregistrovaný) ---.elson.sk
19. 9. 2016 15:03 Nový

Jde to i inak

Online programy, aplikace, proc neco tahat do pc? Mame seznam, tvp, centrum, tvdnes, etc. Treba http://tvlist.cz, co je me dilo, je takz fajn a i pro mobily. V pc nemam nic zbytecniho.

jote
jote (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz
26. 10. 2014 8:17 Nový

iTV

Nainstaloval sem a nejde registrovat, to je divný, na meil autor nereaguje, škoda, vypadá to docela dobře
nick
nick (neregistrovaný) 82.208.3.---
24. 10. 2011 16:20 Nový

xmltv zdarma

xmltv tv free data najdete na http://xmltv.aye.cz/
Miroslav Graif
Miroslav Graif (neregistrovaný) 46.167.202.---
11. 7. 2011 20:35 Nový

iTV

celé vlákno
Jen sem chtěl podotknout Milane, že moje Led televize už dělá hodně podobné  jako tvůj program.Ale to už ted u těch nových asi bude ještě lepší a hlavně všude.
Lazy
Lazy (neregistrovaný) ---.107.broadband.iol.cz
11. 7. 2011 22:17 Nový

Re: iTV

celé vlákno

No Miro, iTV je treba pro lidi kteri sedi casto u pocitace a nechteji propasnout svoje porady. Navic to uz se televize umi sama pustit pri nastavenem upozorneni? Tak to jsem nevedel. Da se tam nastavit sablona na urcite slova? Da se k ni pripojit tiskarna a TV program si na ni vytisknes? EPG mam taky, jo vidis co davaji ale to je tak vsechno, na to abych koukal na tyden dopredu a planoval si porady s ovladacem v ruce to nestaci. Kdyz chces vedet co davaji, nepotrebujes iTV, staci ti obycejny TV program na seznamu, iTV je o uzivatelskem komfortu. Emaily si taky muzu prohlizet na webu ale kvuli komfortu jsem si koupil Bata. Proc mas drazsi Led televizi kdyz plazma ti da srovnatelnej obraz?

anonym
anonym (neregistrovaný) ---.gtt-net.cz
20. 1. 2011 16:44 Nový

Program iTV

celé vlákno
Tak za prvé,ten program je podezřelý,co najdu na něm a ještě za peníze najdu zadarmo a lépe na internetu.Doporučoval bych ten program ani neinstalovat,nedá se ani pořádně ovládat,na plochu mi oken tohoto programu vyběhlo asi 6 a musel jsem restartovat počítač abych se toho zbavil.A že tam ani není zadarmo Nova,to se jen zase někdo nudil,a chtěl lacině zbohatnout.Takovýmu člověku bych ty peníze neposlal ani kdyby to bylo 5 Kč.
Lazy
Lazy (neregistrovaný) ---.107.broadband.iol.cz
7. 5. 2011 19:31 Nový

Re: Program iTV

celé vlákno
Zajímalo by mně, který TV program dostupny na internetu upozornuje na vybrane porady, vyhledava v poradech, stale na plose zobrazuje aktualne bezici porady jednotlivych stanic nebo ma treba moznost usporneho tisku TV programu. Nehlede treba na prehravani internetovych TV a radii. Pri prvnim spusteni se objevi pouze dve okna, jedno uvitaci, druhe nastaveni programu pricemz program se da lehce ukoncit kliknutim na jeho ikonu v liste Windows. Takze se nejdriv naucte ovladat svuj pocitac nez zacnete nekoho poucovat o tom jak delat programy pro PC.
bratranec1
bratranec1 (neregistrovaný) ---.dragon.cz
5. 10. 2010 14:44 Nový

iTV na h...."

celé vlákno
Stahl jsem si program"iTV - televizní program 1.6.577"  ze Slunečnice.Do 14 dnu jsem
zaplatil 200 Kč. anic se nděje peníze na účtě číslo1164159143/0800 někdo upotřebí na
drogi a pak se mi vysměje,jen ať je takovích blbcu  víc.Doufám, že na něho policie brzy
přijde.   Spravedlnosti zdar.
Autor programu
Autor programu (neregistrovaný) ---.107.broadband.iol.cz
6. 10. 2010 7:42 Nový

Re: iTV na h...."

celé vlákno
Nechapu proc takovyto problem neresite s autorem programu ale zde. Stacilo by zaslat email s popsanim problemu a behem chvile by se to vyresilo, zrejme jste neodeslal registraci nebo zadal spatny variabilni symbol takze nebylo kam aktivacni klic zaslat. Nikdo jiny problem s iTV nema.
bratranec1
bratranec1 (neregistrovaný) ---.dragon.cz
6. 10. 2010 22:28 Nový

Re: iTV na h...."

celé vlákno
Je to hezké ale kde vezmu mejlovou adresu autora.
Autor programu
Autor programu (neregistrovaný) ---.107.broadband.iol.cz
7. 10. 2010 7:05 Nový

Re: iTV na h...."

celé vlákno
Je uvedena jak na domovských stránkách www.kuma.cz tak i primo v programu iTV v nabídce Informace a ovládání programu.
bratranec1
bratranec1 (neregistrovaný) ---.dragon.cz
7. 10. 2010 16:06 Nový

Re: iTV na h...."

celé vlákno
Moc se omlouvám panu Milanu Vysatovi ,majiteli programu iTV.Vše se vyřešilo,byla to
moje chyba,neudal jsem správné údaje.Program běží bezvadně-všem doporučuji.
                                                               Díky Kuneš
lofas
lofas (neregistrovaný) 82.208.3.---
7. 9. 2010 0:45 Nový

alternativa

myslím, že ideální alternativou je web tv.aye.cz  .. již od nich mám xmltv export v testovacím režimu a funguje skvěle s libovolným programem, který tento standartní výstup podporuje.
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.foebud.org
23. 5. 2010 1:44 Nový

RE: iTV - televizní program 1.6.560

cuzz, nevite negdo o cracku na tenhle soft??? sem skousel nejakej z warezu a poejdnu uz neslape.. dikec

Lešek
Lešek (neregistrovaný) ---.cust.sloane.cz
15. 12. 2008 9:54 Nový

RE: iTV - televizni program 1.5.476

celé vlákno
Na adrese www.kuma.cz máte pane XXX jasně napsáno kolik to stojí a že je to shareware. Vaše tv.sms.cz není také zdarma ale za 99 Kč na půl roku a taktéž shareware(trial) je třeba porovnávat jablka s jablkama a ne s hruškami. Ano jsem agent skvělého programu iTV. Informace jsou chce to jen číst.     
Karel60
Karel60 (neregistrovaný) ---.49.broadband6.iol.cz
28. 7. 2009 8:54 Nový

RE: iTV - televizni program 1.5.476

celé vlákno

Nechci s Vámi polemizovat, ale tv.sms.cz je zdarma. Jedná se totiž o webovou stránku s programem TV, nikoliv program. Program, který máte na mysli se jmenuje 365dniNET a býval zcela freeware. Dnes máte možnost si ho na 3 měsíce plně po volné registraci vyzkoušet, za další používání musíte platit 99 Kč na půl roku. Jistě se najdou "vyčůránci", kteří se každé 3 měsíce registrují pod jiným jménem a heslem, ale jistě jen do doby než se autor naštve a tuto možnost zruší.

Neznám iTV a používal jsem 365dni od doby jeho vzniku a byl jsem spokojený i jsem si zaplatil registraci na jeden rok, ale dále jsem tak neučinil. Důvody jsou dva:

1) Program využívá pro zobrazení TV pořadů prohlížeč Internet Exploer a to bez ohledu na to, zda máte jako defaultně nastaven jiný prohlížeč, např. FF. Zjistil jsem to v okamžiku, kdy jsem odstranil z PC IE6. Místo přehledného zobrazení TV programů, s barevně rozlišenými stanicemi máte na obrazovce "rozsypaný čaj". Po opětovné instalaci IE6 byl program v pořádku, jenže já IE na PC nechci!

2) Malwarebytes' Anti-Malware hlásí v programu nebezpečný kód Rogue.MalwareSweeper a a-Squared 4.5, vir Virus.Win32.Virut!IK. Pro jistotu jsem 365dniNET.exe poslal na kontrolu EMSI Software a ti mi přítomnost škodlivého kódu v programu potvrdili. Takový program raději nebrat.

3) Navíc i když vypnete načítání programů kin a divadel, stejně Vám "zasviní" adresář Document and Settings\Admin\Data\Data aplikaci\365dni\pictures\*.jpg spoustou nechtěných obrázků.

Cassius
Cassius (neregistrovaný) 213.226.210.---
16. 5. 2010 1:50 Nový

RE: iTV - televizni program 1.5.476

celé vlákno

hh tak ta provázanost s MSIE 6 mě opravdu pobavila  :'D , i když byl psán komentář 

v roce 2009 tak "šestka" byla v té době už dávno prohlížeč na odpis, divím se že

vidím v podporovaných systémech i Win 7..  Ale jinak jak vidno žádná změna, stále

pomalý, zvavirovaný program bez jakéhokoliv zpětné vazby autora při problémech.. 

 

Lazy
Lazy (neregistrovaný) ---.149.broadband2.iol.cz
16. 5. 2010 13:31 Nový

RE: iTV - televizni program 1.5.476

celé vlákno
No kazdopadne uz bych v diskuzi o iTV neprobiral program 365dni nebo jak se to jmenuje...
xxx
xxx (neregistrovaný) ---.dialtelecom.cz
29. 11. 2008 15:42 Nový

http://tv.sms.cz/ je totéž zdarma

celé vlákno
No nevím, free verze je nepoužitelná, protože tam chybí Nova,Prima, Z1. No a platit za to mi přijde ujeté, protože na http://tv.sms.cz/ mám totéž co v placené verzi a zdarma :-).  A nemám problémy s trojany. Program je velmi podezřelý, protože na jeho stránkách není zmínka o tom, že by to byl shareware, ani že musím zaplatit ani kolik to stojí. Až po instalaci se člověk dozví, že musí calovat ale pořád ještě neví kolik. To se možná dozví při registraci, tam už jsem nedošel, program šel pryč.
Zkuste si http://tv.sms.cz/, je to totéž a nic instalovat nemusíte. A prohlížet si to můžete i mobilu v Opeře.
Nejsem agent sms.cz, jen spokojený uživatel.
xxx_jiný
xxx_jiný (neregistrovaný) ---.dialtelecom.cz
29. 11. 2008 15:48 Nový

Re: http://tv.sms.cz/ je totéž zdarma

celé vlákno
xxx napsal:
Nejsem agent sms.cz, jen spokojený uživatel.
No a hlavně jsem jiný xxx než ten co psal příspěvky přede mnou. To je jen shoda "jmen".
jebka
jebka (neregistrovaný) ---.static.grapesc.cz
4. 8. 2010 9:30 Nový

Re: http://tv.sms.cz/ je totéž zdarma

celé vlákno
jestli tam chybí nova a prima nevim,mě se to nechce ani zkoušet,ale platit za něco takovýho je víc než ujetý,program s možností pustit si video ukázku asi každej zná bez toho aniž by za to platil,jakym způsobem se platí a kolik bych se nepídil,autorovi [ ům] jen mr.dá,trávou to neni
xxx
xxx (neregistrovaný) ---.chrudim.cz
22. 8. 2008 2:05 Nový

Hodnocení

celé vlákno

Tento program jsem objevil téměř hned při vzniku, resp. zveřejnění a s velkou spokojeností užíval, avšak

později začal autor v rámci "pokroku" přidávat další fce, které jsou dle mého až zbytečné. Ono, když si vezmeme pro průměrného uživatele postačují základní programy a řekněme ještě upozorňování na oblíbené pořady, ale tím balastem kterým autor program postupně obalil a který mimojiné z doposud paměťově nenáročného prográmku vytvořil "obludu" žeroucí CPU jak drak, se stal program z mého prostě přespříliš "nabobtnalý". Což, to by se dalo přežít, ale neohlášený přesun z freeware na shareware verzi byl asi tou poslední kapkou, která se domnívám odradila velké množství případných uživatelů, včetně mě. Prazvláštní podmínky shareware a měnící se rozsah služeb (vždy k horšímu) tzv. osekané freeware verze je už jen doplnění obrazu prazvláštního autorova přístupu k potencionálním zákazníkům a vývoji..

Lazy
Lazy (neregistrovaný) ---.107.broadband.iol.cz
22. 8. 2008 17:02 Nový

Re: Hodnocení

celé vlákno
xxx napsal:

Tento program jsem objevil téměř hned při vzniku, resp. zveřejnění a s velkou spokojeností užíval, avšak

později začal autor v rámci "pokroku" přidávat další fce, které jsou dle mého až zbytečné. Ono, když si vezmeme pro průměrného uživatele postačují základní programy a řekněme ještě upozorňování na oblíbené pořady, ale tím balastem kterým autor program postupně obalil a který mimojiné z doposud paměťově nenáročného prográmku vytvořil "obludu" žeroucí CPU jak drak, se stal program z mého prostě přespříliš "nabobtnalý". Což, to by se dalo přežít, ale neohlášený přesun z freeware na shareware verzi byl asi tou poslední kapkou, která se domnívám odradila velké množství případných uživatelů, včetně mě. Prazvláštní podmínky shareware a měnící se rozsah služeb (vždy k horšímu) tzv. osekané freeware verze je už jen doplnění obrazu prazvláštního autorova přístupu k potencionálním zákazníkům a vývoji..



Program se od prvni verze zvetsil asi tak o 200 kB, vetsinou to je o loga pridanych stanic, vetsina funkci byla pridana kvuli podnetum uzivatelu (chtel bych vedet ktera funkce je v iTV zbytecna), jestli neco zere cas CPU tak iTV to neni, spis si myslim ze asi nedokazes prestat zmenu na ten shareware, tak to mas ale napsat hned a ne si zacit zduvodnovat proc vlastne iTV nemusis nebo nechces pouzivat.
xxx
xxx (neregistrovaný) ---.chrudim.cz
24. 8. 2008 9:46 Nový

Re: Hodnocení

celé vlákno
Lazy napsal:
xxx napsal:

Tento program jsem objevil téměř hned při vzniku, resp. zveřejnění a s velkou spokojeností užíval, avšak

později začal autor v rámci "pokroku" přidávat další fce, které jsou dle mého až zbytečné. Ono, když si vezmeme pro průměrného uživatele postačují základní programy a řekněme ještě upozorňování na oblíbené pořady, ale tím balastem kterým autor program postupně obalil a který mimojiné z doposud paměťově nenáročného prográmku vytvořil "obludu" žeroucí CPU jak drak, se stal program z mého prostě přespříliš "nabobtnalý". Což, to by se dalo přežít, ale neohlášený přesun z freeware na shareware verzi byl asi tou poslední kapkou, která se domnívám odradila velké množství případných uživatelů, včetně mě. Prazvláštní podmínky shareware a měnící se rozsah služeb (vždy k horšímu) tzv. osekané freeware verze je už jen doplnění obrazu prazvláštního autorova přístupu k potencionálním zákazníkům a vývoji..



Program se od prvni verze zvetsil asi tak o 200 kB, vetsinou to je o loga pridanych stanic, vetsina funkci byla pridana kvuli podnetum uzivatelu (chtel bych vedet ktera funkce je v iTV zbytecna), jestli neco zere cas CPU tak iTV to neni, spis si myslim ze asi nedokazes prestat zmenu na ten shareware, tak to mas ale napsat hned a ne si zacit zduvodnovat proc vlastne iTV nemusis nebo nechces pouzivat.
 
 
Takže zaprvé. V mém příspěvku si, jak Ty říkáš,  pouze nezdůvodňuji proč iTV nepoužívat, ale a to je podstatný rozdíl, informuji případné další uživatele o mých zkušenostech s tímto programem, čehož je je také složka "diskuze" či "minirecencze" cílem.  Přechod na shareware mě opravdu nepotěšil, ale pokud naznačuješ že si tu jen vylívám zlost nad tímto faktem, tak to jsi opravdu poněkud minul. S velkou radostí zaplatím i mnohem vyšší částky než těch 100Kč, nebo kolik již autor požaduje, ale za programy u kterých jsem si jist kvalitou, což tento bohužel není. Stranou dávám nyní fakt v předchozím článku mnou zmíněného prazvláštního chování autorova.  Každopádně posouzení je na každém jednotlivém člověku  zvláště. Takže pokud jsi Ty s tímto programem spokojen, užívej ho dle libosti, ale příště tochu více zauvažuj než začneš psát odsuzující články na uživatele kteří nesdílí stejný názor..
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.1.broadband7.iol.cz
24. 8. 2008 19:19 Nový

Re: Hodnocení

celé vlákno
xxx napsal:

>Tento program jsem objevil téměř hned při vzniku, resp. zveřejnění a s velkou spokojeností užíval, avšak 
>později začal autor v rámci "pokroku" přidávat další fce, které jsou dle mého až zbytečné.

taky by me zajimalo proc jezdime v autech a nepouzivame povozy s konma v ramci "pokroku" 

> Ono, když si vezmeme pro průměrného uživatele postačují základní programy a řekněme ještě upozorňování na 
> oblíbené pořady, ale tím balastem kterým autor program postupně obalil a který mimojiné z doposud paměťově nenáročného prográmku 
> vytvořil "obludu" žeroucí CPU jak drak, se stal program z mého prostě přespříliš "nabobtnalý".
 
 myslim ze todle je uplne nesmysl. vzhledem ke zvyklostem ktere na pc panuji by pristup k pameti a vyuziti CPU mohl
 zavidet lecktery radoby profesionalni software. je videt, ze pan xxx se vubec neorientuje ve vyvojovych prostredi natoz
 v API windows
 
> Což, to by se dalo přežít, ale neohlášený přesun z freeware na shareware verzi byl asi tou poslední kapkou, 
 
 k tomu jedine snad dodat ,kdo necte nevi. kdyz tri mesice autor psal o podpore, byli vsichni slepi a hlusi. 
 a najednou maji vsichni hlas jak zvon, kdyz se jim sahlo na jejich bebicka, prachy.  
   
  
 > která se domnívám odradila velké množství případných uživatelů, včetně mě. Prazvláštní podmínky shareware a měnící se 
 > rozsah služeb (vždy k horšímu) tzv. osekané freeware verze je už jen doplnění obrazu prazvláštního autorova přístupu 
 > k potencionálním zákazníkům a vývoji..

a kdyz kazda druha firma reklamuje svoje sluzby na mesic za korunu a pak za plnou palbu, to uz je teda podle vas v poradku.
no fakt mi to pripada jako zmatek. autor si muze delat co chce se svym programem, a my ostatni bud na ty podmiky pristoupime
kdyz ten program chceme pouzivat, nebo si proste naprogramujem svuj.

uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.cust.sloane.cz
25. 8. 2008 7:20 Nový

Re: Hodnocení

celé vlákno
xxx napsal:
 Ono, když si vezmeme pro průměrného uživatele
On to totiž neni program pro průměrného uživatele, kdo by taky pro takový lidi programoval těm stačí freeware. Je to pro lidi, kteří ho dokážou ocenit, používaj ho a pro ty, kteří si zaplatili. Vaše hodnocení je úplně mimo mísu. Ostrou verzi jste podle reakce ani neviděl a přesto ji hodnotíte. To je jako bych hodnotil auto v kterým sem nikdy nejel pouze sem o tom slyšel a to je zjevně Váš případ. Snad se neurazíte když řeknu, že jediný co Vám zatížilo CPU je psaní Vašeho příspěvku do diskuse.    
aldik
aldik (neregistrovaný) ---.karneval.cz
18. 4. 2008 15:59 Nový

iTV

je to super program a těch 200kč na dva roky není moc :-)
homelup
homelup (neregistrovaný) ---.adsl.sky.cz
1. 2. 2008 20:08 Nový

Od 1.2.2008 shareware!

Dle mého názoru taky bezva prográmek, jenomže je od 1.2.2008 zpoplatněn Kč 200,-! Z tohoto důvodu mě pobavil příspevěk " Autora znám (je to můj žák)"
urubis
urubis (neregistrovaný) ---.evkanet.net
15. 12. 2007 14:30 Nový

!!! POZOR !!!

celé vlákno

Pozor. Nová verze od 15.12.2007 obsahuje virus Heur Downloader dle testů na www.virustotal.com.

Kasperský: Heur Downloader

Panda Antivirus: Suspicious file (podezdřelý soubor)

Takže sami zvažte. do tohoto data žádný problém nebyl. 

Milan Vyšata
15. 12. 2007 16:26 Nový

Re: !!! POZOR !!!

celé vlákno
Vypada to ze nekdo zahajil kampan proti iTV. To ze dalsich 95 procent antiviru nehlasi problem to uz se tam nepise. Pokud program obsahuje automatickou aktualizaci a stahuje se sam z netu a pak se sam spousti, muze to mozna vypadat jako chovani viru ale to neni problem iTV ale tech antiviru ktery toto zahlasi. V dnesni aktualizaci sem zrovna rutiny pro stahovani upravoval tak aby program nehlasil problem s pripojenim k internetu hned pri startu kdyz neni pripojen. Jinak Heur Downloader znamena ze program obsahuje stahovani .exe souboru z internetu a jeho nasledne spusteni. Zadny urcity vir (program) to neni. A pokud toto nekomu vadi at program nepouziva a smaze ho.

urubis napsal:

Pozor. Nová verze od 15.12.2007 obsahuje virus Heur Downloader dle testů na www.virustotal.com.

Kasperský: Heur Downloader

Panda Antivirus: Suspicious file (podezdřelý soubor)

Takže sami zvažte. do tohoto data žádný problém nebyl. 

urubis
urubis (neregistrovaný) ---.evkanet.net
15. 12. 2007 17:08 Nový

Re: !!! POZOR !!!

celé vlákno

Nejedná se o kampaň proti iTV. Je to dobrý program a pokud o této vadě autor ví, tak by o ní mohl i informovat. Chválím Vás, že jste opravil jeden problém, ale druhý jste vyvolal.

Doufám, že tato drobná "vadička na kráse" bude nějakým způsobem ošetřena, protože tento program můžu jen a jen chválil.

Milan Vyšata
15. 12. 2007 17:13 Nový

Re: !!! POZOR !!!

celé vlákno
Jenze to neni vada programu ale spatna funkcnost antiviru. S tim ja nic udelat nemuzu. Program pouziva standartni funkce Windows, ktere nejsou nikym a nicim zakazovany. To ze jedu autem neznamena automaticky ze s nim chci nekoho prejet. A toto zrejme Kaspersky prehlizi.

urubis napsal:

Nejedná se o kampaň proti iTV. Je to dobrý program a pokud o této vadě autor ví, tak by o ní mohl i informovat. Chválím Vás, že jste opravil jeden problém, ale druhý jste vyvolal.

Doufám, že tato drobná "vadička na kráse" bude nějakým způsobem ošetřena, protože tento program můžu jen a jen chválil.

uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.cust.nbox.cz
13. 12. 2007 17:52 Nový

Dobryyy

Velmi dobry program, chtel bych touto cestou podekouvat autorovi!!! gj !
Karel60
Karel60 (neregistrovaný) ---.49.broadband6.iol.cz
1. 12. 2007 9:06 Nový

Sliby - chyby.

celé vlákno
Opravte si pod jakými OS program pracuje. Já jsem se nechal nalákat na Vámi slibovaný OS Win98, ale na stránkách autora se dočtete, že právě Win98 nepodporuje. Zbytečná práce. Autor stejně jako Microsoft již vyřadil Win98 z podporovaných OS. Ať žije program 365dní!
Mato74 moje
6. 1. 2008 14:37 Nový

Re: Sliby - chyby.

celé vlákno
Karel60 napsal:
Opravte si pod jakými OS program pracuje. Já jsem se nechal nalákat na Vámi slibovaný OS Win98, ale na stránkách autora se dočtete, že právě Win98 nepodporuje. Zbytečná práce. Autor stejně jako Microsoft již vyřadil Win98 z podporovaných OS. Ať žije program 365dní!
365dní je od verze 6,x pěknej šit. Používám ho snad od začátku věků, kdy se ještě jmenoval TVprogram do verze 5 to byl fakt naprosto super užitečný prorgrámek...
Co verze 6 (už) neumí:
Uspořádat kanály podle mé potřeby - nejde jinak než to považuje programátor za ideální
Pamatuje si max 2 dny zpátky - 5ka si pamatovala až 14 dní z5
Nezobrazuje názvy kanálů na levé přepínací liště jen ikony, problém je, že když ikonu progamátoři nevytvořili (viz NOVA Cinema) tak to přestává fungovat úplně
špatně funguje automatické upozorňování - když se na to dvakrát klikne, už se nezobrazí až po restaru programu.
Autoři (technická podpora) naprosto kašle na dotazy - ale to je pravidlem už delší dobu.
Jo a 5ku už úplně odstřihli, ani po instalaci už nefunguje, nenaimportuje už program stanic!!! takže je nefukční.

Doufám že iTV bude lepší!!!
viktor
viktor (neregistrovaný) ---.254.broadband3.iol.cz
15. 10. 2007 21:19 Nový

Mile překvapen, nadmíru spokojen

Blahopřeji autorovi programu. Jednoduché, účelné, rychlé. Čekal jsem daleko méně. Příjemná ikona v mém SysTray. Děkuji.
Olda
Olda (neregistrovaný) ---.techcom.cz
8. 10. 2007 11:56 Nový

Doporučuji

Program,který funguje výborně i u mně na instalovaných W.Vista Home Premium 64bit. Na rozdíl od jiných programů.... :'D

Používám jej již řadu měsíců a podle změn v programu, které jej zkvalitňují, je vidět, že autor na něm stále pracuje.  Programu stále  přibývá a  snad  nadále bude. :-)   Držím palce.....

 

Takuma
Takuma (neregistrovaný) ---.ocko.tv
11. 6. 2007 16:15 Nový

Autora znám (je to můj žák)

celé vlákno
A je to první věc v jeho životě, kterou nabízí zadarmo, tak si toho važte!
Xatapan
Xatapan (neregistrovaný) ---.client.ufon.cz
9. 2. 2008 11:58 Nový

Re: Autora znám (je to můj žák)

celé vlákno
Xatapan: Velmi me mrzi, ze autor porusil licencni pominky tim, ze sam automaticy zmenil licenci z puvodni FREEWARE na  SHAREWARE bez dohody s uzivatelem. Predtim jsem byl ochotem mu dobrovolne prispet castou 100-250,-Kc, ale po teto zkusenosti jsem zcela zasadne proti!!! Toto neeticke a samolibe chovani autora je proti zasadam slusneho cloveka. Program jsem smazal a  doporucim vsem pratelu to udelat take.
Takuma napsal:
A je to první věc v jeho životě, kterou nabízí zadarmo, tak si toho važte!
Lešek
Lešek (neregistrovaný) ---.cust.sloane.cz
11. 2. 2008 15:51 Nový

Re: Autora znám (je to můj žák)

celé vlákno
A proč jako dohoda s uživatelem? Je to autorovo plné právo si stim dělat co chce. A jestli se rozhodnul to udělat placený tak to tak prostě je. Komu se to nelíbí tak ať si to nekupuje a je to. Jó holánkové zadarmo ani kuře nehrabe.

Xatapan napsal:
Xatapan: Velmi me mrzi, ze autor porusil licencni pominky tim, ze sam automaticy zmenil licenci z puvodni FREEWARE na  SHAREWARE bez dohody s uzivatelem. Predtim jsem byl ochotem mu dobrovolne prispet castou 100-250,-Kc, ale po teto zkusenosti jsem zcela zasadne proti!!! Toto neeticke a samolibe chovani autora je proti zasadam slusneho cloveka. Program jsem smazal a  doporucim vsem pratelu to udelat take.
Takuma napsal:
A je to první věc v jeho životě, kterou nabízí zadarmo, tak si toho važte!
whitebeard
whitebeard (neregistrovaný) 89.190.74.---
27. 6. 2008 9:31 Nový

Re: Autora znám (je to můj žák)

celé vlákno
Lešek napsal:
A proč jako dohoda s uživatelem? Je to autorovo plné právo si stim dělat co chce. A jestli se rozhodnul to udělat placený tak to tak prostě je. Komu se to nelíbí tak ať si to nekupuje a je to. Jó holánkové zadarmo ani kuře nehrabe.

Xatapan napsal:
Xatapan: Velmi me mrzi, ze autor porusil licencni pominky tim, ze sam automaticy zmenil licenci z puvodni FREEWARE na  SHAREWARE bez dohody s uzivatelem. Predtim jsem byl ochotem mu dobrovolne prispet castou 100-250,-Kc, ale po teto zkusenosti jsem zcela zasadne proti!!! Toto neeticke a samolibe chovani autora je proti zasadam slusneho cloveka. Program jsem smazal a  doporucim vsem pratelu to udelat take.
Takuma napsal:
A je to první věc v jeho životě, kterou nabízí zadarmo, tak si toho važte!
souhlas, jenže autor si mění podmínky dle libosti..viz omezování kanálů ve free verzi:-))..původně byla ve free verzi ČT1, ČT2 a Nova..v nové verzi již Nova bez upozornění vypadla:-))..tak proč se držet nespolehlivého autora, když je dost jiných programů, komplexnějších a spolehlivějších:-))..2 stovky na dva roky nejsou moc, ale..kde je záruka, že za rok to nebude stovek pět?:-))..a tak se pokorně vracím k programu "365 dní":-))
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.cust.sloane.cz
27. 6. 2008 11:39 Nový

Re: Autora znám (je to můj žák)

celé vlákno
whitebeard napsal:
Lešek napsal:
A proč jako dohoda s uživatelem? Je to autorovo plné právo si stim dělat co chce. A jestli se rozhodnul to udělat placený tak to tak prostě je. Komu se to nelíbí tak ať si to nekupuje a je to. Jó holánkové zadarmo ani kuře nehrabe.

Xatapan napsal:
Xatapan: Velmi me mrzi, ze autor porusil licencni pominky tim, ze sam automaticy zmenil licenci z puvodni FREEWARE na  SHAREWARE bez dohody s uzivatelem. Predtim jsem byl ochotem mu dobrovolne prispet castou 100-250,-Kc, ale po teto zkusenosti jsem zcela zasadne proti!!! Toto neeticke a samolibe chovani autora je proti zasadam slusneho cloveka. Program jsem smazal a  doporucim vsem pratelu to udelat take.
Takuma napsal:
A je to první věc v jeho životě, kterou nabízí zadarmo, tak si toho važte!
souhlas, jenže autor si mění podmínky dle libosti..viz omezování kanálů ve free verzi:-))..původně byla ve free verzi ČT1, ČT2 a Nova..v nové verzi již Nova bez upozornění vypadla:-))..tak proč se držet nespolehlivého autora, když je dost jiných programů, komplexnějších a spolehlivějších:-))..2 stovky na dva roky nejsou moc, ale..kde je záruka, že za rok to nebude stovek pět?:-))..a tak se pokorně vracím k programu "365 dní":-))
Co to tu mluvíte za nesmysle vo podmínkách? Snad je nechcete určovat VY, se nenechte vysmát?  Jaký jsou podmínky free verze, ste někde ňáký četl? Autor si stim může dělat co chce u free verze. Ten kdo si zaplatil a to VY NEJSTE u těch se podmínky dodržujou a program je ač nemusí neustále zlepšován. Tak se pokorně vraťte k VAŠEMU 365 dní a nezapomeňte si ho zaplatit po třech měsících až Vám vyprší free verze, vo tom však pochybuju při Vaší reakci na iTV.   
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.1.broadband7.iol.cz
24. 8. 2008 19:04 Nový

Re: Autora znám (je to můj žák)

celé vlákno
Xatapan napsal:
Xatapan: Velmi me mrzi, ze autor porusil licencni pominky tim, ze sam automaticy zmenil licenci z puvodni FREEWARE na  SHAREWARE bez dohody s uzivatelem. Predtim jsem byl ochotem mu dobrovolne prispet castou 100-250,-Kc, ale po teto zkusenosti jsem zcela zasadne proti!!! Toto neeticke a samolibe chovani autora je proti zasadam slusneho cloveka. Program jsem smazal a  doporucim vsem pratelu to udelat take.
Takuma napsal:
   
tak todle me teda pobavilo. autor si prece se svym produktem muze delat co chce. rohliky uz taky davno nestoji 20haleru. a osobne si myslim, ze kdyby autor chtel aby uzivatele pri pouziva tohoto programu, stali na jedny noze a meli zluty tricka, tak to tak proste budou delat a hotovo.prece jenom u toho c++ sedi po vecerch autor a ne nikdo jiny.
simikiel
simikiel (neregistrovaný) ---.48.broadband14.iol.cz
28. 8. 2010 0:48 Nový

Re: Autora znám (je to můj žák)

celé vlákno
Jenze za ty rohliky se plati od zacatku co jsou. Kdyby stal program na zacatku 10,-  a ted 200,- nereknu ani slovo. Jenze on nestal nic byl zdarma kdezto rohlik ne.
Seťa
Seťa (neregistrovaný) ---.isp.mcnet.cz
9. 6. 2007 8:13 Nový

paráda

celé vlákno
Je to super. Ještě bych tam ale uvítal několik dalších programů :)
uživatel si přál zůstat v anonymitě ---.167.broadband3.iol.cz
10. 6. 2007 23:56 Nový

Re: paráda

celé vlákno
a napsal:
Je to super. Ještě bych tam ale uvítal několik dalších programů :)
umi showview?
lazy
lazy (neregistrovaný) ---.107.broadband.iol.cz
11. 6. 2007 7:39 Nový

Re: paráda

celé vlákno
kouknu se na to jak ho tam dopocitat.

anonymní uživatel napsal:
a napsal:
Je to super. Ještě bych tam ale uvítal několik dalších programů :)
umi showview?
Lešek
Lešek (neregistrovaný) ---.248.broadband2.iol.cz
6. 6. 2007 18:27 Nový

Moc povedené

Moc hezkej a užitečnej prográmek kterej tu už dlouho chyběl, všem doporučuju.

Programy ke stažení jsou na Slunečnici bez virů a spyware. Naše uživatele chrání ESET NOD Antivirus.